Ότι και αν κάνεις τα κιλά παραμένουν; Δες εδώ τους 5 λόγους που όσο και αν προσπαθείς δεν αδυνατίζεις!

Ελπίζω να γνωρίζετε ήδη ότι το κοιλιακό λίπος είναι ένα σημάδι σοβαρών προβλημάτων υγείας που μπορεί να οδηγήσουν σε διαβήτη και καρδιακές παθήσεις. Υπάρχουν και άλλοι λόγοι για να απαλλαγείτε από το λίπος της κοιλιάς, εκτός από το να φαίνεστε καλύτερα στο μικρότερο τζιν. Εάν προσπαθείτε και αποτύχετε να χάσετε λίπος στην………

κοιλιά, μπορείτε να βρείτε τους πιθανούς λόγους και λύσεις σε αυτό το άρθρο.

Λάβετε υπόψη ότι το λίπος της κοιλιάς είναι ένας άμεσος δρόμος για καρδιακές παθήσεις, διαβήτη τύπου 2 και αντίσταση στην ινσουλίνη. Πρέπει να καταβάλλετε προσπάθειες για να χάσετε αυτό το επίμονο λίπος της κοιλιάς και να δεσμευτείτε να βελτιώσετε τις συνήθειές σας όσο το δυνατόν περισσότερο.

1. Τρώτε μεταποιημένα τρόφιμα

Παρά όλες τις διατροφικές δίαιτες που ακολουθείτε, ανεξάρτητα από το πόσο υγιεινή είναι η διατροφή σας, εάν εξακολουθείτε να τρώτε λευκό ψωμί, κράκερ, τσιπς, ραφιναρισμένη ζάχαρη, ανθρακούχα ποτά ή γλυκαντικά, το λίπος της κοιλιάς σας θα συνεχίσει να συσσωρεύεται. Το λίπος της κοιλιάς σας στέλνει σημάδια SOS ότι υπάρχει φλεγμονή στο σώμα σας και είναι καιρός να σταματήσετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα!

2. Δεν τρώτε υγιή λίπη

Θα σας υπενθυμίσω ότι τα λίπη είναι υγιή, δεν πρέπει να τα αποφεύγετε! Πηγαίνετε στο “καλό” μονοακόρεστο λίπος. Αυτό το είδος λίπους έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.

Φάτε: ελαιόλαδο, αβοκάντο, ξηρούς καρπούς, γαλακτοκομικά προϊόντα με λιπαρά, λιπαρά ψάρια, σπόρους.

3. Κάνεις λάθος ασκήσεις

Δεν είναι αρκετό να κάνεις γιόγκα και να περπατάμε λίγα μίλια. Συμπεριλάβετε HIIT και κολύμπι στο πρόγραμμα προπόνησής σας. Είναι ιδανικό για τη μείωση του λίπους της κοιλιάς!

4. Είστε άγχος

Γνωρίζατε ότι το χρόνιο άγχος μεταβάλλει το μεταβολισμό σας και αυξάνει τα επίπεδα κορτιζόλης στο αίμα σας; Τα υψηλά επίπεδα κορτιζόλης οδηγούν σε περισσότερο σπλαχνικό λίπος.

5. Δεν κοιμάστε αρκετά

Το να κοιμάσαι λιγότερο από 6 ώρες την ημέρα είναι κακό για το βάρος σου και αν δεν είσαι χρόνια ύπνος, αυτός μπορεί να είναι ο λόγος που δεν μπορείς να χάσεις λίπος στην κοιλιά.

Τώρα, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μερικές συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε λίπος στην κοιλιά.

1. Πίνετε ζεστό νερό και ξεκινήστε πάντα την ημέρα σας με ένα ποτήρι νερό σε θερμοκρασία δωματίου με λεμόνι. Μπορείτε να πιείτε τσάι από βότανα κατά τη διάρκεια της ημέρας.

2. Προσθέστε διαλυτές ίνες και μειώστε τον εξευγενισμένο υδατάνθρακα.

3. Μην παραλείπετε γεύματα για να αποφύγετε την πείνα.

4. Εξαλείψτε το αλκοόλ και τα λιπαρά από τη διατροφή σας

5. Αυξήστε την πρόσληψη υγιών λιπών και πρωτεϊνών.

6. Διαχειριστείτε το άγχος και τον ύπνο μεταξύ 7-9 ωρών την ημέρα.

7. Καταναλώστε ψάρια όπως σολομό, σκουμπρί, ρέγγα και σαρδέλες.

8. Τρώτε προβιοτικά και πρεβιοτικά τρόφιμα επειδή βοηθούν στην καταπολέμηση των κακών βακτηρίων και αποτρέπουν το φούσκωμα και τη δυσκοιλιότητα.

9. Προσθέστε καρδιο και HIIT εκπαίδευση.

Γνωρίζω ότι το λίπος της κοιλιάς είναι ένα επώδυνο θέμα και είναι δύσκολο να το αντιμετωπίσει. Χρειάζεται χρόνος και προσπάθεια. Αλλά είμαι βέβαιος ότι εάν αλλάξετε τη στάση σας στο φαγητό, αλλάξετε τη νοοτροπία σας, θα αποκομίσετε τα οφέλη μιας επίπεδης και τονισμένης κοιλιάς.

Διαβάστε περισσότερα