Connect with us

NEWS

Superfoods: Τι είναι και για ποιο λόγο πρέπει να τα βάλεις στην διατροφή σου-Ανακάλυψέ τα!

Published

on

Διατηρήστε μια υγιεινή και θρεπτική διατροφή με αυτά τα superfoods.

Το Superfoods είναι όλη η οργή αυτή τη στιγμή, και δικαίως. Αυτά τα τρόφιμα σας δίνουν τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε για να ζήσετε υγιή, ισορροπημένη ζωή . Αγνοήστε τη διαφημιστική εκστρατεία, εμπιστευτείτε τους ειδικούς, μεταβείτε στο πλησιέστερο σούπερ μάρκετ και αποκτήστε τα από αυτά τα superfoods σήμερα!

Φάτε τα χόρτα σας
Υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο οι γονείς μας προσπαθούν τόσο σκληρά για να μας κάνουν να φάμε τα φυλλώδη χόρτα μας . Είναι γεμάτα με πολλά εκπληκτικά θρεπτικά συστατικά, όπως ίνες, ψευδάργυρος, ασβέστιο, σίδηρο και μαγνήσιο, που έχουν τη δυνατότητα να σας προστατεύσουν από χρόνιες ασθένειες όπως ο διαβήτης.

Μπορείτε να πάρετε όλη αυτή την καλοσύνη τρώγοντας χόρτα όπως το σπανάκι και το λάχανο. Ανακατέψτε ένα smoothie ή μαγειρέψτε λίγο σούπα. Κάντε το όπως σας αρέσει, αλλά μην παραμελείτε τα χόρτα σας, επειδή τα οφέλη είναι άφθονα .

Βρείτε ζυμωμένα τρόφιμα
Δεν είναι όλοι συνηθισμένοι να τρώνε ζυμωμένα τρόφιμα επειδή πολλές φορές έχει μάλλον περίεργη γεύση. Όμως, είναι γεμάτα με καλά βακτήρια, γνωστά και ως προβιοτικά .

Είστε πιθανώς ήδη εξοικειωμένοι με πολλά προϊόντα που έχουν υποστεί ζύμωση όπως το γιαούρτι, το kombucha και τα τουρσιά ! Τροφές πλούσιες σε προβιοτικά έχουν πολλά οφέλη για την υγεία. Βοηθά στη μείωση της χοληστερόλης και στη βελτίωση της πέψης . Ένα άλλο υπέροχο φαγητό που έχει υψηλό επίπεδο προβιοτικών είναι το kimchi.

Αποθέστε σε μερικούς σπόρους και ξηρούς καρπούς
Έχετε δει ανθρώπους να βάζουν κάθε είδους σπόρους και ξηρούς καρπούς στα γιαούρτια τους; Θα πρέπει επίσης να αρχίσετε να το κάνετε. Οι ξηροί καρποί και οι σπόροι είναι ένας εύκολος τρόπος για τη λήψη φυτικών ινών, πρωτεϊνών και λιπαρών για την καρδιά .

Οι σπόροι Chia και κάνναβης είναι δύο από τους πιο δημοφιλείς αυτή τη στιγμή. Οι σπόροι Chia συσκευάζουν μια γροθιά επειδή είναι γεμάτοι με θρεπτικά συστατικά όπως φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και ασβέστιο , καθώς και χαμηλές θερμίδες . Ενώ οι σπόροι κάνναβης έχουν ωμέγα-3 και ωμέγα-6 λιπαρά οξέα που είναι γνωστό ότι βελτιώνουν την υγεία της καρδιάς σας.

Άλλα superfoods
Υπάρχει ένας μακρύς κατάλογος υπερτροφών που πρέπει να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας , οπότε κάντε την έρευνά σας και βρείτε τι είναι καλύτερο για εσάς. Ακολουθούν ορισμένες άλλες επιλογές που πρέπει να λάβετε υπόψη την επόμενη φορά που θα βρίσκεστε στοσουπερμάρκετ:

Μούρα : Υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά. Τα αντιοξειδωτικά στα μούρα μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και καρκίνου.

Πράσινο τσάι : Άφθονο σε φυσικά αντιοξειδωτικά και πολυφαινολικές ενώσεις που βοηθούν στη φλεγμονή.

Αβοκάντο : Περιέχει πολλές βιταμίνες, μέταλλα και υγιή λίπη που μπορεί να μειώσουν την πιθανότητα εμφάνισης διαβήτη, καρκίνου και καρδιακών παθήσεων.

Γλυκιά πατάτα : Φορτωμένη με κάλιο, φυτικές ίνες και βιταμίνες. Παρά τη γλυκύτητα, έχει βρεθεί ότι μπορεί να βοηθήσουν τα άτομα με διαβήτη τύπου 2 να ελέγξουν το σάκχαρο στο αίμα τους.

Trending