Σου αρέσει να ακούς μουσική ενώ γυμνάζεσαι; Μάθε σε τι βοηθάει αυτή η συνήθεια!

μουσική και άσκηση,μουσική και γυμναστικη,μουσική για μωρά,μουσική για διάβασμα,μουσική για παιδιά,μουσική δωματίου,μουσική στο ινσταγκραμ,μουσική για χαλάρωση

Αυτό το θέμα μπορεί να δημιουργήσει πολλές ερωτήσεις. Για παράδειγμα: Πρέπει να ακούμε μουσική κατά τη διάρκεια της άσκησης ή όχι; Τι είδους μουσική είναι η καλύτερη; Πρέπει να είναι οξύς σκληρός βράχος ή κάτι πιο μελωδικό; Πρέπει να το ακούσουμε δυνατά ή ήσυχα; Πολλοί άνθρωποι που ασκούνται στο γυμναστήριο…..

ή στο σπίτι πιστεύουν ότι η μουσική είναι ένα από τα σημαντικά στοιχεία της προπόνησης. Η μουσική μπορεί να προσθέσει φτερά – είναι αλήθεια. Ωστόσο, είστε βέβαιοι ότι η ακρόαση μουσικής έχει καλή επίδραση στην προπόνηση σας;

Ή είναι αδύνατο, για παράδειγμα, να ασκείστε αποτελεσματικά ενώ ακούτε μουσική; Οι επιστήμονες έχουν διερευνήσει την επίδραση της μουσικής στη διαδικασία της φυσικής άσκησης για πολλά χρόνια. Για παράδειγμα, το 1911, ο Αμερικανός επιστήμονας Leonard Ayres διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που έκαναν ποδήλατο πολύ πιο γρήγορα, ακούγοντας ρυθμική μουσική από ό, τι όταν ασκούσαν σε σιωπή.

Συμβαίνει επειδή η μουσική απλώνει απλά τα σημάδια της κούρασης. Το σώμα, αισθάνεται σωματική εξάντληση, στέλνει τις κατάλληλες παρορμήσεις στον εγκέφαλο ότι οι μύες χρειάζονται χρόνο για να ανακτήσουν τη δύναμη. Η μουσική, με τη σειρά της, προκαθορίζει τέτοια σήματα και παρακινεί ένα άτομο να κάνει τη διαδικασία άσκησης μεγαλύτερη.

Πρέπει να σημειωθεί ότι η μουσική συνοδεία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη κατά τη διάρκεια της προπόνησης με χαμηλή ή μέτρια ένταση, καθώς είναι σχεδόν αδύνατο να αγνοήσουμε τον πόνο που συμβαίνει κατά τη διάρκεια βαρέων φορτίων.

Η μουσική συνοδεία βοηθά επίσης ένα άτομο να διαθέσει το ενεργειακό του απόθεμα με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε το 2012 έδειξε ότι οι ποδηλάτες που ακούνε μουσική κατά τη διάρκεια της προπόνησης, καταναλώνουν 7% λιγότερο οξυγόνο, παρά το γεγονός ότι το φορτίο παραμένει αμετάβλητο. Άσκηση στο γυμναστήριο ή τζόκινγκ στο δρόμο, προσπαθούμε να ακούσουμε μουσική. Ίσως βοηθά να αποσπάται η προσοχή. Σε αυτό το άρθρο, θα σας παρουσιάσουμε τρία πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της ακρόασης μουσικής κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης:

Πλεονεκτήματα:

# 1. Ο χρόνος περνά πιο γρήγορα όταν διασκεδάζετε. Η μουσική είναι ένα από τα πράγματα που μπορούν να οδηγήσουν στο γεγονός ότι η προπόνηση θα είναι πιο ενδιαφέρουσα. Όταν ακούτε υπαίθρια τα αγαπημένα σας κομμάτια, δεν θα παρατηρήσετε πώς τρέχετε το πέμπτο χιλιόμετρο.

# 2. Είναι πιο πιθανό να ακολουθήσετε τη ρουτίνα σας. Όταν ακούμε τα αγαπημένα μας τραγούδια και λίστες αναπαραγωγής, πιστεύουμε ότι είμαστε έτοιμοι να κάνουμε κάτι που, κατά κανόνα, δεν μπορούμε να κάνουμε σιωπηλά. Αισθανόμαστε πιο δυνατοί και μας φαίνεται ότι μπορούμε να κάνουμε περισσότερα. Ως αποτέλεσμα, η προπόνηση είναι καλύτερη και πιο αποτελεσματική .

# 3. Σας βοηθά να αξιοποιήσετε τα ενεργειακά σας αποθέματα. Η μουσική μπορεί πραγματικά να μας ενθαρρύνει δραματικά. Μπορεί να αυξήσει το ενεργειακό μας επίπεδο και να αυξήσει τη διάθεση.

Μειονεκτήματα:

# 1. Η τεχνική σας μπορεί να υποφέρει. Κατά τη διάρκεια της προπόνησης δύναμης , απαιτείται συγκέντρωση για να σας κάνει να εστιάσετε στην άσκηση και να νιώσετε τους μυς για 100 τοις εκατό. Η μουσική δεν σας επιτρέπει να εστιάσετε σωστά στην άσκηση, γεγονός που καθιστά την άσκηση τεχνικά μη σωστή ή λιγότερο αποτελεσματική.

# 2. Ενδέχεται να αντιμετωπίσετε προβλήματα ασφάλειας. Ακούγοντας μουσική, μπορούμε να ξεχάσουμε, για παράδειγμα, ότι πρέπει να έχουμε μια παύση για 1 λεπτό μεταξύ των σετ και μπορεί να αποδειχθεί ότι δεν είναι το τέλος της παύσης, αλλά είναι ήδη 2 λεπτά αφότου πρέπει να ξεκινήσουμε άλλο σετ. Οι άνισες παύσεις μεταξύ των σετ μπορούν πραγματικά να επηρεάσουν την αποτελεσματικότητα της άσκησής σας. Το ίδιο μπορεί να είναι, για παράδειγμα, με τη σειρά των ασκήσεων, τον αριθμό των επαναλήψεων, κ.λπ. Επίσης, δίνετε λιγότερη προσοχή στην πτυχή της ασφάλειας.

# 3. Μπορείτε να ασκηθείτε υπερβολικά. Η μουσική είναι καλή για άτομα που έχουν μάθει τις ασκήσεις πολύ καλά τεχνικά, για όσους δεν χρειάζονται τόσο μεγάλη συγκέντρωση όταν τις κάνουν. Τα άτομα με λιγότερη εμπειρία πρέπει να εκπαιδεύονται χωρίς μουσική, σιωπηλά, προκειμένου να επικεντρωθούν όσο το δυνατόν περισσότερο στην τεχνική, καθώς και στην αίσθηση κάθε μυός.

Η μουσική αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της προπόνησης, η οποία βελτιώνει τη διάθεση και ωθεί στη δράση. Μπορεί να κάνει την ημέρα στο γυμναστήριο πιο παραγωγική. Η μουσική μειώνει την αντίληψη του επιπέδου δυσκολίας άσκησης ή τζόκινγκ κατά περίπου 10%. Το πιο σημαντικό είναι η ατομική προσέγγιση στην επιλογή λίστας αναπαραγωγής. Η μουσική πρέπει να είναι ρυθμική, κατάλληλη για τον μέσο ρυθμό λειτουργίας σας και, φυσικά, θα πρέπει να σας αρέσει. Πολλοί επαγγελματίες αθλητές χρησιμοποιούν σήμερα αυτήν την πρακτική. Επίσης, εάν υπάρχει η επιθυμία να ακούσετε μουσική ενώ τρέχετε στο δρόμο, μπορείτε να δοκιμάσετε να ακούσετε ηχητικά βιβλία. Αυτή είναι μια μεγάλη αλλαγή για να τρέξετε και να το συνδυάσετε με το αγαπημένο σας βιβλίο.

 

Διαβάστε περισσότερα