Θέλεις να αποκτήσεις τέλεια σμιλεμένα χέρια-Δοκίμασε αυτές τις 6 αποτελεσματικές κινήσεις!

συσφιξη χεριων,ασκησεισ συσφιξη χεριων,συσφιξη χεριων,κρεμα για συσφιξη χεριων,συσφιξη χεριων τιμή

Τα χέρια πλαδαρά είναι ένα τεράστιο πρόβλημα που εμποδίζει τους ανθρώπους να φορούν αμάνικες μπλούζες, καλοκαιρινά φορέματα και μαγιό. Επομένως, εάν θέλετε να απαλλαγείτε από τα χνουδωτά, χαλασμένα χέρια σας και να χαράξετε δυνατά, κατάλληλα χέρια, διαβάστε αυτό το άρθρο. Τι προκαλεί τη χαλάρωση στα χέρια;

Τις περισσότερες φορές οι κύριες αιτίες αυτού του προβλήματος είναι η γήρανση και το επιπλέον σωματικό λίπος. Όταν γερνάμε, το σώμα μας μειώνει την παραγωγή κολλαγόνου κάνοντας το δέρμα μας να φαίνεται ξηρό και χαλαρό. Δυστυχώς, δεν μπορείτε να αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα μόνοι σας.

Όσον αφορά τη δεύτερη αιτία –εξαιρετικό σωματικό λίπος– η καλύτερη λύση είναι να μειώσετε το σωματικό λίπος και το λίπος του βραχίονα. Εάν θέλετε να κάψετε επιπλέον λίπος και να αποκτήσετε σχήμα , πρέπει να ισορροπήσετε τη διατροφή σας με υγιή προϊόντα και να ασκείτε τακτικά σωματική δραστηριότητα.

Σε αυτό το άρθρο, θα θέλαμε να σας δείξουμε έξι εύκολες ασκήσεις που μπορούν να σας βοηθήσουν να κάψετε επιπλέον λίπος και να τονίσετε τα χέρια σας. Ενδιαφέρεσαι? Αυτή η προπόνηση αποτελείται από αποτελεσματικές ασκήσεις βραχίονα όπως, τρικέφαλου, σπρώξιμο, τρικέπ, κροτίδες, τρικέπ επεκτάσεις, λυγισμένες σειρές και ένα βραχίονα. Αυτές οι ασκήσεις επικεντρώνονται στην ενίσχυση του άνω μέρους του σώματός σας.

Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτήν την ρουτίνα προπόνησης, πρέπει να επαναλάβετε κάθε άσκηση για δέκα-δεκαπέντε φορές και να εκτελέσετε δύο ομάδες ασκήσεων. Εάν θέλετε να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα σε χρόνο μηδέν, θα πρέπει να εργάζεστε σκληρά και να ασκείστε τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα. Είστε έτοιμοι να χαράξετε το σώμα σας; Κάντε κύλιση προς τα κάτω για να μετακινηθούν προς τα δεξιά. Ήρθε η ώρα να ιδρώσετε, κυρίες!

Δες τα βίντεο με τις σούπερ ασκήσεις ΕΔΩ !

 

Back to Top