SOS: Έτσι θα καταπολεμήσετε τον κορωνοϊό και θα ισχυροποιήσετε το ανοσοποιητικό σας!

Στις δύσκολες αυτές μέρες που διανύουμε εξαιτίας των αγχωτικών συνθηκών τις οποίες βιώνουμε και θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε καθίσταται απαραίτητο να ενισχύσουμε και να ενδυναμώσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα και να προσπαθήσουμε να διατηρούμε την ψυχραιμία μας και να έχουμε μία καλή ψυχολογία…

Ο πιο εύκολος και πρωταρχικός τρόπος να βοηθήσουμε τον οργανισμό μας να ανταπεξέλθει στην επικείμενη εξάπλωση του κορωνοϊού ώστε να μην του επιτρέψουμε να προσβάλλει το ανοσοποιητικό μας είναι να ακολουθήσουμε μια ισορροπημένη διατροφή που θα μας προσφέρει τις απαραίτητες βιταμίνες κατά των ιών. Αντίθετα με το γνωστό ρητό, ένα μήλο την ημέρα δεν αρκεί για να κρατήσουμε το ανοσοποιητικό μας δυνατό και να αποφύγουμε το κρυολόγημα.

Εμείς βρήκαμε και σας παρουσιάζουμε ποιες τροφές σάς παρέχουν τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για να παραμείνετε δυνατοί και υγιείς εν μέσω καραντίνας.

1. Γιαούρτι
Τα προβιοτικά που περιέχει το γιαούρτι κρατούν τους παθογόνους μικροοργανισμούς μακριά από το πεπτικό σύστημα.
2. Βρώμη και κριθάρι
Αυτοί οι πολύτιμοι καρποί περιέχουν β-γλυκάνη, ένα είδος φυτικών ινών με αντιμικροβιακή και αντιοξειδωτική δράση.
3. Σκόρδο
Περιέχει αλλισίνη, η οποία καταπολεμά τις λοιμώξεις και τα βακτήρια.
4. Θαλασσινά
Το σελήνιο βρίσκεται σε μεγάλες ποσότητες στα οστρακοειδή και βοηθά τα λευκά αιμοσφαίρια να παράγουν τις απαραίτητες πρωτεΐνες για την καταπολέμηση του ιού της γρίπης.
5. Τσάι
Βοηθά στην παραγωγή ιντερφερόνης, η οποία δρα ενάντια στους ιούς.

Written by ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΣΧΑΛΑΚΗ

Πάντοτε με τραβούσε η δημοσιογραφία. Είμαι απόφοιτη Ιδ.ΙΕΚ και απο την πρώτη στιγμή ξεκίνησα να γράφω πρώτα ως blogger και στην συνέχεια κάνοντας την πρακτική μου σε διάφορες ιστοσελίδες. Πλέον θεωρώ ότι είμαι κατασταλαγμένη και ξέρω ποια είναι η είδηση που ενδιαφέρει τον κόσμο. Μου αρέσει να ταξιδεύω και όποτε μπορώ το κάνω. Λατρεύω την χώρα μας και την φωτογραφία. Δεν υπάρχει περίπτωση να με δεις στην φύση και να μην έχω φωτογραφική μηχανή μαζί μου