Το κλειδί για καλύτερο ”κρεβάτι” μπορεί να βρίσκεται στην αναπνοή σας! Το ήξερες;

ανασα,ανασα προγραμμα,ανασα βολοσ τηλ,ανασα περιφερεια θεσσαλιασ,ανασα κλινικη βολοσ τηλεφωνο,ανασα βολοσ,ανασα μου,ανασα εσπα,ανασα ζωησ

Αν ψάχνετε φυσικούς τρόπους για να ενισχύσετε τη σεξοuαλική σας ζωή, σας καλύπτουμε. Το σεχ είναι σαν μια προπόνηση υψηλής έντασης . Έτσι, αν υπάρχει ένα πράγμα που δεν πρέπει να ξεχάσετε όταν το κάνετε, είναι να αναπνέετε! Δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς ανάσα, και όμως, είναι κάτι που τείνουμε να αγνοούμε…..

Ίσως σας ενδιαφέρει να γνωρίζετε ότι παίζει επίσης πολύ σημαντικό ρόλο στη σεξοuαλική απόδοση.

Μην ξεχάσετε να αναπνέετε
Η μη προσοχή στην αναπνοή σας μπορεί να προκαλέσει μείωση κατά 90% στην αίσθηση ευχαρίστησης. Κατά τη διάρκεια του σεχ, τόνοι πραγμάτων συμβαίνουν μέσα στο σώμα που δεν γνωρίζουμε απαραίτητα. Τα πράγματα μπορεί να γίνουν πολύ έντονα και να προκαλέσουν δυσκολία στην αναπνοή, γεγονός που συμβάλλει στην αύξηση της διέγεpσης. Ενώ η διέγεpση είναι καλή (γιατί αλλιώς θα το κάναμε;), πάρα πολύ καλό πράγμα μπορεί να οδηγήσει σε απότομο τέλος.

Για να ελέγξετε την αναπνοή σας κατά τη σεξοuαλική επαφή, πρέπει να καταλάβετε ότι υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να πάρετε οξυγόνο. Πρώτον, υπάρχει κοιλιακή αναπνοή, η οποία θα χαλαρώσει όλους τους μυς σας, θα ρυθμίσει την διέγεpση και θα μειώσει το άγχος. Για να είναι αποτελεσματικό, πρέπει να εισπνέετε για 5 δευτερόλεπτα και μετά να αναπνέετε για 5 δευτερόλεπτα.

Είναι πιο εύκολο να αναπνέετε σε ορισμένες θέσεις
Στη συνέχεια, υπάρχει θωρακική αναπνοή, η οποία αυξάνει τον μυϊκό τόνο και τη δύναμη. Η σωστή θωρακική αναπνοή κατά τη συνουσία αυξάνει την αντοχή. Όταν αισθάνεστε ότι πρόκειται να κορυφωθεί, απλώς σταματήστε και πάρτε μια βαθιά ανάσα. Θα σας ηρεμήσει ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας!

Επίσης, ορισμένες θέσεις διευκολύνουν την αναπνοή κατά τη διάρκεια του σεχ. Μπορείτε να τα βρείτε στο βίντεο ΕΔΩ !

Διαβάστε περισσότερα