Connect with us

NEWS

Τροφές πλούσιες σε προβιοτικά και γιατί τα χρειαζόμαστε;

Published

on

Έχετε ακούσει για πλούσια σε προβιοτικά τρόφιμα; Όχι μόνο έχουν καλή γεύση, αλλά μπορούν επίσης να προσφέρουν πολλαπλά οφέλη για την υγεία.

Τα προβιοτικά είναι εκείνοι οι ζωντανοί μικροοργανισμοί ή τα καλά βακτήρια που καταναλώνουμε μέσω συμπληρωμάτων ή ζυμωμένων τροφίμων. Γενικά, τα βακτήρια αντιμετωπίζονται με κακό φως, ωστόσο, μερικά καλά βακτήρια ζουν φυσικά στο σώμα μας και βοηθούν στη διατήρηση του σώματος σας υγιές . Είναι γνωστό ότι παρέχουν κάθε είδους ισχυρά οφέλη για τον εγκέφαλό σας καθώς και για το σώμα.

Τα προβιοτικά βοηθούν στην αποκατάσταση της φυσικής ισορροπίας του εντέρου σας όταν διαταράσσεται . Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να πάρετε προβιοτικά. Τα συμπληρώματα είναι η πιο συνηθισμένη πηγή μέσω της οποίας τα καταναλώνουν οι άνθρωποι, αλλά υπάρχουν πολλά πλούσια σε προβιοτικά τρόφιμα στη διατροφή σας .

4 τροφές πλούσιες σε προβιοτικά

Γιαούρτι

Μία από τις καλύτερες πηγές προβιοτικών, είναι πιο συχνά διαθέσιμη και δημοφιλής. Το γιαούρτι βοηθά στην οικοδόμηση μυών, οστών και είναι εξαιρετικά ευεργετικό για άτομα με υψηλή αρτηριακή πίεση. Προέρχεται από παστεριωμένο γάλα που έχει υποστεί ζύμωση από φιλικά βακτήρια, δηλαδή το γαλακτικό οξύ….

Κεφίρ

Πρόκειται για ένα ζυμωμένο προβιοτικό ποτό γάλακτος που παρασκευάζεται με την προσθήκη κόκκων κεφίρ στο κατσικίσιο ή αγελαδινό γάλα. Οι κόκκοι Kefir διαφέρουν από τους κόκκους δημητριακών, είναι καλλιέργειες βακτηρίων ζύμης και γαλακτικού οξέος και μοιάζουν περίεργα με το κουνουπίδι. Ενώ το γιαούρτι είναι καλή πηγή προβιοτικών, το κεφίρ θεωρείται καλύτερο λόγω πολλών στελεχών βακτηρίων .

Κεφίρ

Κομποτσά

Ευρέως γνωστό ως το ζυμωμένο ποτό μαύρου ή πράσινου τσαγιού. Ζυμώθηκε από μια αποικία βακτηρίων και ζύμης, είναι μια πλούσια προβιοτική πηγή. Πηγαίνετε για χαμηλή ζάχαρη, ψυγείο kombucha για καλύτερα αποτελέσματα.

Τυρί

Πολύ τυρί έχει υποστεί ζύμωση, αλλά δεν είναι όλα καλή πηγή προβιοτικών. Κυρίως μαλακά τυριά φτιαγμένα από μη παστεριωμένο γάλα είναι καλά πλούσια σε προβιοτικά, για παράδειγμα, τσένταρ, ελβετικά, μοτσαρέλα. Όσο μεγαλώνει το τυρί, τόσο πιο ευεργετικό γίνεται.

Γιατί χρειάζεστε προβιοτικά;
Τα προβιοτικά είναι πολύ ευεργετικά. Απαιτούνται για τη διατήρηση ενός ισορροπημένου σώματος και επίσης για την καταπολέμηση επιβλαβών βακτηρίων στο σώμα σας. Προβιοτικά κυρίως:

Βοήθεια στη θεραπεία της διάρροιας και του συνδρόμου ευερέθιστου εντέρου

Υποστήριξη της αντιμετώπισης προβλημάτων ψυχικής υγείας

Μειώστε τα αυξημένα επίπεδα χοληστερόλης στο σώμα σας

Διαχειριστείτε την υψηλή αρτηριακή πίεση

Ισορροπήστε τα βακτήρια στο πεπτικό σύστημα

Μειώστε τη σοβαρότητα του εκζέματος και ορισμένες αλλεργίες

Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας σύστημα

Trending