ΤΡΑΙΝΟΣΕ: “Σε μόλις 3,5 ώρες η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη το 2023”

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι έτοιμη για μεγάλες καινοτομίες στο χώρο των ελληνικών σιδηροδρόμων

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι έτοιμη για μεγάλες καινοτομίες στο χώρο των ελληνικών σιδηροδρόμων, καθώς ο νέος στόλος της των βαγονιών θα έχουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και οι ταξιδιώτες θα έχουν μία αίσθηση πολυτέλειας στο ταξίδι τους. Πιο συγκεκριμένα θα υπάρξουν αίθουσες αναμονής, με καταστήματα, εστιατόρια, καφέ και πολιτιστικές εκδηλώσεις

Τρένα που θα «τρέχουν» με 200 χιλιόμετρα την ώρα

Ο στόχος του προέδρου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Dario Lo Bosco και του διευθύνοντα συμβούλου Maurizio Capotorto είναι η πλήρη αναβάθμιση των ελληνικών τρένων, με διάφορες καινοτόμες υπηρεσίες, όπως αυτή του «πόρτα- πόρτα» που θα παραλαμβάνουν τον επιβάτη από το κατώφλι του σπιτιού του και θα τον συνοδεύουν έως τον τελικό προορισμό.

Μάλιστα ένας από τους πρωταρχικούς τους στόχους είναι και η καθαρή ενέργεια και έτσι θα εφαρμόσουν βιώσιμα Μέσα Μεταφοράς, που θα συμβάλλουν στην πράσινη μετάβαση και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

Όπως ανέφεραν στο newmoney.gr, οι δυνατότητες που υπάρχουν είναι απεριόριστες αρκεί να μην «χαθούν» στην ελληνική πραγματικότητα, ενώ επετέυχθη και η γρήγορη μετάβαση Αθήνας – Θεσσαλονίκης σε πολύ λίγες ώρες.

«Από 15 Μαΐου 2022, έχουμε εισάγει τα νέα τρένα ΕΤR 470 στο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Χρησιμοποιούμε τα ζεύγη των ΕΤR δυο φορές την ημέρα, για να κάνουν το δρομολόγιο με μία μόνο στάση, ρίχνοντας τον χρόνο σε 3.50-3.55 ώρες. To σύστημα ATCS για τα τρένα υψηλής ταχύτητας που χρησιμοποιείται ήδη στην Ιταλία βρίσκεται στο επίπεδο 3. Στην Ελλάδα βρίσκεται στο επίπεδο 1. Όταν ολοκληρωθεί ο εκσυγχρονισμός των υποδομών στην Ελλάδα θα μπορέσουμε να ανεβάσουμε το επίπεδο και να φτάσουμε στα 200 χιλιόμετρα την ώρα σε κάποια δρομολόγια. Ο διαχειριστής των υποδομών, ο ΟΣΕ, προβλέπει ότι αυτό θα συμβεί το 2023».

Επίσης, για να αποτρέπονται οι καθυστερήσεις, ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Dario Lo Bosco, δεσμεύτηκε ότι θα εισαχθούν στους συρμούς συστήματα τεχνητής νοημοσύνης και “αυτοδιαγνωστικών” διαδικασιών, ώστε να εντοπίζονται και να αντιμετωπίζονται εγκαίρως τα όποια προβλήματα και απρόοπτα. «Είναι δέσμευση μας να εισάγουμε το 5G και νέες τεχνολογίες για βιώσιμες μεταφορές».

Υπηρεσίες πόρτα- πόρτα

Μία «ολιστική» εμπειρία μεταφοράς είναι ο επόμενος στόχος. Αγοράζοντας ένα εισιτήριο συνδυασμένης μεταφοράς, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αναλαμβάνει τη μεταφορά του επιβάτη από την ώρα που θα βγαίνει από το σπίτι του έως την άφιξή του στο τελικό του προορισμό. Αυτό συμβαίνει ήδη με παροχή υπηρεσιών ταξί, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Στόχος είναι σε αυτό το δίκτυο να προστεθούν λεωφορεία, μετρό και εναλλακτικά μέσα, όπως ηλεκτρικά ποδήλατα. Το πρόβλημα είναι ότι στην Ελλάδα τα δρομολόγια των λεωφορείων εξυπηρετούν ελάχιστα και μόνο τις μεγάλες πόλεις. Οι περισσότερες πόλεις της επικράτειας είναι αποκλεισμένες από τέτοιες υπηρεσίες.

«Ο όμιλός μας, Ferrovie dello Stato Italiane, είναι ηγέτης του κλάδου, σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο» μας είπε ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Ντ. Λο Μπόσκο. «Στο επιχειρηματικό πλάνο 2022-2031 περιλαμβάνει αυτό που ονομάζουμε “πόλο επιβατών”, που σημαίνει ότι η ταξιδιωτική εμπειρία θα είναι μια ολοκληρωμένη υπηρεσία. Το έχουμε συζητήσει με τον αρμόδιο υπουργό, κ. Κώστα Καραμανλή, και είπαμε ότι εμείς ότι λέμε το κάνουμε στην πράξη.

Στην Ιταλία, έχουμε δική μας εταιρεία, ενταγμένη στον όμιλο, την Busitalia, που συνδέει τη μεταφορά με λεωφορείο και το τρένο. Το ίδιο θα πράξει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και εδώ στην Ελλάδα. Θα παρέχει ένα “link” που θα συνδέει αυτούς τους κόμβους (λιμάνια, αεροδρόμια, σιδηροδρομικούς σταθμούς) με τον στόλο των λεωφορείων. Ή μπορούμε να συνεργαστούμε με τα αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κινούνται ήδη στους ελληνικούς δρόμους, αρκεί να είναι ποιοτικά, πράσινα και ασφαλή».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

pagenews.gr

Ακολουθήστε το Neoblogs.gr στο Google News

Written by ΝΤΙΝΑ ΚΟΚΚΙΝΟΥ

Είμαι απόφοιτη της Πάντειου και αγαπώ πολύ την δημοσιογραφία, θα ήθελα μέσα απο τα κείμενα μου να αλλάξω τον τρόπο που σκέφτεται ο κόσμος. Λατρεύω τα σκυλιά και ειδικά τον αγαπημένο μου Μίσα