Yoga: 5+1 λόγοι να την ξεκινήσεις και να ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ την ζωή σου μια για πάντα!

γιόγκα,γιόγκα για εγκύουσ,γιόγκα στο σπίτι,γιόγκα νιντρα,γιόγκα για δύο άτομα,γιόγκα για αρχάριουσ,γιόγκα για παιδιά,yoga,yoga θεσσαλονικη,yoga pants

Η γιόγκα είναι μια αποτελεσματική, ανατολική πρακτική, η οποία είναι πολύ δημοφιλής σε όλο τον κόσμο. Περιλαμβάνει ασυνήθιστες πόζες και τεντώματα που μπορεί να φαίνεται πολύ δύσκολο να εκτελεστούν. Και αποτελείται από αναπνευστικές ασκήσεις, διαλογισμό και θέσεις που αποσκοπούν στην ενθάρρυνση της χαλάρωσης και της μείωσης των επιπέδων στρες…..

Η γιόγκα είναι επίσης ένας χαλαρωτικός και υγιής τρόπος άσκησης, καθώς βοηθά τους τόνους των μυών, βελτιώνει την ευελιξία και χτίζει δύναμη. Αν λοιπόν θέλατε να ξεκινήσετε την πρακτική της γιόγκα, αλλά ποτέ δεν το κάνατε, αυτό το καταπληκτικό άρθρο είναι ακριβώς για εσάς.

Σε αυτό το άρθρο, θα θέλαμε να σας δείξουμε έξι οφέλη από την πρακτική της γιόγκα. Μόλις διαβάσετε αυτά τα οφέλη, θα αλλάξετε την προοπτική σας για τη γιόγκα, τον κόσμο και τον εαυτό σας. Ενδιαφέρεσαι? Κάντε κύλιση προς τα κάτω για να το διαβάσετε τώρα.

# 1. Μπορεί να βοηθήσει στη θεραπεία της ανδρικής υπογονιμότητας

Η ανδρική υπογονιμότητα είναι ένα κοινό αρσενικό πρόβλημα. Ωστόσο, ορισμένες μελέτες δείχνουν ότι οι ασκήσεις γιόγκα μπορούν να ενισχύσουν τη γονιμότητα των ανδρών και να αυξήσουν τον αριθμό των σπερματοζωαρίων.

# 2. Βοηθά στη μείωση των συμπτωμάτων της εμμηνόπαυσης

Η εμμηνόπαυση μπορεί να χαρακτηριστεί από παρενέργειες, όπως εξάψεις, αϋπνία, μειωμένη γνωστική λειτουργία και αλλαγές στη διάθεση. Ευτυχώς, οι γυναίκες μπορούν να κάνουν γιόγκα για να μειώσουν αυτά τα συμπτώματα.

# 3. Μπορεί να σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από το GERD για πάντα

Είναι δύσκολο να αντιμετωπιστεί η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση χρησιμοποιώντας φάρμακα. Ωστόσο, μελέτες δείχνουν ότι η γιόγκα μπορεί να επηρεάσει το νευρικό σύστημα ανακουφίζοντας τα συμπτώματα της GERD.

# 4. Μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη καρδιακών προβλημάτων

Οι περισσότερες καρδιακές παθήσεις σχετίζονται με αυξημένα επίπεδα στρες. Η γιόγκα μπορεί να βοηθήσει στη διαχείριση του στρες και να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας νόσου.

# 5. Μπορεί να βοηθήσει στη θεραπεία της οστεοπόρωσης του γόνατος

Η σταδιακή εμφάνιση πόνου στο γόνατο, πρήξιμο και δυσκαμψία είναι κοινά συμπτώματα οστεοαρθρίτιδας στο γόνατο. Μελέτες δείχνουν ότι μόλις οκτώ εβδομάδες γιόγκα μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση των συμπτωμάτων της οστεοαρθρίτιδας του γόνατος.

# 6. Μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση του νευρικού σας συστήματος

Το νευρικό σας σύστημα βοηθά στη ρύθμιση της αναπνοής σας, ελέγχει τις κινήσεις σας, ρυθμίζει τη θερμοκρασία και παίζει ρόλο σε πολλές ζωτικές λειτουργίες του σώματός σας. Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η πρακτική της γιόγκα βελτιώνει τόσο την κινητική όσο και την αισθητήρια νευρική αγωγή.

Τώρα ξέρετε ότι για να ενισχύσετε κάθε πτυχή της υγείας σας, πρέπει να ενσωματώσετε την πρακτική της γιόγκα στη ζωή σας. Πιστέψτε μας, η γιόγκα θα σας βοηθήσει να αισθανθείτε υγιείς και ενεργητικοί!

 

 

Διαβάστε περισσότερα