Πείτε “Όχι” στις εξαντλητικές δίαιτες-Τα 5 στρατηγικά μυστικά για αποτελεσματική απώλεια βάρους!

απωλεια βαρους,απωλεια βαρους με θυροξινη,απωλεια βαρους απο αγχος,απωλεια βαρους αμεσα,απωλεια βαρουσ μετα τα 60,απωλεια βαρους μετα τα 40,απωλεια βαρους σε ενα μηνα

Πολλοί άνθρωποι θυμώνουν και αισθάνονται ένοχοι για το βάρος τους και τις ανθυγιεινές διατροφικές τους συνήθειες. Γνωρίζουμε απόλυτα πώς να χάσουμε βάρος: τρώτε λιγότερο, τρώτε υγιεινά τρόφιμα και μετακινείτε περισσότερο. Τότε γιατί δεν λειτουργεί; Η παχυσαρκία αυξάνεται απότομα παρά τις προσπάθειές σας…….

Προφανώς, ήρθε η ώρα να παραδεχτούμε ότι οι δίαιτες δεν λειτουργούν. Μελέτες έχουν δείξει ότι τα δύο τρίτα των δίαιτας αποτυγχάνουν. Επιπλέον, σε πολλές περιπτώσεις, η διατροφή γίνεται ο λόγος για μελλοντική αύξηση βάρους. Τα άτομα που συμμετέχουν σε προγράμματα απώλειας βάρους συχνά κερδίζουν σημαντικά περισσότερα κιλά πάνω από δύο χρόνια από εκείνα που δεν συμμετείχαν σε τέτοια προγράμματα. Αυτές είναι απλές και αποτελεσματικές στρατηγικές για να χάσετε βάρος χωρίς δίαιτες:

1. Δημιουργήστε ένα σύστημα προπόνησης δύναμης

Είναι ένα πολύ γνωστό γεγονός, όσο περισσότερη μυϊκή μάζα έχετε, τόσο πιο αποτελεσματικά ο μεταβολισμός σας καίει θερμίδες. Η προπόνηση δύναμης είναι η καλύτερη επιλογή για απώλεια βάρους, καθώς μπορεί να επιταχύνει τη διαδικασία καύσης λίπους και να αυξήσει το μεταβολικό σας ρυθμό. Έτσι, το κλειδί για ένα τέλειο σώμα είναι οι ασκήσεις δύναμης, φροντίστε να εργαστείτε για τη δημιουργία τρικέφαλων μυών, δικέφαλου, κοιλιακών, δελτοειδών και γλουτών. Δεν χρειάζεται να πάτε στο γυμναστήριο, μπορείτε να κάνετε την προπόνηση στο σπίτι παρακολουθώντας τις αγαπημένες σας τηλεοπτικές εκπομπές ή ταινίες. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε kettlebells, βάρη χεριών, ραβδώσεις για την προπόνησή σας. Αλλά αν είμαστε ειλικρινείς, το μόνο που χρειάζεστε είναι η θέληση και το αποτέλεσμα θα είναι απίστευτο!

2. Φάτε τρόφιμα που καταπολεμούν το λίπος

Η στέρηση τροφής, η μέτρηση θερμίδων και οι υδατάνθρακες δεν οδηγούν σε απώλεια βάρους. Αντί για το επιθυμητό αποτέλεσμα, κουράζεστε, εκνευρίζεστε και κουράζεστε. Πείτε όχι στο λιμό! Υπάρχουν πολλές τροφές που καίνε λίπος που θα σας βοηθήσουν να γίνετε πιο αδύνατοι. Φυσικά, δεν είναι δυνατό να τρώτε μόνο συγκεκριμένα προϊόντα, απλώς προσπαθήστε να ενισχύσετε την πρόσληψη τροφών που καίνε λίπος και να φάτε όλα τα άλλα τρόφιμα με μέτρο.

3. Κοιμηθείτε τουλάχιστον 8 ώρες

Η πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι η τακτική έλλειψη ύπνου οδηγεί σε παχυσαρκία. Το θέμα είναι ότι όταν δεν έχετε αρκετό ύπνο, το επίπεδο γκρελίνης (η ορμόνη πείνας) αυξάνεται ενώ το επίπεδο λεπτίνης (ορμόνη κορεσμού) μειώνεται. Τα άτομα με στέρηση ύπνου δεν έχουν αίσθημα κορεσμού, με αποτέλεσμα την υπερκατανάλωση τροφής και την αύξηση βάρους. Η μελέτη λέει ότι ο μεταβολισμός μας επιταχύνεται κατά τη διάρκεια του ύπνου, οπότε όσο περισσότερο κοιμόμαστε, τόσο περισσότερες θερμίδες μπορούμε να κάψουμε.

4. Προσοχή στον ανενεργό θυρεοειδή

Ο υποθυρεοειδισμός είναι μια μείωση στην παραγωγή θυρεοειδικών ορμονών – θυρεοειδούς διέγερσης και θυροξίνης. Είναι υπεύθυνοι για τις σωστές μεταβολικές διαδικασίες σε ολόκληρο το σώμα, συμπεριλαμβανομένου του ρυθμού καύσης θερμίδων. Όταν τα επίπεδα ορμονών μειώνονται, η κατανάλωση ενέργειας επιβραδύνεται. Οι ενδοκρινολόγοι λένε ότι ένας στους πέντε ενήλικες άνω των 40 ετών υποφέρει από υποθυρεοειδισμό. Εάν νομίζετε ότι μπορεί να είστε εσείς, κάντε μια εξέταση θυρεοειδούς και συζητήστε τα αποτελέσματα με τον ενδοκρινολόγο σας. Ο υποθυρεοειδισμός μπορεί να είναι ένα σοβαρό εμπόδιο για ένα λεπτό σώμα, αλλά η σωστή θεραπεία και η σωστά οργανωμένη διατροφή θα σας βοηθήσουν να το ξεπεράσετε.

5. Προσέξτε σε μια αργή και σταθερή προσέγγιση απώλειας βάρους

Ίσως έχετε ήδη διαβάσει το άρθρο The Fat Trap στους New York Times. Ο συγγραφέας του άρθρου, Tara Parker-Pope, δείχνει ότι τα προγράμματα γρήγορης απώλειας βάρους είναι αναποτελεσματικά, καθώς οι άνθρωποι που τηρούν συνήθως ανακτούν το χαμένο βάρος μέσα σε μήνες. Εξηγεί ότι όταν ακολουθούμε μια σοβαρή δίαιτα, το σώμα παίρνει μια «προειδοποίηση για λιμοκτονία» που οδηγεί σε ορμονικές αλλαγές στο σώμα μας. Είναι πολύ καλύτερο να χάσετε βάρος σταδιακά και σταθερά να μην τονίζετε το σώμα σας. Ακολουθώντας αυτές τις απλές συμβουλές θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος με ασφάλεια.

Διαβάστε περισσότερα