Σούπερ μάρκετ: Πώς ο πληθωρισμός αλλάζει τις συνήθειες των καταναλωτών

Ελλάδα

Οι καταναλωτές αλλάζουν τις συνήθειές τους, μετά από δύο χρόνια, υπό το βάρος των πληθωριστικών πιέσεων – “Στροφή” στην ιδιωτική ετικέτα

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS

pagenews.gr

Ακολουθήστε το Neoblogs.gr στο Google News

Written by ΝΤΙΝΑ ΚΟΚΚΙΝΟΥ

Είμαι απόφοιτη της Πάντειου και αγαπώ πολύ την δημοσιογραφία, θα ήθελα μέσα απο τα κείμενα μου να αλλάξω τον τρόπο που σκέφτεται ο κόσμος. Λατρεύω τα σκυλιά και ειδικά τον αγαπημένο μου Μίσα