Wellbeing: οι πέντε τρόποι για να βελτιώσετε τη στάση του σώματός σας

Η οσφυαλγία αποτελεί συχνότατη ενόχληση του σύγχρονου δυτικού ανθρώπου. Πέντε τρόποι αλλαγής του τρόπου ζωής μπορούν να προφυλάξουν την υγεία συνολικά και τη μέση ειδικότερα

Wellbeing: οι πέντε τρόποι για να βελτιώσετε τη στάση του σώματός σας.

Οι γονιδιακοί παράγοντες, το φύλο και η ηλικία μας, αποτελούν παράγοντες κινδύνου οσφυαλγίας.  Μπορούμε όμως να αλλάξουμε τον τρόπο ζωής μας έτσι ώστε να μειώσουμε τον πόνο ή να τον αντιμετωπίσουμε καλύτερα.

Προσέξτε πώς κάθεστε

Τα επαγγέλματα που απαιτούν πολύωρο κάθισμα όπως αυτά των οδηγών μεγάλων οχημάτων είναι επιβαρυντικά για τη μέση. Το ίδιο ισχύει βέβαια και για όσους κάνουν δουλειά γραφείου. Επομένως φροντίστε να μειώσετε τον χρόνο που περνάτε καθιστοί καθώς και την εργονομία της θέσης σας. Επίσης αρκετές άλλες δραστηριότητες που σχετίζονται με την εργασία αυξάνουν την πιθανότητα μελλοντικών προβλημάτων στην μέση. Όπως η άρση βάρους, το τράβηγμα, το σπρώξιμο, η κάμψη, οι επαναλαμβανόμενες κινήσεις και η βαριά σωματική καταπόνηση.

Επικίνδυνο κάπνισμα

Οι καπνιστές διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο για πόνο στη μέση. Πιθανώς επειδή το κάπνισμα καταστρέφει τα αιμοφόρα αγγεία που μεταφέρουν θρεπτικά συστατικά στη σπονδυλική στήλη. Οι καπνιστές έχουν επίσης πολύ περισσότερες πιθανότητες από τους μη καπνιστές να αναπτύξουν χρόνια οσφυαλγία. Μελέτη στις ΗΠΑ έδειξε ότι το 36,9% των σημερινών καπνιστών ανέφεραν πόνο στη μέση. Σε σύγκριση με το 23,5% των μη καπνιστών. Το οποίο είναι μια σημαντική διαφορά.

Ένοχο βάρος

Το αυξημένο σωματικό βάρος μας θέτει σε μεγαλύτερο κίνδυνο για την εκδήλωση οσφυαλγίας. Καθώς και για ενοχλήσεις στα γόνατα.Ενδεχομένως αυτό οφείλεται στο ότι υπερβολικό βάρος ασκεί μεγαλύτερη πίεση στη σπονδυλική στήλη. Σε συνδυασμό με την μειωμένη σωματική δραστηριότητα.

Η στάση του σώματος

Η κακή στάση του σώματος και το καμπούριασμα της πλάτης μπορεί να μην προκαλέσει πόνο στη μέση. Ενδέχεται όμως να επιδεινώσει την ήδη υπάρχουσα ενόχληση. Επίσης βελτιώνοντας τη στάση του σώματος – όρθια ή καθιστή – θα δείτε και την οσφυαλγία να υποχωρεί.

Ψυχολογικοί παράγοντες

Το άγχος και τα αρνητικά συναισθήματα έχουν συνδεθεί με μεγαλύτερη πιθανότητα εμφάνισης πόνου στη μέση. Οι λόγοι για αυτό δεν είναι πλήρως κατανοητοί. Αλλά το βέβαιο είναι ότι καταπολεμώντας τα αρνητικά συναισθήματα θα δείτε και την σπονδυλική σας στήλη να ανακουφίζεται.

ygeiamou

iciao.gr

Ακολουθήστε το Neoblogs.gr στο Google News

Written by ΕΜΥ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

Έκανα το χόμπι μου επάγγελμα. Από μια ταπεινή blogger αποφάσισα να γίνω αρθρογράφος και ταυτόχρονα έχω ξεκινήσει μαθήματα για να γίνω και δημοσιογράφος. Αγαπώ την φύση και προτιμώ την φύση απο την βοή της πόλης. Μεγάλη μου επιθυμία κάποια στιγμή να καταφέρω να αποκτήσω ένα σπίτι μέσα στην φύση όπου θα ζω με ηρεμία