Μάθε τις 6 ορμόνες που σε εμποδίζουν να χάσεις βάρος-Ανακάλυψε πως να τις αντιμετωπίζεις!

ορμονες,ορμονικες διαταραχες,ορμονικες διαταραχες και ζαλαδες,ορμονικεσ διαταραχεσ κυκλου,ορμονικες διαταραχες αντιμετωπιση,ορμονικεσ διαταραχεσ σκυλου,ορμονικες διαταραχες εξετασεις,ορμονικεσ διαταραχεσ μετα τη γεννα,ορμονικεσ διαταραχεσ στην εμμηνοπαυση,ορμονικες διαταραχες πριν την περιοδο

Ο πόλεμος με υπερβολικό βάρος δεν είναι ποτέ δίκαιος ή εύκολος. Όταν φαίνεται ότι πηγαίνετε τα πάντα σωστά, αποδεικνύεται ότι τίποτα δεν συμβαίνει καθόλου. Ας το εξηγήσουμε όμως. Πολλοί άνθρωποι μεταβαίνουν σε μια υγιεινή διατροφή. ασκηθείτε σε τακτική βάση, αλλά το βάρος εξακολουθεί να μην θέλει να μετακινηθεί από το νεκρό σημείο. Γιατί αυτό?

Σε περίπτωση που η περιγραφόμενη κατάσταση αφορά εσάς – δεν είστε ειδικοί, μην ανησυχείτε, πολλοί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, όλα λόγω των ορμονών. Το θέμα είναι ότι όταν οι ορμόνες σας γίνονται ρουζ, είναι αναπόφευκτο να αντιμετωπίσετε προβλήματα που αποτρέπουν την απώλεια βάρους . Σήμερα πρόκειται να συζητήσουμε έξι ορμόνες που μπορεί να σας εμποδίζουν να χάσετε βάρος. Μόλις βεβαιωθείτε ότι τα ισορροπήσετε, τα πράγματα θα αλλάξουν για καλύτερα αμέσως.

# 1. Ινσουλίνη

Όταν το σώμα σας γίνεται ανθεκτικό στην ινσουλίνη, αρχίζει να το κάνει ακόμη περισσότερο και αυτό οδηγεί σε αυξημένα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα σας, το οποίο συνήθως αποθηκεύεται ως λίπος. Για να μειώσετε την παραγωγή ινσουλίνης, πρέπει να στραφείτε σε αυστηρή δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων.

# 2. Κορτιζόλη

Ίσως γνωρίζετε ήδη ότι η κορτιζόλη είναι η ορμόνη του στρες. Όσο πιο άγχος είστε, τόσο υψηλότερο πηγαίνει και οδηγεί στην παχυσαρκία. Γι ‘αυτό για να το μειώσετε πρέπει να μειώσετε την πρόσληψη άγχους καθώς επίσης και να αυξήσετε την άσκηση σας. Οι καλύτερες ασκήσεις για τη μείωση της κορτιζόλης θα ήταν ο διαλογισμός και η γιόγκα.

# 3. Οιστρογόνο

Όταν το οιστρογόνο σας πάει πλάγια, το σώμα σας θα αρχίσει να συσσωρεύει λίπος. Για να το αποφύγετε αυτό και να ισορροπήσετε το επίπεδο των οιστρογόνων, θα πρέπει να καταναλώνετε περισσότερα φρούτα και λαχανικά και ψάρια και πρέπει να αποφεύγετε την καφεΐνη.

# 4. Λεπτίνη

Όταν η λεπτίνη σας εξαντληθεί, δεν μπορείτε πλέον να πείτε εάν είστε πλήρης ή όχι και αυτό οδηγεί κατευθείαν στην υπερκατανάλωση τροφής. Θα πρέπει να κόψετε γλυκά, αλκοόλ και γλυκά φρούτα – αυτό θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε το ζήτημα.

# 5. Τεστοστερόνη

Όταν η τεστοστερόνη σας είναι χαμηλή, οδηγεί σε υπερβολικό βάρος . Για να το αυξήσετε πρέπει να ξεχάσετε το ψωμί και το αλκοόλ.

# 6. Θυρεοειδής αδένας

Όταν υπάρχει κάτι λάθος με τον θυρεοειδή αδένα σας που μπορεί επίσης να οδηγήσει σε υπερκατανάλωση τροφής. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να διασχίσετε οτιδήποτε απομακρυσμένο για εσάς από το μενού σας και να συμπεριλάβετε περισσότερη πρωτεΐνη σε αυτό.

 

 

Διαβάστε περισσότερα