Υποφέρεις από αϋπνίες; Μάθε τις 11+1 συνήθειες που πρέπει να κόψεις και θα κοιμάσαι σαν πουλάκι!

υπνος,ξεκουραση,ξεκουραση αποφθεγματα,ξεκουραση απο βαρη,ξεκουραση μυων,ξεκουραση αγγλικα,ξεκουραση ματιων,ξεκουραση σωματοσ,ξεκουραση μεταφραση,ξεκουραση συνωνυμο

Η συνηθισμένη ζωή μας σχετίζεται με καθημερινές επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες, φροντίδες και προβλήματα. Δεν παρατηρούμε πώς αυτές οι δραστηριότητες αναπτύσσονται σε συνήθειες, μερικές από τις οποίες δεν μας αποφέρουν κανένα όφελος, ενώ άλλες είναι εντελώς επιβλαβείς για την υγεία μας…….

Ο καλός ύπνος συμβάλλει στην επιτυχία στην επαγγελματική και προσωπική ζωή. Επιπλέον, ο ύπνος είναι το κλειδί για την υγεία και επηρεάζει άμεσα την ποιότητα της ζωής μας. Γι ‘αυτό προσφέρουμε να ρίξετε μια ματιά στη λίστα με τις 12 επικίνδυνες συνήθειες που μπορεί να έχετε:

1. Κρύα πόδια

Φροντίστε να διατηρείτε τα πόδια σας ζεστά πριν πάτε για ύπνο. Τα κρύα πόδια μπορεί να οδηγήσουν σε κακή ποιότητα ύπνου.

2. Κακή τελετή ύπνου

Οι απλές συνήθειες ύπνου, όπως το βούρτσισμα των δοντιών και οι διαδικασίες περιποίησης του δέρματος, μπορούν να βελτιώσουν τον ύπνο σας πολύ.

3. Πίνοντας καφέ 4 ώρες πριν πάτε για ύπνο

Είναι γνωστό ότι ο καφές ενεργοποιεί την εγκεφαλική δραστηριότητα, κρατά το σώμα ξύπνιο, πράγμα που σημαίνει ότι θα είναι πιο δύσκολο να ηρεμήσεις το σώμα και να κοιμηθείς. Η μελέτη δείχνει ότι η καφεΐνη μειώνει τον χρόνο βαθύ ύπνου, τόσο σημαντικό για μια καλή ξεκούραση, μετατρέποντάς το σε επιφανειακό. Ως αποτέλεσμα, μπορείτε να κουραστείτε το πρωί, εξαντλημένος και γκρινιάρης.

4. Άβολες θέσεις ύπνου

Οι ειδικοί στον ύπνο είναι πεπεισμένοι ότι μια άνετη θέση ύπνου είναι απαραίτητη για το άτομο να πάρει μια σταθερή δόση βαθύ ύπνου. Ο ύπνος στην αριστερή πλευρά θεωρείται η καλύτερη θέση για το σώμα μας να ξεκουραστεί.

5. Ηλεκτρονικές συσκευές

Όπως τα περισσότερα άτομα, πιθανότατα κοιτάζετε στο smartphone ή το tablet σας στο κρεβάτι πριν απενεργοποιήσετε τα φώτα. Αυτή η ώρα είναι μία από τις λίγες στιγμές της ημέρας, όπου μπορείτε να διαβάσετε χαλαρά ένα βιβλίο, να μετακινηθείτε στο ταχυδρομείο και στα κοινωνικά δίκτυα. Δυστυχώς, η μελέτη δείχνει ότι η χρήση των αγαπημένων σας gadget κατά τον ύπνο επηρεάζει την ποιότητα του ύπνου σας και τη συνολική υγεία. Φροντίστε να κρατάτε το τηλέφωνο, το tablet, το φορητό υπολογιστή σας μακριά από εσάς, ώστε να μην σας αποσπούν τίποτα πριν πάτε για ύπνο. Αυτό θα σας βοηθήσει να ηρεμήσετε και να ξεκουραστείτε σωστά.

6. Ανάγνωση βιβλίων

Η ανάγνωση βιβλίων μπορεί να ενεργοποιήσει τον εγκέφαλό σας και να κρατήσει το σώμα ξύπνιο ακόμα κι αν είστε υπνηλία.

7. Ξυπνητήρι με εφέ σοκ

Ο τρόπος που ξυπνάτε το πρωί είναι επίσης σημαντικός για την ευημερία σας. Αποφύγετε τη χρήση φώτων που αναβοσβήνουν και πολύ δυνατούς υστερικούς ήχους, αυτό μπορεί να διαταράξει την ομαλή λειτουργία του εγκεφάλου και να προκαλέσει κόπωση.

8. Πίνοντας υγρά

Είναι καλύτερα να αποφεύγετε το πόσιμο νερό ή τυχόν υγρά αμέσως πριν πάτε για ύπνο, θα σας αποτρέψει να σηκωθείτε στη μέση της νύχτας πολλές φορές ενοχλώντας και ανισορροπώντας τον ύπνο σας.

9. Απογευματινοί ύπνοι

Ο ύπνος το απόγευμα μπορεί να οδηγήσει σε αϋπνία καθώς το σώμα θα πάρει την απαραίτητη ανάπαυση κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ωστόσο, εάν αισθάνεστε ότι χρειάζεστε ένα ξεκούραση, πάρτε έναν ύπνο 10 λεπτών.

10. Στρώμα κακής ποιότητας

Ένα καλό στρώμα είναι μια ακριβή αγορά, αλλά δεν αφορά μόνο την άνεση και τη χαλάρωσή σας κατά τη διάρκεια του νυχτερινού ύπνου, αλλά ακόμη και η υγεία σας εξαρτάται από την ποιότητά του. Τα στρώματα υψηλής ποιότητας μπορούν να βοηθήσουν στην εξάλειψη της αϋπνίας, του πόνου στους μυς και της σπονδυλικής στήλης, αλλεργικών παθήσεων. Εξασφαλίζοντας έναν άνετο και υγιή ύπνο, είναι πιο εύκολο να αντιμετωπίσετε ένα αίσθημα συνεχούς κόπωσης και ευερεθιστότητας

11. Έχοντας ένα γεύμα πριν πάτε για ύπνο

Οι ειδικοί προτείνουν να έχετε το τελευταίο γεύμα 2 ώρες πριν πάτε για ύπνο. Είναι καλύτερα να κοιμηθείτε με άδειο στομάχι σαν να είναι γεμάτο, ο εγκέφαλος και το πεπτικό σύστημα θα λειτουργήσουν ενεργά για την επεξεργασία της τροφής που καταναλώνεται. Το σώμα σας δεν θα μπορεί να ηρεμήσει και να χαλαρώσει, οπότε θα σας πάρει περισσότερο χρόνο για να κοιμηθείτε και η ποιότητα των υπόλοιπων θα είναι χαμηλότερη.

12. Προπονηθείτε πριν πάτε για ύπνο

Η εντατική προπόνηση οδηγεί σε αύξηση του καρδιακού ρυθμού και της αναπνοής. Κατά τη διάρκεια της σωματικής δραστηριότητας, η συγκέντρωση των ορμονών του στρες όπως η κορτιζόλη και η αδρεναλίνη αυξάνεται στο αίμα. Έτσι, είναι καλύτερο να αποφύγετε την προπόνηση 3 ώρες πριν πάτε για ύπνο για να αποφύγετε μια αϋπνία νύχτα.

 

Διαβάστε περισσότερα