Μάθε τις 5 καλύτερες συνταγές για να κάνεις αποτοξίνωση από το κρέας!

συνταγες για χορτοφαγους,συνταγες για χορτοφαγους ακης,χριστουγεννιατικες συνταγες για χορτοφαγους,συνταγεσ πρωτεινησ για χορτοφαγουσ,υγιεινες συνταγες για χορτοφαγους,συνταγες με μανιταρια για χορτοφαγους,μεξικανικεσ συνταγεσ για χορτοφαγουσ,πασχαλινεσ συνταγεσ για χορτοφαγουσ,συνταγες για χορτοφαγους με σογια

Οι πρωτεΐνες βοηθούν στην οικοδόμηση των μυών και καύση λίπους . Τα ζωικά προϊόντα είναι η καλύτερη πηγή πρωτεΐνης, αλλά περιέχουν πολλά κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη. Ωστόσο, είμαστε σίγουροι: δεν είναι απαραίτητο να τρώμε μπριζόλες και ομελέτες – τα φυτικά τρόφιμα θα αντιμετωπίσουν το έργο…..

Η έλλειψη πρωτεϊνών σε μια χορτοφαγική διατροφή είναι ένας από τους πιο συνηθισμένους μύθους σχετικά με την κατανάλωση λαχανικών. Στην πραγματικότητα, η ανεπάρκεια πρωτεϊνών είναι τυπική για κάθε δίαιτα που δεν ισορροπεί με πρωτεΐνες, λίπη και υδατάνθρακες. Με άλλα λόγια, μια ανεπαρκής ποσότητα πρωτεΐνης σχετίζεται περισσότερο με τον χορτοφαγικό καθαυτό, αλλά με μια λανθασμένη προσέγγιση της υγιεινής διατροφής.

Για να το αποφύγετε αυτό, συμπεριλάβετε τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες στη διατροφή σας – δημητριακά, όσπρια, ξηρούς καρπούς και, αν δεν είστε vegan, γαλακτοκομικά προϊόντα (το καλύτερο από όλα – τυρί cottage με χαμηλά λιπαρά) και αυγά, εναλλακτικά μεταξύ τους τα συνηθισμένα σας πιάτα.

Σας προσφέρουμε να δοκιμάσετε αυτά τα 5 βίγκαν γεύματα με αρκετή πρωτεΐνη που μπορεί να αντικαταστήσει την κατανάλωση στήθους κοτόπουλου. Υπάρχει μια μικρή έκπληξη: όλες αυτές οι συνταγές είναι κατάλληλες όχι μόνο για χορτοφάγους, αλλά και για εκείνους που είναι λίγο κουρασμένοι από κρέας:

# 1. Μπέργκερ χορτοφάγων. Χρειάζεστε: μαγειρεμένες φακές, πουρέ βουτύρου σκουός, κρεμμύδια, μπαχαρικά, αβοκάντο και ελαιόλαδο. Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σπόρους chia εμποτισμένους με νερό αντί για αυγά. Περιέχει 25 g πρωτεΐνης.

# 2. Τόφου στη σχάρα και λαχανικά . Χρειάζεστε: tofu, μπρόκολο, μανιτάρια Portobello, φυστικοβούτυρο και ασβέστη. Περιέχει 23 g πρωτεΐνης.

# 3. Λαζάνια λαχανικών ή enchiladas. Χρειάζεστε: κίτρινη σκουός, ντομάτα και κρεμμύδι, vegan τυρί, φασόλια και tofu. Περιέχει 21 g πρωτεΐνης.

# 4. Vegan tacos με “ψεύτικο κρέας”. Χρειάζεστε: τυρί, μαύρα φασόλια, κρεμμύδι, ντομάτες, μπαχαρικά, ελαιόλαδο. Περιέχει 26 g πρωτεΐνης.

# 5. Μπολ με ρεβίθια και κόκκους . Χρειάζεστε: κονσερβοποιημένα φασόλια, ελαιόλαδο, χυμό λεμονιού, σάλτσα σόγιας, αγγούρια, μπρόκολο, ελαιόλαδο και τα αγαπημένα σας μπαχαρικά. Περιέχει 22 g πρωτεΐνης.

 

Διαβάστε περισσότερα