Τα 9 σημάδια που δείχνουν ότι έχεις δυσανεξία στη λακτόζη-Το ήξερες;

δυσανεξια στη γλουτενη,δυσανεξία στη γλουτένη συμπτωματα,δυσανεξία στη γλουτένη τεστ,δυσανεξια στη γλουτενη τι να τρωω,δυσανεξια στη γλουτενη σημαδια,δυσανεξια στη γλουτενη σε μωρο,δυσανεξία στη γλουτένη εξετασεισ,δυσανεξια στη γλουτενη πωσ βλεπω αν εχω,δυσανεξια στη γλουτενη εξεταση

Η δυσανεξία στη γλουτένη μπορεί να είναι σκληρή, καθώς σας κάνει να περιορίσετε την κατανάλωση πολλών νόστιμων προϊόντων όπως, κέικ, κουλούρια, λευκό ψωμί, ζυμαρικά, πίτσα και μπισκότα. Με λίγα λόγια, η γλουτένη μπορεί να βρεθεί σε σιτάρι, σίκαλη και κριθάρι. Η ποσότητα των ατόμων που περιορίζουν την κατανάλωση γλουτένης….

αυξάνεται μέρα με τη μέρα. Μερικοί άνθρωποι πρέπει να κόψουν τη γλουτένη λόγω κοιλιοκάκης. Είναι μια αυτοάνοση διαταραχή όπου η κατανάλωση προϊόντων γλουτένης βλάπτει το λεπτό έντερο. Αυτή η ασθένεια επηρεάζει περίπου ένα στα εκατό άτομα. Αλλά η άλλη ομάδα ανθρώπων πάσχει από ευαισθησία στη γλουτένη. Οι επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι σχεδόν δώδεκα τοις εκατό των ανθρώπων έχουν δυσανεξία στη γλουτένη και οι περισσότεροι από αυτούς δεν το γνωρίζουν καν.

Η ευαισθησία στη γλουτένη δεν είναι απλώς ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό, είναι μια σοβαρή κατάσταση που μπορεί να οδηγήσει σε κατάθλιψη, οστεοπόρωση, αυτοάνοσες ασθένειες και ασθένειες του νευρικού συστήματος, νόσο του Crohn κ.ο.κ Δεν είναι εύκολο να εντοπιστεί η δυσανεξία στη γλουτένη, καθώς μπορεί να ληφθεί για άλλες ασθένειες. Ωστόσο, υπάρχουν πολλά συμπτώματα ευαισθησίας στη γλουτένη που δεν πρέπει να αγνοήσετε.

Σε αυτό το άρθρο, θα θέλαμε να σας δείξουμε εννέα σημάδια ότι μπορεί να έχετε κοιλιοκάκη. Ενδιαφέρεσαι? Κάντε κύλιση προς τα κάτω για να διαβάσετε αυτό το άρθρο τώρα.

# 1. Νιώθετε άρρωστοι όταν τρώτε ψωμί

Εάν δεν αισθάνεστε καλά, αφού φάτε πίτσα και μπισκότα, δεν είναι καλό σημάδι. Η κατανάλωση προϊόντων γλουτένης μπορεί να προκαλέσει πόνο στο στομάχι, ναυτία και κράμπες στην κοιλιά και αυτό είναι ένα από τα πιο κοινά συμπτώματα δυσανεξίας στη γλουτένη. Μπορεί να είναι δύσκολο

Αλλά μπορεί να είναι δύσκολο να βρεθεί η σχέση μεταξύ των προϊόντων που καταναλώνετε και του πόνου στην κοιλιά σας. Για να προσδιορίσετε ποιοι παράγοντες προκαλούν τον κοιλιακό πόνο σας, πρέπει να διατηρήσετε ένα ημερολόγιο τροφίμων.

# 2. Νιώθεις φούσκωμα

Υπάρχουν πολλές αιτίες φουσκώματος, όπως υπερβολικό φαγητό, φαγητό βιαστικά, δυσανεξία στη λακτόζη, σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, δυσπεψία, εγκυμοσύνη, εμμηνορροϊκές περίοδοι, δυσκοιλιότητα, κάπνισμα και κακή πέψη. Αλλά εάν εμφανίσετε κοιλιοκάκη, η κοιλιά σας μπορεί να αισθάνεται φουσκωμένη και πρησμένη – ειδικά μετά από τροφές πλούσιες σε γλουτένη.

# 3. Έχετε ξηρό, φαγούρα, ξηρό δέρμα

Υπάρχουν επιστημονικές εξηγήσεις σε αυτήν τη δήλωση, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι που αντιμετωπίζουν κοιλιοκάκη υποφέρουν από δερματικά προβλήματα όπως, ξηρότητα δέρματος, εξανθήματα, ακμή, σπυράκια και έκζεμα.

# 4. Είναι δύσκολο για εσάς να εστιάσετε

Η δυσανεξία στη γλουτένη είναι μια νευρολογική ασθένεια. Οι περισσότεροι γιατροί πιστεύουν ότι η διαταραχή ελλειμματικής προσοχής μπορεί να σχετίζεται με ευαισθησία στη γλουτένη. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η δυσανεξία στη γλουτένη μπορεί να μειώσει την ικανότητά σας να εστιάζετε.

# 5. Είσαι κάψτε θερμίδες χωρίς καμία προσπάθεια

Όταν χάνετε βάρος χωρίς καμία πρόθεση να το κάνετε, μπορεί να έχετε δυσανεξία στη γλουτένη, επειδή το κατεστραμμένο έντερο δεν μπορεί να απορροφήσει σωστά τα τρόφιμα που καταναλώνετε. Ενώ η ευαισθησία στη γλουτένη δεν μπορεί να βλάψει το έντερο ενός ατόμου, μπορεί ακόμα να οδηγήσει σε απώλεια όρεξης και γρήγορη απώλεια βάρους.

# 6. Νιώθετε κατάθλιψη τις περισσότερες φορές

Η κατάθλιψη, οι αλλαγές στη διάθεση και το άγχος μετά την κατανάλωση τροφών πλούσιων σε γλουτένη είναι τα συμπτώματα της ευαισθησίας στη γλουτένη. Μελέτες δείχνουν ότι οι συμμετέχοντες με δυσανεξία στη γλουτένη πάσχουν από αυξημένη κατάθλιψη μετά από μόλις τρεις ημέρες κατανάλωσης γλουτένης.

# 7. Θα αισθανθείτε πολύ κουρασμένος όλη την ώρα. Ξυπνάς κουρασμένος το πρωί

Η διατροφή σας παίζει τεράστιο ρόλο στα ενεργειακά σας επίπεδα. Γνωρίζετε ήδη ότι η κατανάλωση γρήγορου φαγητού μπορεί να σας κάνει να νιώσετε τεμπέληδες ενώ τρώτε φρούτα και λαχανικά μπορεί να σας κρατήσει ενεργητική όλη την ημέρα – αλλά αυτό μπορεί να επεκταθεί και στην πρόσληψη γλουτένης. Οι άνθρωποι που πάσχουν από δυσανεξία στη γλουτένη βρίσκουν τα επίπεδα ενέργειας τους να αυξάνονται μετά τον περιορισμό της κατανάλωσης γλουτένης.

# 8. Αντιμετωπίζετε προβλήματα μνήμης

Πολλοί ασθενείς με ευαισθησία στη γλουτένη αναφέρουν ότι αντιμετωπίζουν προβλήματα μνήμης, όπως «ομίχλη εγκεφάλου», απώλεια συγκέντρωσης και προβλήματα με τη μνήμη των πραγμάτων Η εξασθένηση της μνήμης είναι ένα σημάδι κοιλιοκάκης.

# 9. Τα κακά σας φαίνονται ανθυγιεινά

Εάν έχετε χρόνια δυσκοιλιότητα ή διάρροια, μπορεί να είναι ένδειξη ευαισθησίας στη γλουτένη. Βεβαιωθείτε ότι επισκέπτεστε το γιατρό σας κάθε φορά που βλέπετε μια σημαντική αλλαγή στις κινήσεις του εντέρου σας.

Τι πρέπει να κάνετε εάν έχετε δυσανεξία στη γλουτένη;

Εάν πιστεύετε ότι έχετε δυσανεξία στη γλουτένη, θα πρέπει να επισκεφθείτε το γιατρό σας το συντομότερο δυνατό για να εξετάσετε το αίμα σας. Όταν ένας γιατρός θα κάνει μια διάγνωση, θα σας συνταγογραφήσει τη θεραπεία. Θα πρέπει να περιορίσετε την κατανάλωση προϊόντων που είναι πλούσια σε γλουτένη. Να θυμάστε ότι η αλλεργική αντίδραση μπορεί να προκληθεί ακόμη και από μια μικρή ποσότητα γλουτένης. Επιπλέον, μελέτες δείχνουν ότι τα άτομα με δυσανεξία στη γλουτένη που καταναλώνουν προϊόντα γλουτένης αυξάνουν τον κίνδυνο θανάτου κατά έξι φορές.

 

 

Διαβάστε περισσότερα