Υποφέρεις από ακμή; Μάθε ποιες τροφές πρέπει να βάλεις στην διατροφή σου!

ακμη και διατροφη,κυστικη ακμη και διατροφη,χαπια για ακμη και διατροφη,ροδοχρουσ ακμη και διατροφη

Δυστυχώς, είναι αδύνατο να αντιμετωπιστεί η ακμή μόνο χρησιμοποιώντας φάρμακα και σπιτικά φάρμακα. Οι ασθενείς με ακμή πρέπει να γνωρίζουν ότι η διατροφή τους επηρεάζει το σώμα και το δέρμα τους . Οι ειδικοί στον τομέα της υγείας συνεχίζουν να συζητούν για τον αντίκτυπο της διατροφής στην ακμή……

Δημιούργησαν ένα σύνολο συστάσεων που μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη και τη θεραπεία της ακμής.

Σε αυτό το άρθρο, θα θέλαμε να σας πούμε για τη δίαιτα χωρίς ακμή. Βοηθά στη βελτίωση της κατάστασης του δέρματος και στην εξάλειψη της ακμής. Αυτή η δίαιτα απαιτεί από εσάς να αποφεύγετε το προϊόν με φυστίκι, τα μεταποιημένα τρόφιμα, τηγανητά τρόφιμα, το υπερβολικό νάτριο, τα γαλακτοκομικά προϊόντα και τα ζαχαρούχα τρόφιμα.

Θέλετε να αφαιρέσετε την ακμή και να κάνετε το δέρμα σας να φαίνεται τέλειο ; Θα θέλαμε να σας προτείνουμε να ακολουθείτε μια δίαιτα ακμής. Σε αυτό το άρθρο, θα θέλαμε να σας πούμε ποιες τροφές πρέπει να τρώτε και ποιες τροφές πρέπει να αποφύγετε για τη θεραπεία της ακμής. Ενδιαφέρεσαι? Κάντε κύλιση προς τα κάτω για να διαβάσετε αυτό το άρθρο τώρα.

Κανόνες διατροφής

– Για να αποτοξινώσει το δέρμα σας, πρέπει να καταναλώνετε 20-30 γραμμάρια ινών την ημέρα.

– Ακολουθήστε μια δίαιτα με χαμηλά λιπαρά για να ρυθμίσετε τα επίπεδα ορμονών και να αποτρέψετε δερματικές παθήσεις.

– Περιορίστε την κατανάλωση προϊόντων φυστικιών, καθώς μπορεί να προκαλέσουν εκρήξεις ακμής.

– Μην τρώτε τηγανητά τρόφιμα, καθώς μπορούν να προκαλέσουν ακμή στο δέρμα. (Είναι καλύτερα να χρησιμοποιείτε λάδι καρύδας ή ελαιόλαδο για τηγάνισμα και σοτάρισμα)

– Περιορίστε την κατανάλωση αλατιού, καθώς οι περισσότεροι ασθενείς με ακμή έχουν αυξημένα επίπεδα ιωδίου, που βρίσκονται στο επιτραπέζιο αλάτι, στην κυκλοφορία του αίματος τους κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ακμής.

– Σταματήστε να τρώτε μεταποιημένα τρόφιμα, καθώς αυτά τα προϊόντα είναι γεμάτα με λίπη, ζάχαρη και αλάτι.

– Αντικαταστήστε τα γαλακτοκομικά προϊόντα με γάλα αμυγδάλου, γάλα ρυζιού, γάλα σόγιας και tofu.

– Σταματήστε να τρώτε προϊόντα, τα οποία αυξάνουν τα επίπεδα ινσουλίνης στο αίμα. Η αυξημένη ινσουλίνη μπορεί να προκαλέσει άσσο.

Ισορροπήστε τη διατροφή σας με προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες και μέταλλα

Βιταμίνη Α (καρότα, γλυκοπατάτες, λάχανο, μούρα, αυγά, βούτυρο, βόειο κρέας ή συκώτι κοτόπουλου)

Βιταμίνη Ε (έλαιο φύτρου σίτου, αμύγδαλα, φουντούκια, σπανάκι και αβοκάντο)

Βιταμίνη Β6 (στήθος Τουρκίας, φιστίκια, τόνος και ηλιόσποροι)

Σελήνιο (καρύδια Βραζιλίας, ηλιόσποροι, φασόλια pinto, ιππόγλωσσος και αυγά)

Ψευδάργυρος (αρνί, σπόροι κολοκύθας, ρεβίθια, σκόνη κακάου, γιαούρτι και μανιτάρια)

Ωμέγα-3 λιπαρό οξύ (Σπόροι λιναριού, σπόροι Chia, λάδι γάδου, αβοκάντο, σολομός, σκουμπρί, ξηροί καρποί και ελαιόλαδο).

Χρώμιο (μπρόκολο, χυμός σταφυλιού, χοιρινό μπριζόλα και γαλοπούλα)

 

 

Διαβάστε περισσότερα