Ξέρεις τι είναι η μέθοδος Sakuma; Ετοιμάσου να την δοκιμάσεις και να χάσεις κιλά σε χρόνο ρεκόρ!

αδυνατισμα,αδυνατισμα ποδιων,αδυνατισμα γρηγορο,αδυνατισμα προσωπου,αδυνατισμα στα 50,αδυνατισμα κοιλιασ,αδυνατισμα χαπια,αδυνατισμα με βελονισμο,αδυνατισμα προσφορεσ

Ρίξτε μια ματιά σε αυτήν την ιαπωνική μέθοδο που μπορεί να εξαλείψει τις θερμίδες και να φτιάξει ένα τονισμένο και σταθερό σώμα! Μας αρέσει να ανακαλύπτουμε νέες τεχνικές προπόνησης που μπορούν να χαράξουν τις φιγούρες μας. Και για να το κάνετε αυτό, μερικές φορές πρέπει να πάτε στο εξωτερικό…..

Προχωρήστε στην Ασία με τη μέθοδο Sakuma, μια ιαπωνική τεχνική που υπόσχεται να κάψει θερμίδες γρήγορα. Επιτρέψτε μας να εξηγήσουμε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για αυτήν την επαναστατική μέθοδο.

Η μέθοδος Sakuma, μια προπόνηση αδυνατίσματος από την Ιαπωνία
Η εύρεση χρόνου για άσκηση δεν είναι πάντα εύκολη. Ευτυχώς, μερικές προπονήσεις δεν χρειάζεται να διαρκέσουν πολύ για να είναι αποτελεσματικές και να δίνουν πραγματικά αποτελέσματα. Στην Ιαπωνία, ο Kenichi Sakuma έχει αναπτύξει μια επαναστατική μέθοδο για την απομάκρυνση του υπερβολικού λίπους σε λίγα λεπτά. Κατάλληλη τόσο για γυναίκες όσο και για άνδρες, η μέθοδος Sakuma βασίζεται σε μια θεμελιώδη αρχή: βελτίωση της στάσης του σώματος.

Βελτιώνοντας τη στάση κάποιου, μπορεί κανείς να δράσει για την αποτελεσματικότητα των ασκήσεων που ασκούνται. Για να γίνει αυτό, πρέπει να δουλέψουμε τους μύες της κοιλιάς και τον κορμό. Αυτή η μέθοδος δεν είναι από μόνη της μια τεχνική, αλλά μια συμπληρωματική πρακτική που πρέπει να συνδυαστεί με μια συνηθισμένη ρουτίνα.

Πώς να εφαρμόσετε τη μέθοδο Sakuma;
Όπως μπορείτε να δείτε, η λέξη-κλειδί της μεθόδου Sakuma είναι POSTURE. Όταν εργάζεστε στο σπίτι, προσπαθήστε να εφαρμόσετε αυτές τις απλές συστάσεις που θα κάνουν τις ασκήσεις σας πολύ πιο αποτελεσματικές. Εναλλακτικά, μπορείτε να κάνετε αυτούς τους συνδυασμούς:

Για να σφίξετε το κάτω μέρος του σώματος
Ξαπλώστε στο έδαφος.
Τοποθετήστε τα χέρια σας στο επίπεδο του λαιμού.
Σπρώξτε δυνατά τους αστραγάλους σας στο πάτωμα.
Συμπληρώστε τους γλουτούς για 10 δευτερόλεπτα και μετά αφήστε το.
Σταυρώστε τα πόδια σας και κρατήστε για άλλα 10 δευτερόλεπτα.
Διασχίστε τα πόδια σας και σηκώστε τα για 10 δευτερόλεπτα.
Εναλλακτικά αυτές τις ασκήσεις για αρκετά λεπτά.
Για σκληρούς κοιλιακούς
Πρώτη άσκηση:

Καθίστε σε μια καρέκλα.
Κρατήστε τους αγκώνες σας με τα χέρια σας.
Σηκώστε τα χέρια σας στο ύψος των ώμων.
Τοποθετήστε τα χέρια σας πίσω από το κεφάλι σας.
Σφίξτε τους κοιλιακούς σας.
Γείρετε στη μία πλευρά και μετά στην άλλη παραμένοντας ευθεία για 3 δευτερόλεπτα.
Επαναλάβετε την άσκηση, εναλλάξ πλευρές 5 φορές.
Δεύτερη άσκηση:

Τοποθετήστε τον εαυτό σας στα γόνατά σας.
Επέκταση ενός ποδιού προς τα πίσω.
Σηκώστε τον αντίθετο βραχίονα και κρατήστε τη στάση του σώματος για λίγα δευτερόλεπτα.
Επαναλάβετε τις ασκήσεις για 1 λεπτό, εναλλάσσοντας τις στάσεις.
Κάνοντας αυτές τις ασκήσεις καθημερινά και διατηρώντας μια ισορροπημένη διατροφή , θα πρέπει να δείτε γρήγορα αποτελέσματα!

Διαβάστε περισσότερα