Αυτά είναι τα 5 σνακ με τα χαμηλότερα λιπαρά-Το ήξερες; Δοκίμασέ τα και θα απογειώσεις τη σιλουέτα σου!

Ξεχάστε τα πατατάκια και τα ανθυγιεινά σνακ και δοκιμάστε αυτά τα πεντανόστιμα και με λίγες θερμίδες σνακ! Έχετε κουραστεί να αισθάνεστε φουσκωμένοι μετά το σνακ ; Σας έχουμε τη λύση! Εδώ είναι 5 τρόφιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες που πρέπει να δοκιμάσετε. Όλα αυτά τα τρόφιμα είναι εύκολο να φτιαχτούν στο σπίτι και είναι τόσο…. νόστιμα όσο γίνεται. Θυμηθείτε όμως – τα πάντα με μέτρο!

Popcorn:Μπορεί να σας εκπλήξει, αλλά το ποπ κορν είναι πραγματικά πολύ υγιές. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και χαμηλές θερμίδες – δεν υπάρχουν περισσότερες από 30 θερμίδες ανά φλιτζάνι. Απλά φροντίστε να μην προσθέσετε πολύ αλάτι. Η καλύτερη επιλογή σας είναι να το κάνετε μόνοι σας στο σπίτι αντί να το αγοράσετε έτοιμο. Με αυτόν τον τρόπο, γνωρίζετε ακριβώς τι περνάει στο στομάχι σας.

Μήλο με φυσικό φυστικοβούτυρο: Φυσικό φυστικοβούτυρο, δηλαδή. Κανένα από αυτά τα επεξεργασμένα, γλυκά.

Kale chips: Πάρτε το από εμάς, δεν υπάρχει τίποτα πιο εύκολο από το να φτιάξετε σπιτικά kale chips. Κόψτε λίγο λάχανο, πετάξτε το στο φούρνο και το voila ! Έχετε το τέλειο σνακ για να σερβίρετε στους καλεσμένους σας πριν από το δείπνο.

Ψητά ρεβίθια: Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και πολλές βιταμίνες και μέταλλα. Και το πιο σημαντικό, είναι χαμηλά σε θερμίδες!

Ξηροί καρποί με σκούρα σοκολάτα: Μια άλλη εξαιρετική γλυκιά επιλογή για σνακ. Σοκολάτα και ξηροί καρποί, πρέπει πραγματικά να πούμε περισσότερα;

Written by ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΣΧΑΛΑΚΗ

Πάντοτε με τραβούσε η δημοσιογραφία. Είμαι απόφοιτη Ιδ.ΙΕΚ και απο την πρώτη στιγμή ξεκίνησα να γράφω πρώτα ως blogger και στην συνέχεια κάνοντας την πρακτική μου σε διάφορες ιστοσελίδες. Πλέον θεωρώ ότι είμαι κατασταλαγμένη και ξέρω ποια είναι η είδηση που ενδιαφέρει τον κόσμο. Μου αρέσει να ταξιδεύω και όποτε μπορώ το κάνω. Λατρεύω την χώρα μας και την φωτογραφία. Δεν υπάρχει περίπτωση να με δεις στην φύση και να μην έχω φωτογραφική μηχανή μαζί μου