Σπλαχνικό λίπος: μια θανατηφόρα απειλή για την υγεία

σπλαχνικο λιπος,σπλαχνικο λιπος πως φευγει,σπλαχνικο λιπος ασκησεις,σπλαχνικο λιπος μετρηση,σπλαχνικο λιπος τι ειναι,σπλαχνικο λιπος level,σπλαχνικο λιποσ επιπεδα,σπλαχνικο λιπος βοτανα,σπλαχνικο λιπος διατροφη

Ίσως γνωρίζετε το ποσοστό πρόσληψης θερμίδων. Εάν συστηματικά δεν θα δώσετε καύσιμο στο σώμα σας, εάν δεν τρώτε αρκετό λίπος κάθε μέρα, τότε το σώμα θα χάσει βάρος για λίγο. Και αυτό είναι γεγονός! Σίγουρα θα σας ευχαριστήσει! Και η πιο δυσάρεστη ύπουλη είναι ότι το εσωτερικό λίπος στο σώμα, το οποίο…..

αναπτύσσεται στο πλαίσιο απεργιών πείνας, στεγνώματος, χρόνιων υπερφορτώσεων και στρες, μπορεί να «επαναλάβει» το σώμα σας.

Αυτό σημαίνει ότι οι σπασμένες ορμόνες του φύλου και οι ορμόνες του στρες «επαναπρογραμματίζουν» τα λιποκύτταρά μας. Το επαναπρογραμματισμένο λίπος αρχίζει να συμπεριφέρεται άσεμνα επιθετικά, γεγονός που οδηγεί στην εμφάνιση και την ενίσχυση των προβληματικών περιοχών: φαίνεται ότι είμαστε λεπτοί, αλλά η κυτταρίτιδα στους μηρούς, τους γλουτούς, ακόμη και τα μοσχάρια ανθίζουν σε πλήρη χρώμα.

Τι σε αυτήν την κατάσταση κάνει μια κανονική μέση γυναίκα; Σωστά! Είναι υπό πίεση, δεν τρώει πάρα πολύ, εκπαιδεύεται στην λιποθυμία και … ο κύκλος επαναλαμβάνεται. Μελέτες έχουν δείξει ότι μόνο το 20% της συσσώρευσης εσωτερικού λίπους μπορεί τουλάχιστον να εξηγηθεί με κάποιο τρόπο από τα γονίδια. Όλα τα άλλα είναι φαγητό, τρόπος ζωής και κακές συνήθειες.

Το κακό λίπος δεν είναι τόσο εύκολο να το δει κανείς στον καθρέφτη, αλλά μπορεί ακόμη και σε άτομα με κανονικό βάρος: αθλητές, μοντέλα, μικροσκοπικά κορίτσια. Η ερώτηση είναι – Πώς να παρακολουθείτε την ποσότητα του εσωτερικού λίπους; Ελέγξτε τον εαυτό σας με ταινία εκατοστόμετρου. Για να υπολογίσουμε τα πάντα, πρέπει να γνωρίζουμε το ύψος, το βάρος, την περιφέρεια της μέσης, τους γοφούς, τους μηρούς, το λαιμό.

Η περιφέρεια της μέσης πρέπει να μετράται στη μέση μεταξύ του κάτω άκρου του κάτω πλευρού και της κορυφής των πυελικών οστών. Σταθείτε ακίνητα, τα χέρια στο πλάι, αναπνέετε ήρεμα, μετράτε με εκπνοή. Μετρήστε αρκετές φορές έως ότου υπάρχει διαφορά όχι περισσότερο από ένα εκατοστό.

Η περιφέρεια του ισχίου μπορεί να μετρηθεί στο ευρύτερο μέρος των γλουτών – προσδιορίζεται οπτικά. Η περιφέρεια του λαιμού μετριέται στο στενότερο σημείο του. Η περιφέρεια του μηρού βρίσκεται στο άνω τρίτο του.

# 1. Περιφέρεια μέσης

Η φυσιολογική περιφέρεια της μέσης στις γυναίκες είναι έως 80 εκατοστά, από 80 έως 88 εκατοστά είναι αύξηση βάρους, πάνω από 88 παχυσαρκία. Στους άνδρες, οι κανονικές παράμετροι είναι έως 94 εκατοστά. Η φαρδιά μέση μειώνει την ελκυστικότητά σας και διπλασιάζει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου από οποιαδήποτε αιτία.

# 2. Ο λόγος της μέσης προς τους γοφούς

Τα ιδανικά στοιχεία είναι 0,65-0,78 για γυναίκες και όχι περισσότερο από 0,9 για άνδρες. Κανονικά, αυτός ο δείκτης πρέπει να είναι μικρότερος από 0,85 για τις γυναίκες και λιγότερο από 1,0 για τους άνδρες. Μια καλή αναλογία μέσης-ισχίου αυξάνει την έλξη, τη διανοητική ικανότητα και τη λίμπιντο, μειώνει τον κίνδυνο πολλών ασθενειών (καρκίνος, υπογονιμότητα, διαβήτης).

# 3. Η αναλογία ύψους μέσης

Ο κανόνας αυτού του δείκτη είναι μικρότερος από 0,5 για άνδρες και γυναίκες.

# 4. Δείκτης σχήματος σώματος

Ο δείκτης σχήματος σώματος δείχνει τη σχέση μεταξύ του μεγέθους της μέσης, του ύψους και του βάρους. Εκτός από τους αριθμούς, αυτός ο δείκτης εξακολουθεί να δίνει μια εικόνα που δείχνει πού βρισκόμαστε στην κλίμακα κινδύνου. Μέσος κίνδυνος = 1. Όσο υψηλότερο είναι το ποσοστό, τόσο υψηλότερος είναι ο κίνδυνος ασθένειας.

# 5. Κωνικός δείκτης

Διαιρέστε το βάρος σε λίβρες με το ύψος σε μέτρα, εξαγάγετε από αυτήν την τετραγωνική ρίζα και πολλαπλασιάστε το με 0,109. Στη συνέχεια, διαιρέστε τη μέση σε μέτρα στο προκύπτον σχήμα. Για τους άνδρες, ο κανόνας του κωνικού δείκτη δεν είναι μεγαλύτερος από 1,25 και για τις γυναίκες – 1,18 Όσο μεγαλύτερος είναι ο δείκτης, τόσο περισσότερο ένα άτομο μοιάζει με κύλινδρο, παρά δύο κώνους που συναντώνται στη μέση.

# 6. Λαιμός

Στις γυναίκες, η περιφέρεια του λαιμού δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 34,5 cm, για τους άνδρες – όχι περισσότερο από 38,8 cm.

# 7. Ο λόγος μέσης-μηρού

Κανονικά, αυτός ο δείκτης είναι μικρότερος από 1,5 για τις γυναίκες και λιγότερο από 1,7 για τους άνδρες.

# 8. Το ύψος της κοιλιάς

Το ύψος της κοιλιάς είναι η μικρότερη απόσταση μεταξύ δύο οριζόντιων γραμμών: η κοιλιά που βρίσκεται στην επιφάνεια και η πλάτη αγγίζει τον σπόνδυλο. Μετρήστε, με την πλάτη σας πιεσμένη στο πάτωμα και λυγίζοντας τα γόνατά σας, στο επίπεδο του ιερού. Το ύψος της κοιλιάς άνω των 25 cm είναι κίνδυνος νόσου του Αλτσχάιμερ εάν θα επιβιώσετε από καρδιακή προσβολή στα 50.

Τι να κάνετε αν περάσετε όλες τις εξετάσεις και δεν είστε ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα; Μην πανικοβληθείτε: όλα είναι διορθωμένα, συμπεριλαμβανομένου του εσωτερικού λίπους ενός ατόμου. Αναλύστε τη διατροφή σας, συμβουλευτείτε έναν εκπαιδευτή και έναν γιατρό στο γυμναστήριο σας και συμβουλευτείτε έναν διαιτολόγο. Και σταματήστε να σκέφτεστε ότι ο κύριος στόχος σας είναι να τρώτε λιγότερο και να εκπαιδεύετε περισσότερο. Ο στόχος σας είναι να είστε υγιείς!

 

 

Διαβάστε περισσότερα