Connect with us

LIFE

Με αυτά τα 5 φαγητά θα αντιμετωπίσεις την κακά διάθεση-Για ψυχολογική και σωματική υγεία!

Published

on

καραντινα,καραντινα τι ισχυει,καραντινα ξανα ελλαδα,καραντινα ξανα,καραντινα ελλαδα,καραντινα αγγλικα,καραντινα μηνυματα,καραντινα αθηνα,καραντινα 2

Αντιμετωπίστε την κατάθλιψη με φαγητό! Γνωρίζατε ότι η επιλογή υγιεινών σνακ μπορεί να σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε την κατάθλιψη; Τα τρόφιμα μπορούν να προκαλέσουν βλάβη και να σας θεραπεύσουν. Επομένως, στοχεύστε να κάνετε έξυπνες επιλογές φαγητού. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), η κατάθλιψη είναι μια διαδεδομένη ψυχική ασθένεια.

Η θλίψη, η χαμηλή αυτοεκτίμηση, οι αλλαγές στη διάθεση, το άγχος, η έλλειψη ενδιαφέροντος και η ευχαρίστηση είναι όλα σημάδια κατάθλιψης. Το σώμα σου φωνάζει για βοήθεια. Φωνάζει: SOS! Αυτή η ψυχική διαταραχή επηρεάζει σχεδόν όλους μας από καιρό σε καιρό, αλλά μερικές φορές γίνεται χρόνια. Παρεμβαίνει στις καθημερινές δραστηριότητες και σκοτώνει τη λίμπιντο για να ζήσει!

Φάτε αυτά τα 5 υγιεινά σνακ για τη θεραπεία της κατάθλιψης

1. Βρώμη

Οι ίνες είναι το κλειδί για την εξισορρόπηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Οι υγιείς κόκκοι ισορροπούν τα επίπεδα σακχάρου και ινσουλίνης, τα οποία προστατεύουν τον εγκέφαλο από τις βλαβερές συνέπειες των απλών υδατανθράκων και της ζάχαρης. Η βρώμη είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και εξισορροπεί τα επίπεδα γλυκόζης, ενώ ηρεμεί επίσης το πεπτικό σύστημα, ενισχύοντας τη συναισθηματική ευεξία. Είναι πλούσιες σε βιταμίνες Β, οι οποίες είναι απαραίτητες για την υγιή λειτουργία του εγκεφάλου και τη συναισθηματική σταθερότητα. Απολαύστε τα ζεστά μαγειρεμένα όλη τη νύχτα σε ένα βάζο με φρούτα και γάλα λαχανικών, γιαούρτι, ξηρούς καρπούς και μέλι. Γίνετε δημιουργικοί και γαρνίρετε πάντα το σνακ βρώμης σας! Μπορείτε επίσης να τα ψήσετε και να φτιάξετε granola.

2. Καρύδια και αμύγδαλα

Τα καρύδια αντιμετωπίζουν την κατάθλιψη επειδή είναι πλούσια σε ωμέγα-τρία λιπαρά οξέα, τα οποία είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του εγκεφάλου. Μελέτες επιβεβαιώνουν ότι τα χαμηλά επίπεδα ωμέγα 3 οδηγούν σε κατάθλιψη. Επίσης, τα καρύδια βελτιώνουν τη συγκέντρωση και τη μνήμη.

3. Σκοτεινή σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα περιέχει αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες. Εκτός αυτού, διεγείρει την παραγωγή σεροτονίνης στον εγκέφαλο, βελτιώνει τη διάθεση και μειώνει την κορτιζόλη. Βεβαιωθείτε ότι η σοκολάτα περιέχει τουλάχιστον 75% κακάο!

4. Μπανάνες

Οι μπανάνες είναι πλούσιες σε μαγνήσιο και βοηθούν στην αντιμετώπιση του στρες, της κατάθλιψης ή του άγχους.

5. Σπανάκι και Κάλε

Χρειάζεστε αντιοξειδωτικά για την καταπολέμηση της κατάθλιψης και τα πράσινα φύλλα είναι οι καλύτερες πηγές αντιοξειδωτικών. Εκτός αυτού, βοηθούν στην απελευθέρωση της νευροδιαβιβαστής ντοπαμίνης, η οποία βελτιώνει τη διάθεσή σας!

Αποφύγετε αυτά τα τρόφιμα εάν ξεπερνάτε την κατάθλιψη: καφές και καφεΐνη, πρόχειρο φαγητό, αλκοόλ, ζάχαρη και αναψυκτικά. Έχετε τη δύναμη να ελέγχετε τη διάθεσή σας και μπορείτε να αντισταθείτε στην κατάθλιψη! Μην τα παρατάτε, φάτε για να χαμογελάσετε, μην κλαίτε!

 

Trending