Προσπαθείς να χάσεις βάρος; Δοκίμασε αυτές τις 5 συνήθειες το πρωί και θα τα καταφέρεις!

αδυνατισμα,αδυνατισμα ποδιων,αδυνατισμα στα 50,αδυνατισμα με βελονισμο,αδυνατισμα προσφορεσ,αδυνατισμα χαπια,αδυνατισμα γρηγορο,αδυνατισμα προσωπου

Θέλετε να αποκτήσετε φόρμα και να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος; Λοιπόν, ποιος δεν το κάνει; Και φαίνεται ότι είναι τόσο εύκολο να αδυνατίσετε: το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να ασκείστε τακτικά, να τρώτε υγιεινά τρόφιμα, να μην τρώτε υπερβολικά και να κοιμάστε καλά. Ωστόσο, τι γίνεται αν δεν τρώτε επεξεργασμένο…..

φαγητό για λίγο, τρέχετε κάθε πρωί, χτυπάτε το γυμναστήριο τρεις φορές την εβδομάδα και δοκιμάστε κάθε κόλπο από το βιβλίο για να μειώσετε, αλλά ακόμα δεν μπορείτε να χάσετε τα επιπλέον κιλά σας; Γιατί συμβαίνει αυτό? Οι διατροφολόγοι πιστεύουν ότι υπάρχουν ορισμένες κακές συνήθειες, οι οποίες μπορεί να εμποδίσουν την απώλεια βάρους σας και ακόμη και να οδηγήσουν σε αύξηση βάρους.

Πρέπει να γνωρίζετε ότι οι καθημερινές σας πρωινές συνήθειες μπορούν να σας εμποδίσουν να ασκηθείτε σωστά. Γι ‘αυτό, σε αυτό το άρθρο θα θέλαμε να σας δείξουμε πέντε πρωινές συνήθειες που εμποδίζουν το αδυνάτισμά σας. Ενδιαφέρεσαι? Κάντε κύλιση προς τα κάτω για να διαβάσετε αυτό το άρθρο τώρα.

# 1. Ύπνος υπερβολικά

Εάν νομίζετε ότι είστε μια ομορφιά ύπνου, ότι έχετε πρόβλημα. Ο υπερβολικός ύπνος μπορεί να είναι ο λόγος για την παχυσαρκία και άλλα προβλήματα υγείας, όπως ο διαβήτης, τα καρδιακά προβλήματα και η κατάθλιψη.

Όταν δεν κοιμάστε αρκετά, το σώμα σας αυξάνει την παραγωγή ορμόνης στρες που ονομάζεται κορτιζόλη και αυτή η ορμόνη σας κάνει να αισθάνεστε πεινασμένοι Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να κοιμηθείτε υπερβολικά. Μελέτες δείχνουν ότι τα άτομα που κοιμούνται περισσότερο από δέκα ώρες τη νύχτα έχουν αυξημένο ΔΜΣ. Αυτό σημαίνει, εάν θέλετε να αδυνατίσετε, πρέπει να κοιμάστε αρκετά, αλλά μην κοιμάστε υπερβολικά.

Οι ειδικοί στον τομέα της υγείας προτείνουν να κοιμηθείτε τουλάχιστον επτά-οκτώ ώρες το βράδυ. Φυσικά, υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις. Για παράδειγμα, όταν αισθάνεστε άγχος ή όταν έχετε μια ασθένεια, μπορεί να αισθανθείτε αυξημένη ανάγκη για ύπνο.

# 2. Κλείνεις τα blind σου το πρωί

Μελέτες δείχνουν ότι το κλείσιμο των περσίδων μετά το ξύπνημα μπορεί να σας αποτρέψει από την απώλεια βάρους. Αποδεικνύεται ότι οι άνθρωποι που ετοιμάζονται στο σκοτάδι είχαν σημαντικά υψηλότερους ΔΜΣ από εκείνους που παίρνουν ήλιο το πρωί.

Σύμφωνα με τη μελέτη, μισή ώρα φωτός της ημέρας μπορεί να σας βοηθήσει να ξυπνήσετε ευκολότερα και να επιταχύνετε τον μεταβολισμό σας. Έτσι, όταν θέλετε να κλείσετε τις κουρτίνες την επόμενη φορά, σας συνιστούμε να θυμάστε αυτό το άρθρο.

Η λήψη βιταμίνης D το πρωί μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την υγεία σας, να μειώσετε τα επίπεδα άγχους, να αυξήσετε τη διάθεσή σας και να μειώσετε γρηγορότερα.

# 3. Δεν φτιάχνεις το κρεβάτι σου

Οι επιστήμονες αποκάλυψαν ότι οι άνθρωποι που ξεκινούν τη μέρα τους με το κρεβάτι τους το πρωί έχουν καλύτερο ύπνο. Ως αποτέλεσμα, έχουν έναν καλό νυχτερινό ύπνο, που τους βοηθά να αποκτήσουν φόρμα και να βελτιώσουν την υγεία τους.

Επιπλέον, το κρεβάτι το πρωί μπορεί να σας βοηθήσει να πειθαρχήσετε τον εαυτό σας και να γίνετε πιο παραγωγικοί κατά τη διάρκεια της ημέρας. Για να ξεκινήσετε τη μέρα σας σωστά, πρέπει να την ξεκινήσετε με την ανάπτυξη αυτής της υπέροχης πρωινής συνήθειας.

# 4. Δεν ζυγίζετε τον εαυτό σας το πρωί

Οι Γερμανοί επιστήμονες διαπίστωσαν ότι τα άτομα που ζυγίζουν το πρωί τείνουν να υιοθετούν πιο θετικό βάρος. Η ζύγιση το πρωί μπορεί να σας βοηθήσει να ελέγξετε το βάρος σας και να μειώσετε γρηγορότερα.

Αλλά πρέπει να θυμάστε ότι ο καλύτερος χρόνος να σταθμίσετε τον εαυτό σας είναι ο χρόνος πριν φάτε ή πίνετε οτιδήποτε. Βεβαιωθείτε ότι έχετε βγάλει τα κλειστά σας και γράψτε το βάρος σας για να παρακολουθείτε την πρόοδο.

# 5. Δεν τρώτε αρκετό φαγητό για πρωινό ή ούτε παραλείπετε το πρωινό

Οι άνθρωποι συχνά παραλείπουν το πρωινό. Το μόνο που κάνουν είναι να κάθονται στο τραπέζι, να πίνουν ένα φλιτζάνι καφέ και να πάνε στη δουλειά. Πιστεύουν ότι μπορεί να τους βοηθήσει να μειώσουν την πρόσληψη θερμίδων και να μειώσουν τελικά.

Ωστόσο, αποδεικνύεται ότι η ώρα της ημέρας όταν τρώμε είναι πιο σημαντική από ό, τι τρώμε. Οι επιστήμονες αποκάλυψαν ότι το να μην πάρεις αρκετό φαγητό για πρωινό ή να παραλείψεις το πρωινό δεν είναι καλό για απώλεια βάρους και μπορεί ακόμη και να οδηγήσει σε υπερκατανάλωση τροφής και αύξηση βάρους.

Όταν δεν παίρνετε αρκετό φαγητό το πρωί, καθίσταται δύσκολο για εσάς να ελέγχετε την όρεξή σας κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ως αποτέλεσμα, τρώτε περισσότερα προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες. Αν θέλετε να αποκτήσετε φόρμα, πρέπει να κάνετε το πρωινό σας ισορροπημένο και θρεπτικό.

Το ισορροπημένο πρωινό πρέπει να περιέχει άπαχες πρωτεΐνες , σύνθετους υδατάνθρακες και υγιή λίπη. Το πλιγούρι βρώμης με γάλα και ξηρούς καρπούς + ένα βραστό αυγό είναι ένα τέλειο παράδειγμα υγιεινού, ισορροπημένου πρωινού, το οποίο θα σας προσφέρει ενέργεια και θα σας βοηθήσει να αδυνατίσετε.

Πιστέψτε μας, εάν θα απαλλαγείτε από αυτές τις επιβλαβείς συνήθειες, θα μπορείτε να επιτύχετε τον στόχο απώλειας βάρους σας πολύ γρήγορα. Σας ευχόμαστε καλή τύχη!

 

Διαβάστε περισσότερα