Τρόφιμα με λίγες θερμίδες και υγιεινή διατροφή-Μάθε τους 5 μύθοι που δεν γνώριζες!

τροφιμα χαμηλων θερμιδων,λίγες θερμιδες,λιγες θερμιδες κεικ,συνταγες λιγες θερμιδες,λιγες θερμιδες κεικ σοκολατας,λιγεσ θερμιδεσ φαγητα,λιγες θερμιδες σοκολατα,λιγες θερμιδες γλυκα

Το φαγητό πρέπει να σας θρέψει και να φέρει ικανοποίηση. Είμαι σίγουρος ότι έχετε διαβάσει πολλά άρθρα σχετικά με την υγιεινή διατροφή. Μερικοί δηλώνουν ότι εάν θέλετε να χάσετε βάρος, ο μόνος επιτυχημένος τρόπος είναι να ακολουθήσετε μια δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων και να περιορίσετε την πρόσληψη θερμίδων έως και 1200 θερμίδες……..

Άλλοι προωθούν τα οφέλη των γαλακτοκομικών προϊόντων χαμηλών λιπαρών ως τα καλύτερα διεγερτικά για την απώλεια βάρους. Όλα αυτά είναι μαλακίες. Μπορεί να ακούσετε συμβουλές και συστάσεις που σχετίζονται με τη διατροφή, οι οποίες οδηγούν σε διατροφικές διαταραχές, ανακτήσει το βάρος και προβλήματα υγείας.

Ας μιλήσουμε για 5 κοινά πιστεύεται υγιεινά τρόφιμα.

# 1. Τροφές με χαμηλά λιπαρά

Ξεχάστε αυτό! Πολλές μελέτες δείχνουν ότι τα γαλακτοκομικά προϊόντα με πλήρη λιπαρά προάγουν την απώλεια βάρους επειδή αυξάνουν τα επίπεδα κορεσμού, ενώ τα χαμηλά λιπαρά περιέχουν πολλά σάκχαρα και άλλα πρόσθετα. Το λίπος δεν προκαλεί αύξηση βάρους. διεγείρει τις ορμόνες καύσης λίπους, οι οποίες προκαλούν απώλεια βάρους! Το αβοκάντο, τα λάδια, τα καρύδια, το βούτυρο και οι ελιές πρέπει να βρίσκονται στο πιάτο σας κάθε μέρα!

# 2. Οι δίαιτες με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες είναι απαραίτητες για την επιτυχή απώλεια βάρους.

Λοιπόν, ξέρατε ότι οι υδατάνθρακες είναι απαραίτητοι για ένα υγιές ενδοκρινικό σύστημα και ισορροπία ορμονών; Μιλάμε για δημητριακά ολικής αλέσεως, γλυκοπατάτες, όσπρια και φρούτα. Τα χρειάζεστε και αν τα μειώσετε, η πείνα σας θα γίνει κορεσμένη, οι ανθυγιεινές σας επιθυμίες θα ενταθούν και τελικά θα χαράξετε ένα μπιφτέκι! Θα είσαι αργός και εξαντλημένος αφού οι υδατάνθρακες σου δίνουν ενέργεια! Πρέπει να μειώσετε τους απλούς υδατάνθρακες αλλά μείνετε με υγιείς!

# 3. Παγωμένα γεύματα χαμηλών θερμίδων

ΞΕΧΝΑ για παντα! Πρέπει να τρώτε ολόκληρα, φρέσκα και υγιεινά τρόφιμα! Τα κατεψυγμένα τρόφιμα γεμίζουν με τεχνητά αρώματα που έχουν επιζήμια επίδραση στην υγεία! Μαγειρέψτε μόνοι σας!

# 4. Σόγια και άλλες εναλλακτικές επιλογές για χορτοφάγους αντί για κρέας

Το κρέας δεν σας κάνει παχύ! Είναι μια φυσική πρωτεΐνη που προάγει την απώλεια βάρους. Αντίθετα, η σόγια μπερδεύει τις ορμόνες σας και διαταράσσει το μεταβολισμό των οιστρογόνων, γεγονός που οδηγεί σε αύξηση βάρους.

# 5. Τσίχλες για τον περιορισμό της πείνας

Οι τσίχλες χωρίς ζάχαρη περιέχουν ένα γλυκαντικό που ονομάζεται σορβιτόλη: είναι μια αλκοόλη σακχάρου που απορροφάται ελάχιστα από το λεπτό έντερο και δρα ως καθαρτικό. Προκαλεί φλεγμονή του εντέρου, πόνο και φούσκωμα. Επίσης, αυξάνει το επίπεδο ινσουλίνης, μια ορμόνη αποθήκευσης λίπους, που σημαίνει ότι το σώμα σας αντιλαμβάνεται όλα τα τρόφιμα που μοιάζουν με τα ούλα και απελευθερώνει ινσουλίνη. Αυτό διαταράσσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και μπορεί να οδηγήσει σε διαβήτη.

Δεν θα ήμουν ποτέ κουρασμένος να σας επαναλάβω ότι πρέπει να τρώτε μια ισορροπημένη διατροφή εάν ο στόχος σας είναι η απώλεια βάρους. Ζείτε σε έναν κόσμο όπου το μάρκετινγκ κάνει ό, τι καλύτερο μπορεί να σας πει ψέματα και να πουλήσει τα προϊόντα του. Να είστε πιο έξυπνοι και να είστε υγιείς!

Διαβάστε περισσότερα