Προπόνηση 3 λεπτών στο κρεβάτι για εξάλειψη του λίπους και τόνωση των μηρών-Θα σε ενθουσιάσει!

Σήμερα, κάθε γυναίκα φροντίζει την υγεία και την ομορφιά του σώματός της. Όλοι θέλουμε να είμαστε λεπτοί και ελκυστικοί. Γι ‘αυτό χιλιάδες γυναίκες είναι έτοιμες να κάνουν ό,τι είναι δυνατόν για να επιτύχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.Ένα από τα πιο κοινά προβλήματα που επηρεάζουν τις σύγχρονες γυναίκες είναι το υπερβολικό βάρος…..

Ευτυχώς, υπάρχουν μέθοδοι που μπορεί να είναι πραγματικά χρήσιμες σε αυτήν την περίπτωση. Οι σωματικές ασκήσεις και η υγιεινή διατροφή είναι οι πιο αποτελεσματικές σε αυτήν την περίπτωση.

Αν και όλοι καταλαβαίνουμε ότι είναι ζωτικής σημασίας να φροντίζουμε το σώμα μας και να διατηρούμε υγιές βάρος, πολλοί άνθρωποι απλά δεν έχουν αρκετό χρόνο για να πηγαίνουν στο γυμναστήριο. Γι ‘αυτό σήμερα, ετοιμάσαμε κάτι ξεχωριστό για εσάς.

Γνωρίζουμε ότι πολύ συχνά δεν έχετε χρόνο να κάνετε ασκήσεις. Γι ‘αυτό έχουμε ετοιμάσει μια προπόνηση 3 λεπτών στο κρεβάτι για την τόνωση των μηρών και την εξάλειψη του λίπους ειδικά για αυτήν την περίπτωση. Δεν πρέπει καν να αφήσετε το κρεβάτι σας για να αποκτήσετε ένα λεπτό σώμα. Μπορείτε να το κάνετε πριν τον ύπνο ή το πρωί.

# 1 Μπροστά από τους μηρούς σας

Πίστωση: BetterMe

Έτσι, υπάρχουν μόνο τρεις ασκήσεις που θα διαρκέσουν μόνο τρία λεπτά από το χρόνο σας. Για να εκτελέσετε την πρώτη κίνηση θα πρέπει να ξαπλώσετε στην πλάτη σας. Τοποθετήστε τα χέρια σας από τις πλευρές σας και σηκώστε τα πόδια σας προς τα πάνω σε γωνία 90 μοιρών.

Κρατήστε τα γόνατά σας ευθεία και δείξτε με τα δάχτυλά σας προς τα πάνω. Τώρα πρέπει να λυγίσετε το γόνατό σας μέχρι να αγγίξει τους γλουτούς σας και να φτάσετε στην προηγούμενη θέση. Κάντε το ίδιο για το άλλο πόδι. Ενώ κάνετε την άσκηση, κρατήστε τα γόνατά σας μαζί. Θα πρέπει να εκτελέσετε 10 επαναλήψεις για κάθε πόδι. Αυτή η κίνηση θα σας βοηθήσει να τονίσετε το μπροστινό μέρος των μηρών σας.

# 2 Πίσω από τους μηρούς σας

Πίστωση: BetterMe

Η επόμενη άσκηση αποτελείται από δύο μέρη. Για να εκτελέσετε την πρώτη θα πρέπει να έχετε την ίδια θέση με την προηγούμενη άσκηση, αλλά στρέψτε τα δάχτυλα των ποδιών σας προς το σώμα σας. Τώρα πρέπει να λυγίζετε τα γόνατά σας με τη σειρά. Κρατήστε τα μαζί. Θα πρέπει να εκτελέσετε 10 επαναλήψεις για κάθε πόδι.

Για να εκτελέσετε το δεύτερο μέρος θα πρέπει να πάρετε την προηγούμενη θέση. Πρέπει να λυγίζετε ελαφρώς τα γόνατά σας, να κρατάτε τα δάχτυλά σας στραμμένα προς τα πάνω. Τώρα σηκώστε τους γλουτούς σας και στρέψτε τα πόδια σας προς το σώμα και την πλάτη σας. Εκτελέστε 20 επαναλήψεις.

# 3 Τονίστε την εσωτερική περιοχή του μηρού σας

Πίστωση: BetterMe

Η τελευταία άσκηση θα σας βοηθήσει να τονίσετε την εσωτερική περιοχή του μηρού. Πάρτε την αρχική θέση και διασχίστε τα πόδια σας. Κρατήστε το αριστερό σας πόδι πάνω από το δεξί. Τώρα πρέπει να λυγίζετε τα γόνατά σας κρατώντας τα πόδια σας σταυρωμένα και να φτάσετε στην προηγούμενη θέση. Εκτελέστε 10 επαναλήψεις, τοποθετήστε το δεξί σας πόδι πάνω από το αριστερό και εκτελέστε άλλες 10 επαναλήψεις.

Έτσι, όπως μπορείτε να δείτε, όλα είναι πολύ πιο εύκολα από ό,τι φαίνεται στην αρχή. Ακόμα κι αν δεν έχετε αρκετό χρόνο για γυμναστήριο, μπορείτε να αποκτήσετε το σώμα του ονείρου σας με αυτές τις απλές ασκήσεις που μπορείτε εύκολα να κάνετε στο σπίτι. Δοκιμάστε λοιπόν την προπόνηση μας και δεν θα το μετανιώσετε!

Διαβάστε περισσότερα
ΕΛΛΗ ΜΑΤΙΑΜΠΑ

Δημοσίευση από ΕΛΛΗ ΜΑΤΙΑΜΠΑ

Έχω αποφοιτήσει απο ΙΙΕΚ δημοσιογραφίας. Λατρεύω να γράφω για gossip, showbiz και ότι έχει σχέση με αυτή. Βγάζω τα άπλυτα στην φόρα χωρίς φόβο και χωρίς πάθος. Εκνευρίζομαι με τα ψέματα. Λατρεύω το καλοκαίρι και την θάλασσα και δεν αλλάζω την Ελλάδα μας με τίποτα