Το πράσινο λαχανικό που υπόσχεται θαύματα-Πιο γρήγορο αδυνάτισμα ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!

Λατρεύω το μπρόκολο! Στη διατροφή μου περιλαμβάνονται σαλάτες, πουρέ σούπας ή τυρί μπρόκολο. Ως διατροφολόγος, γνωρίζω όλα τα θαυμαστά οφέλη του μπρόκολου και το τρώω 3-4 φορές την εβδομάδα. Εάν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, γεμίστε το ψυγείο σας με αυτήν την πράσινη βασίλισσα……..

Γνωρίζατε ότι ένα φλιτζάνι ψιλοκομμένο, ακατέργαστο μπρόκολο έχει 30 θερμίδες, ενώ η ίδια ποσότητα μαγειρεμένου μπρόκολου έχει 54 θερμίδες; Σας παρέχει 100% της ημερήσιας πρόσληψης βιταμίνης C και βιταμίνης Κ. Είναι επίσης πλούσιο σε φυλλικό οξύ, βιταμίνη Α, Β6 και κάλιο.

Fiber – το καλύτερο φαγητό για απώλεια βάρους. Μπορείτε εύκολα να καταναλώσετε μεγαλύτερες μερίδες τροφίμων χαμηλής κατανάλωσης ενέργειας και να αισθανθείτε γεμάτοι ενώ περιορίζετε τις θερμίδες. Το μπρόκολο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και νερό, και τα δύο δημιουργούν χύμα χωρίς σημαντικές θερμίδες. Το μπρόκολο είναι 90% νερό, ένα φλιτζάνι μαγειρεμένο μπρόκολο έχει 5 γραμμάρια ινών!

Η ίνα καθυστερεί την απελευθέρωση της γκρελίνης της ορμόνης πείνας και αποτρέπει τις αιχμές στο σάκχαρο του αίματος και την αποθήκευση λίπους.

ΘΡΕΠΤΙΚΕΣ ουσιες. Η βιταμίνη C, το ασβέστιο και το χρώμιο προάγουν την απώλεια βάρους. Το ασβέστιο μειώνει την παραγωγή νέων λιποκυττάρων και προκαλεί τη διάσπαση του αποθηκευμένου λίπους. Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένο μπρόκολο είχε το 6% της ημερήσιας απαίτησης για ασβέστιο, με βάση την κατανάλωση 2.000 θερμίδων ημερησίως. Σύμφωνα με μια μελέτη, τα άτομα που λαμβάνουν συμπληρώματα ασβεστίου ή διαιτητικό ασβέστιο έχασαν περισσότερο βάρος από τα άτομα που καταναλώνουν δίαιτα με χαμηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο. Το χρώμιο ρυθμίζει τον μεταβολισμό της ινσουλίνης και των υδατανθράκων, ενισχύοντας την απώλεια βάρους. Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένο μπρόκολο έχει τα δύο τρίτα της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης χρωμίου.

Φυτοχημικά. Μελέτες έχουν δείξει ότι δύο φυτοχημικά – σουλφοραφάνη και ινδολο-3-καρβινόλη – μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση του σωματικού βάρους. Σύμφωνα με το Journal of Medicinal Chemistry το 2012, τα ποντίκια που τρώνε δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και κατανάλωναν ινδολο-3-καρβινόλη κέρδισαν λιγότερο βάρος από τα ποντίκια που δεν έλαβαν συμπληρώματα. Η σουλφοραφάνη μπορεί να ασκήσει καύση λίπους προκαλώντας τη διάσπαση των λιποκυττάρων.

Ιδανικό για αποτοξίνωση. Δεδομένου ότι το μπρόκολο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, βοηθά να απαλλαγούμε από τοξίνες μέσω του πεπτικού συστήματος. Επίσης, το μπρόκολο είναι επίσης πλούσιο σε αντιοξειδωτικά που βοηθούν στη συνολική αποτοξίνωση του σώματος. Το μπρόκολο περιέχει ισοθειοκυανικά, τα οποία βοηθούν στη διαδικασία αποτοξίνωσης σε γενετικό επίπεδο.

Φροντίδα του δέρματος. Δεδομένου ότι το μπρόκολο είναι ένας πυρήνας αντιοξειδωτικών και θρεπτικών συστατικών όπως η βιταμίνη C και μέταλλα όπως ο χαλκός και ο ψευδάργυρος, διατηρώντας τη φυσική λάμψη του δέρματος. Το μπρόκολο βοηθά στη διατήρηση ενός υγιούς δέρματος.

Το πράσινο λάχανο έχει θαυμαστά οφέλη για το ταξίδι απώλειας βάρους και τη λάμψη του δέρματος! Μη διστάσετε να το μαγειρέψετε σήμερα!

Διαβάστε περισσότερα