Υποφέρεις από πόνους στην πλάτη και τη μέση; 16 τρόποι να τους καταπολεμήσεις!

μεση,πονος στη μεση,πονος στη μεση και στην κοιλια,πονος στη μεση και αιμα στα ουρα,πονος στη μεση που χτυπαει στην κοιλια,πονος στη μεση δεξια,πονος στη μεση οταν ξαπλωνω,πονος στη μεση που αντανακλα στην κοιλια,πονος στη μεση και στο ποδι,πονος στη μεση ασκησεις

Ο πόνος στην πλάτη μπορεί να μας μαχαιρώσει στην πλάτη ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποιήσεις. Φυσικά, υπάρχουν συγκεκριμένοι παράγοντες όπως ο καθιστικός τρόπος ζωής ή, αντίθετα, η έντονη σωματική δραστηριότητα, εξακολουθεί να είναι απροσδόκητη. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν μερικές φυσικές σπιτικές…

θεραπείες στις οποίες απευθύνονται πάντα οι άνθρωποι, πράγμα που σημαίνει ότι αυτοί οι τρόποι ανακούφισης του πόνου στην πλάτη λειτουργούν.

Τι είναι λοιπόν; Έχουμε καταρτίσει μια λίστα με 16 σίγουρους αντιπυρικού πόνου που μπορούν να βοηθήσουν στην ανακούφιση του πόνου σας και στην πρόληψη μελλοντικών περιστατικών.

# 1. Αιθέρια έλαια.

Απλώστε 3 έως 4 σταγόνες λεβάντας στην πληγείσα περιοχή στην πλάτη σας, κάντε απαλό μασάζ. Επαναλάβετε αυτήν τη διαδικασία τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα.

Ανακατέψτε 5 έως 6 σταγόνες λάδι μέντας με 1 κουταλιά της σούπας καρύδας ή αμυγδαλέλαιο. Εφαρμόστε το μείγμα στην πληγείσα περιοχή. Επαναλάβετε αυτήν τη διαδικασία τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα.

Τα αιθέρια έλαια λεβάντας και μέντας έχουν πολλές χρήσεις στην ιατρική. Έχουν καταπραϋντικές, αντισπασμωδικές και αναλγητικές ιδιότητες.

# 2. Καστορέλαιο ή ελαιόλαδο.

Ζεστά 1 κουταλιά της σούπας καστορέλαιο, κάντε απαλό μασάζ πάνω στην πληγείσα περιοχή, αφήστε το όλη τη νύχτα. Επαναλάβετε αυτήν τη διαδικασία καθημερινά.

Ζεστάνετε 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο και ακολουθήστε τα ίδια βήματα με το καστορέλαιο.

Το καστορέλαιο έχει αντιφλεγμονώδεις και αναλγητικές ιδιότητες, επιταχύνει επίσης την ανάκαμψη. Το ελαιόλαδο έχει παρόμοιες ιδιότητες.

# 3. Άλας Epsom aka θειικό μαγνήσιο. Προσθέστε 1 έως 2 φλιτζάνια αλάτι σε έναν κουβά με νερό. Μουλιάστε για 10-15 λεπτά σε αυτό το νερό. Επαναλάβετε αυτήν τη διαδικασία τρεις φορές την εβδομάδα.

Το μαγνήσιο είναι το κλειδί για την καταπολέμηση της φλεγμονής και την επιτάχυνση της ανακούφισης του πόνου.

# 4. Σκόνη Fenugreek. Ανακατέψτε 1 κουταλάκι της σκόνης σε ένα φλιτζάνι ζεστό γάλα, προσθέστε λίγο μέλι για γεύση και απολαύστε το ποτό σας μία φορά κάθε βράδυ .

# 5. Κουρκούμη στο γάλα σας. Δύο φορές την ημέρα, πίνετε ένα μείγμα 1 κουταλάκι του γλυκού κουρκούμη και λίγο ζεστό γάλα.

# 6. Θέρμανση για τη διάσωση. Μία φορά την ημέρα, απλώστε το θερμαντικό σας κάλυμμα στην πληγείσα περιοχή στην πλάτη σας και αφήστε το για 25 έως 30 λεπτά. Η θερμική θεραπεία λειτουργεί μαγικά για όσους υποφέρουν από πόνο στην πλάτη και σπασμούς.

# 7. Παγοκύστες. Με τρόπο παρόμοιο με τη στρατηγική της θέρμανσης, απλώστε ένα παγοκύστη στο κάτω μέρος της πλάτης σας και αφήστε το για περίπου μισή ώρα, αλλά μπορείτε να το κάνετε έως και δύο φορές την ημέρα.

# 8. Κάντε κάποια θεραπεία με βιταμίνες. Ενισχύστε τη συνολική υγεία σας και ανακουφίστε τον πόνο στην πλάτη με βιταμίνες B12, C, D, E. Είναι καλύτερο εάν προσπαθήσετε να αυξήσετε την πρόσληψη των εν λόγω βιταμινών μέσω της τροποποίησης της διατροφής σας σε αντίθεση με τη λήψη συμπληρωμάτων. Φροντίστε να συμβουλευτείτε το γιατρό σας σχετικά με αυτό.

# 9. Τζίντζερ τσάι . Δύο φορές την ημέρα, βάζετε λίγο τζίντζερ σε ένα φλιτζάνι ζεστό νερό, το βράζουμε για 5 έως 10 λεπτά, στη συνέχεια προσθέστε λίγο μέλι και πιείτε το ενώ είναι ακόμα ζεστό.

# 10. Βασιλικό τσάι. Παρομοίως, παρασκευάστε 1 έως 2 κουταλάκια του γλυκού φύλλα βασιλικού σε ζεστό νερό (έως 10 λεπτά), προσθέστε λίγο μέλι, αν θέλετε. Πίνετε αυτό το μείγμα 2-3 φορές την ημέρα.

# 11. Θρυμματισμένο σκόρδο. Τρίψτε 8-10 σκελίδες σκόρδου μέχρι να πάρετε μια λεπτή πάστα, απλώστε την στην πληγείσα περιοχή, καλύψτε με μια πετσέτα. Αφήστε το να καθίσει για περίπου 30 λεπτά και στη συνέχεια σκουπίστε το με έναν υγρό ιστό. Είναι καλύτερο αν το κάνετε αυτό τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα.

# 12. Κάντε ένα ζεστό ντους. Αυτή η επεξεργασία έχει παρόμοια επίδραση με τα μαξιλάρια θέρμανσης, αλλά εδώ, έχετε επιπλέον θεραπευτικές δυνάμεις νερού.

# 13. Παρασκευάστε λίγο τσάι χαμομηλιού. Τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα, απότομο 1 κουταλάκι του γλυκού χαμομηλιού σε ένα φλιτζάνι ζεστό νερό (αφήστε το να μαγειρευτεί για 5-10 λεπτά) και στη συνέχεια προσθέστε μέλι για γεύση.

# 14. Ζεστό γάλα. Μία ή δύο φορές την ημέρα, απολαύστε ένα ζεστό ποτήρι γάλα. Όχι μόνο θα ανακουφίσει τις οδυνηρές αισθήσεις, αλλά και θα ενισχύσει τα οστά σας χάρη στο ασβέστιο. Ισχυρότερα οστά μπορεί να σημαίνει λιγότερο πόνο.

# 15. Ανανά. Μπορείτε είτε να προσθέσετε ένα φλιτζάνι νερό σε μισό φλιτζάνι ανανά, είτε απλά να φάτε τους ανανά – σε καθημερινή βάση.

# 16. Καθημερινή δόση χυμού αλόης βέρα. Πίνετε ¼ έως ½ φλιτζάνι χυμό καθημερινά, ή μπορείτε να επιλέξετε την εφαρμογή γέλης αλόης βέρα στην πληγείσα περιοχή στην πλάτη σας.

 

Διαβάστε περισσότερα