Connect with us

LIFE

Πόσες ώρες περνάς μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή; Μάθε τι μπορεί να πάθεις!

Published

on

ιντερνετ,ιντερνετ στο εξοχικο,ιντερνετικο ραδιοφωνο,ιντερνετ τεστ,ίντερνετ χωρίσ σταθερό,ιντερνετ στο σπιτι,ιντερνετ σπεεδ

Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στην 18η έκδοση του περιοδικού Journal du sommeil, οι έφηβοι και οι νεαροί ενήλικες έχουν ένα μεγάλο πρόβλημα ύπνου. Γιατί ακριβώς; Ρίξτε μια ματιά στο βίντεο για να μάθετε, καθώς και τις δυσοίωνες συνέπειες. Οι έφηβοι και οι νεαροί ενήλικες υστερούν δραστικά στον ύπνο τους, σύμφωνα…. με έρευνα που διεξήγαγε το Institut National du Sommeil et de la Vigilance (Εθνικό Ινστιτούτο ύπνου και Προειδοποίησης). Η μελέτη συγκέντρωσε δεδομένα από 1014 άτομα ηλικίας μεταξύ 15 και 24 ετών.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 38% των ατόμων ηλικίας μεταξύ 15 και 24 ετών κοιμούνται λιγότερο από επτά ώρες τη νύχτα, ενώ το Αμερικανικό Εθνικό Ίδρυμα ύπνου συνιστά μεταξύ 7 και 10 ωρών ύπνου τη νύχτα. Ο νευροβιολόγος Joëlle Adrien, πρόεδρος του INSV, προσθέτει ότι «88% από αυτούς αισθάνονται ακόμη και κουρασμένοι, νευρικοί ή υπνηλία».

Οι επιπτώσεις της στέρησης ύπνου

Για τα άτομα που εμπίπτουν σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα, η στέρηση ύπνου μπορεί να προκαλέσει αρνητικό αντίκτυπο στις μελέτες λόγω της μειωμένης γνωστικής λειτουργίας. Η έλλειψη ύπνου μπορεί επίσης να προκαλέσει άλλα αποτελέσματα, όπως μεταβολικές διαταραχές, εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα ή καρδιαγγειακά προβλήματα. Τα προβλήματα ψυχικής υγείας όπως το άγχος και η κατάθλιψη έχουν επίσης συνδεθεί με ανεπαρκή ύπνο.

Πώς να βελτιώσετε τον ύπνο σας

Εμπειρογνώμονες που συμμετείχαν στη μελέτη πρότειναν να αποφύγετε να κοιμηθείτε μακρά που μπορεί να διαταράξουν τον κύκλο ύπνου σας Ο ιδανικός χρόνος για έναν υπνάκο δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 15 λεπτά.

Επισημαίνουν επίσης ότι η ιδέα της «προειδοποίησης» στον ύπνο είναι μύθος Ο ύπνος το πρωί έχει πολύ λιγότερα οφέλη για το ανθρώπινο σώμα από τον σωστό ύπνο τη νύχτα, οπότε ο ύπνος το σαββατοκύριακο πρέπει να είναι περιορισμένος.

Ο καθηγητής Davenne από το εργαστήριο Comète στο Πανεπιστήμιο του Caen αναφέρει τη διατροφή και τη σωματική άσκηση ως έναν από τους κύριους παράγοντες που συμβάλλουν στη σωστή νύχτα του ύπνου. «Είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε ότι η έλλειψη ύπνου επηρεάζει την ποιότητα ζωής, επηρεάζει τη μεταβολική ισορροπία και μπορεί να οδηγήσει σε παχυσαρκία», δηλώνει. «Φροντίστε τον ιξώδη κύκλο: όσο λιγότερο κινούμαστε, τόσο περισσότερο τρώμε. Όσο λιγότερο κοιμόμαστε, τόσο πιο κουρασμένοι γινόμαστε ».

Εκτός από όλους αυτούς τους παράγοντες, ένα αυξανόμενο πρόβλημα έχει συμβεί από την εμφάνιση των συσκευών: υπερσυνδεσιμότητα. Το 83% των συμμετεχόντων παραδέχονται ότι βλέπουν μια οθόνη σαν το smartphone τους λίγο πριν κοιμηθούν. Μελέτες έχουν δείξει ότι το σερφάρισμα πριν από τον ύπνο μπορεί να αφήσει τεράστια επίδραση στην ποιότητα του ύπνου , οπότε είναι καλύτερο να αποφύγετε να κοιτάζετε την οθόνη μία ώρα πριν πάτε για ύπνο.

Trending