Οι 15 μεγαλύτεροι μύθοι για τις δίαιτες-Μάθε πως να μην πέφτεις στην παγίδα!

διαιτα,διαιτα 3 φασεων,διαιτα νασα,διαιτα ντουκαν,διαιτα μοναδων,διαιτα με αυγα,διαιτα τριων φασεων,διαιτα κετο,διαιτα εξπρεσ

Υπάρχουν εκατοντάδες μέθοδοι για την απώλεια βάρους. Μερικές φαίνονται παράξενες, μερικά απλώς έρχονται σε αντίθεση με την κοινή λογική. Είναι πολύ δύσκολο να διαχωρίσεις το γεγονός από το μύθο. Ας μάθουμε την αλήθεια, εδώ είναι η λίστα με τα 15 μεγαλύτερα ψέματα για την απώλεια βάρους……

Μύθος №1: Διατροφή χαμηλών υδατανθράκων

Αυτή η μέθοδος μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος γρήγορα, αλλά το αποτέλεσμα δεν θα διαρκέσει για μεγάλο χρονικό διάστημα. Μόλις αλλάξετε τη διατροφή, το βάρος σχεδόν αμέσως θα επιστρέψει, επιπλέον, στις περισσότερες περιπτώσεις, οδηγεί σε αύξηση βάρους. Οι υδατάνθρακες είναι απαραίτητοι για μια υγιεινή διατροφή, φροντίστε να τρώτε φρούτα, δημητριακά, ξηρούς καρπούς, λαχανικά και σπόρους.

Μύθος №2: Μειώστε το λίπος

Πολλοί άνθρωποι τείνουν να αγοράζουν προϊόντα χωρίς λιπαρά ή χαμηλά σε λιπαρά για να χάσουν βάρος πιο αποτελεσματικά. Αν και αυτά τα προϊόντα δεν περιέχουν λιπαρά, περιλαμβάνουν χημικές ουσίες που ενισχύουν τη γεύση και την υφή των τροφίμων, έτσι τρόφιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά ή χωρίς λιπαρά δεν σημαίνει χαμηλές θερμίδες Έτσι, αυτά τα προϊόντα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά μπορούν να είναι ακόμη πιο παχυντικά από τα τρόφιμα με πλήρη λιπαρά. Είναι καλύτερα να τρώτε φρέσκα και ολόκληρα τρόφιμα με μέτρο.

Μύθος №3: Τρώτε συγκεκριμένα τρόφιμα για να χάσετε βάρος

Δυστυχώς, δεν υπάρχουν τρόφιμα που μπορούν να κάψουν λίπος και να σας κάνουν να χάσετε βάρος. Ωστόσο, μερικά από αυτά μπορούν να επιταχύνουν το μεταβολισμό στο σώμα σας.

Μύθος № 4: Μην τρώτε μετά τις 8 μ.μ.

Ο καθένας έχει ένα διαφορετικό καθεστώς και η λιμοκτονία το βράδυ δεν είναι η πιο μακρόπνοη προσέγγιση της διατροφής. Το κύριο σημείο κάθε υγιεινής διατροφής είναι η ισορροπημένη διατροφή. Φυσικά, είναι καλύτερο να δειπνήσετε το αργότερο 2 ώρες πριν τον ύπνο, καθώς αυτό θα ωφελήσει το πεπτικό σας σύστημα. Στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει καμία διαφορά αν καταναλώνετε τις θερμίδες σας στις 2 μ.μ. ή 2 π.μ. μετα μεσημβριας.

Μύθος №5: Πίνετε νερό και θα χάσετε βάρος

Φυσικά, το νερό είναι σημαντικό και πρέπει να το πιείτε για να παραμείνετε υγιείς. Αλλά, δυστυχώς, η κατανάλωση περισσότερου νερού δεν προκαλεί απώλεια βάρους. Είναι καλύτερα να αντικαταστήσετε τα ποτά σας που είναι πλούσια σε θερμίδες με καθαρό νερό, αυτό θα σας βοηθήσει να μειώσετε την πρόσληψη θερμίδων και να χάσετε αποτελεσματικά το βάρος σας.

Μύθος №6: Το πράσινο τσάι καίει λίπος

Πράγματι, το πράσινο τσάι μπορεί να προωθήσει την απώλεια βάρους, αλλά, δυστυχώς, η κατανάλωση φλιτζανιών τσαγιού (ή συμπληρωμάτων) δεν θα οδηγήσει σε σημαντικά ή διαρκή αποτελέσματα απώλειας βάρους.

Μύθος №7: Μπορείτε να φάτε οτιδήποτε και να εξασκηθείτε για να χάσετε βάρος

Πολλοί άνθρωποι δεν είναι έτοιμοι για τακτική προπόνηση, οπότε προτιμούν να παραλείπουν πρόχειρο φαγητό ή το αντίθετο. Η μείωση των θερμίδων είναι στην πραγματικότητα ένας αποτελεσματικός τρόπος για να χάσετε κιλά, αλλά είναι επίσης σημαντικό να προσέχετε την ποιότητα της τροφής που τρώτε για να ενισχύσετε την κατάσταση της υγείας σας. Ωστόσο, ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να χάσετε βάρος είναι ένας συνδυασμός μιας ισορροπημένης υγιεινής διατροφής και τακτικών προπονήσεων.

Μύθος №8: Τα φυσικά προϊόντα απώλειας βάρους δεν έχουν καμία παρενέργεια

Εάν ένα συμπλήρωμα ακόμη και ένα φυσικό μπορεί να προκαλέσει ένα αποτέλεσμα, είναι πιθανό να προκαλέσει και μια παρενέργεια. Είναι πάντα καλύτερο να λαμβάνετε τις απαραίτητες βιταμίνες και μέταλλα από φυσικά τρόφιμα. Για παράδειγμα, πολλοί άνθρωποι τείνουν να αγοράζουν συμπληρώματα απώλειας βάρους όπως συζευγμένο λινελαϊκό οξύ. Ωστόσο, ο συνδυασμός μιας υγιεινής διατροφής και της τακτικής προπόνησης θα δώσει το ίδιο αποτέλεσμα. Μπορείτε να βρείτε αυτό το οξύ σε αυγά, κρέας και γαλακτοκομικά προϊόντα.

Μύθος №9: Πιείτε σόδα διατροφής για να χάσετε βάρος

Πράγματι, η σόδα διατροφής είναι χαμηλότερη σε θερμίδες καθώς δεν περιέχει κανονική ζάχαρη, ωστόσο, δεν οδηγεί σε απώλεια βάρους. Η σόδα διατροφής περιέχει τεχνητά γλυκαντικά που οδηγούν σε υπερκατανάλωση τροφής και προκαλούν αύξηση βάρους. Το θέμα είναι ότι το σώμα ξεγελάται από το υποκατάστατο της ζάχαρης, λαχταράτε περισσότερο και αρχίζετε να τρώτε υπερβολικά για να αισθάνεστε ικανοποιημένοι. Έτσι, είναι πολύ καλύτερο να τρώτε φυσικά γλυκά τρόφιμα όπως φρούτα.

Μύθος №10: Όσο περισσότερες θερμίδες κόβεις τόσο καλύτερα θα έχει το αποτέλεσμα

Μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά η μείωση πάρα πολλών θερμίδων θα οδηγήσει σε αύξηση βάρους. Το πρόβλημα είναι ότι όταν λιμοκτονούν, το σώμα αρχίζει να αποθηκεύει το λίπος που οδηγεί σε αύξηση βάρους.

Μύθος №11: Το αποκτήσατε και μπορείτε να το χάσετε

Η απόκτηση βάρους είναι πολύ πιο εύκολη από την απώλεια. Το θέμα είναι ότι η απώλεια βάρους αφορά συνήθως την αλλαγή του τρόπου ζωής που απαιτεί καθημερινές προσπάθειες. Δυστυχώς, η απώλεια βάρους συμβαίνει συνήθως αργά με πολλά οροπέδια στην πορεία.

Μύθος №12: Η αφαίρεση των τροφίμων θα βοηθήσει στην απώλεια βάρους

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να έχετε όλες τις απαραίτητες βιταμίνες, μέταλλα και θρεπτικά συστατικά για να παραμείνετε υγιείς. Οι ειδικοί δεν συνιστούν να αφαιρέσετε ένα συγκεκριμένο φαγητό από τη διατροφή, καθώς αυτή η προσέγγιση δεν είναι αποτελεσματική. Ωστόσο, είναι δυνατόν να χάσετε βάρος περιορίζοντας ορισμένα τρόφιμα, αλλά αυτό συμβαίνει λόγω της κατανάλωσης λιγότερων θερμίδων.

Μύθος №13: Η κατανάλωση 6 μικρών γευμάτων είναι το καλύτερο για την απώλεια βάρους

Αυτή η μέθοδος χρειάζεται περαιτέρω διερεύνηση καθώς τα αποτελέσματα της μελέτης είναι αρκετά αμφιλεγόμενα. Για παράδειγμα, πρόσφατη έρευνα δεν έδειξε διαφορά απώλειας βάρους μεταξύ εκείνων που τρώνε τις θερμίδες τους σε 3 γεύματα έναντι 6 καθημερινά γεύματα. Επιπλέον, μια άλλη μελέτη έδειξε ότι η κατανάλωση 2 μεγάλων γευμάτων την ημέρα μπορεί να είναι η ιδανική στρατηγική απώλειας βάρους για μερικούς ανθρώπους. Πιθανώς, η κατανάλωση 6 φορές την ημέρα μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους, ωστόσο δεν μπορεί να το πάρει η θέληση όλων.

Μύθος №14: Η παράλειψη γευμάτων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χάσετε βάρος

Το κλειδί για την απώλεια βάρους είναι η μείωση του αριθμού των θερμίδων ανά ημέρα και των τακτικών προπονήσεων. Ωστόσο, η παράλειψη γευμάτων δεν είναι καλή ιδέα, καθώς μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα υγείας. Επιπλέον, η πείνα μπορεί να οδηγήσει στην κατανάλωση σνακ με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και σε υψηλά λιπαρά, γεγονός που θα οδηγήσει σε αύξηση βάρους.

Μύθος №15: Το να γίνεις χορτοφάγος σημαίνει να χάσεις βάρος

Μια χορτοφαγική διατροφή που δεν είναι καλά σχεδιασμένη και έχει υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες δεν θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Ωστόσο, μπορεί να είναι μια αποτελεσματική μέθοδος απώλειας βάρους εάν η διατροφή είναι καλά ισορροπημένη και δεν περιέχει τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες ή υψηλά λιπαρά.

 

Διαβάστε περισσότερα