Μάθε τα 9 σημάδια που σου δείχνει η υγεία σου επειδή υποσιτίζεσαι-Πρόσεξε γιατί μπορεί να αποκτήσεις σοβαρά προβλήματα!

υποσιτισμος,διαιτα,διαιτα εξπρεσ,διαιτα 3 φασεων,διαιτα νασα,διαιτα μοναδων,διαιτα με αυγα,διαιτα κετο,διαιτα τριων φασεων

Σήμερα το υπερβολικό βάρος έχει γίνει ένα αυξανόμενο πρόβλημα μεταξύ των Αμερικανών. Πολλές έρευνες μας δείχνουν, ότι το υπερβολικό βάρος μπορεί να προκαλέσει μεγάλη βλάβη στην υγεία μας και να συμβάλει σε σοβαρές διαταραχές της υγείας. Ενώ όλοι επικεντρωνόμαστε στο πρόβλημα της παχυσαρκίας, συχνά αγνοούνται οι αρνητικές συνέπειες της υποτιμητικής…..

Το σώμα σας χρησιμοποιεί θερμίδες από τρόφιμα ως ενεργειακό καύσιμο για να λειτουργεί σωστά. Ο μέσος ενήλικας χρειάζεται σχεδόν 1000 θερμίδες την ημέρα για να παραμείνει υγιής. Για όσους είναι σωματικά ενεργοί, αυτός ο αριθμός είναι ακόμη μεγαλύτερος.

Όταν ξοδεύετε περισσότερες θερμίδες από ότι καταναλώνετε, χάνετε βάρος . Αυτός ο απλός κανόνας συνήθως βοηθά τα άτομα με παχυσαρκία να χάσουν βάρος αποτελεσματικά.

Αλλά αν ο δείκτης μάζας σώματος είναι κάτω από 18,5, αυτό σημαίνει ότι έχετε κάνει υπερβολικό πρόγραμμα απώλειας βάρους.

υποσιτισμος,διαιτα,διαιτα εξπρεσ,διαιτα 3 φασεων,διαιτα νασα,διαιτα μοναδων,διαιτα με αυγα,διαιτα κετο,διαιτα τριων φασεων

Όσοι ακολουθούν αυστηρές δίαιτες, συχνά δεν λαμβάνουν αρκετά θρεπτικά στοιχεία, που απαιτούνται για την κανονική λειτουργία του σώματος.

Μερικοί άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν ότι τρώνε λιγότερο από ό, τι χρειάζεται το σώμα τους.

Το πρόβλημα της υποεκτίμησης μπορεί επίσης να εμφανιστεί σε άτομα με διατροφικές διαταραχές όπως ανορεξία.

Η μη λήψη αρκετών θρεπτικών συστατικών για μεγάλο χρονικό διάστημα μπορεί να οδηγήσει σε αναιμία, οστεοπόρωση, στειρότητα και ασθενή ανοσοαπόκριση.

υποσιτισμος,διαιτα,διαιτα εξπρεσ,διαιτα 3 φασεων,διαιτα νασα,διαιτα μοναδων,διαιτα με αυγα,διαιτα κετο,διαιτα τριων φασεων

Ρίξτε μια ματιά σε αυτά τα σημεία και συμπτώματα για να αναγνωρίσετε τις υποτιμητικές και να διορθώσετε τις διατροφικές σας προτιμήσεις :

# 1. Μόνιμη κόπωση – η λήψη πολύ λίγων θερμίδων μειώνει το μεταβολικό ρυθμό και μειώνει τα επίπεδα ενέργειας, προκαλώντας σωματική κόπωση και εγκεφαλική υποτονική.

# 2. Κατάθλιψη και άγχος – η κακή διατροφή μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την ψυχική σας υγεία. Οι άνθρωποι, που ακολουθούν διατροφικές συνήθειες, συχνά αισθάνονται εξαιρετικά ευερέθιστοι, ανήσυχοι και ευμετάβλητοι χωρίς κανένα λόγο.

# 3. Τριχόπτωση – έλλειψη πρωτεϊνών, ανόργανων συστατικών και βιταμινών μπορεί να επηρεάσει τη φυσιολογική ανάπτυξη των μαλλιών και να αυξήσει την απώλεια.

# 4. Συχνή λοίμωξη – η λήψη αρκετών βιταμινών είναι σημαντική για τη διατήρηση υγιούς ανοσολογικής απόκρισης. Η υποεκτίμηση σχετίζεται με χαμηλότερες αμυντικές ικανότητες που αυξάνουν τη συχνότητα του κοινού κρυολογήματος, της γρίπης και άλλων λοιμώξεων.

# 5. Διαταραγμένος ύπνος – πιθανότατα έχετε ακούσει ότι η έλλειψη ύπνου υψηλής ποιότητας μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους και αντίσταση στην ινσουλίνη. Γνωρίζατε όμως ότι οι περιοριστικές δίαιτες μπορεί να βλάψουν τον ύπνο σας και να δυσκολευτείτε να κοιμηθείτε;

# 6. Προβλήματα γονιμότητας – όταν το ποσοστό του σωματικού λίπους πέφτει πολύ χαμηλά, μπορεί να διαταραχθεί η ισορροπία των αναπαραγωγικών ορμονών. Αυτό συχνά οδηγεί σε αμηνόρροια και αδυναμία εγκυμοσύνης.

# 7. Δερματικά προβλήματα – το δέρμα σας μπορεί να σας δείξει ότι χρειάζεται περισσότερη βιταμίνη Ε, πρωτεΐνες και άλλα θρεπτικά στοιχεία για να παραμείνει ελαστική και υγιής.

# 8. Αίσθημα πάντα κρύου – η θερμότητα παράγεται συνήθως, όταν το σώμα σας καίει θερμίδες από τρόφιμα. Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι εκείνοι, οι οποίοι παίρνουν λιγότερες θερμίδες, έχουν χαμηλότερη θερμοκρασία σώματος πυρήνα από τα άτομα με υψηλότερη πρόσληψη θερμίδων, ακόμη και αν έχουν παρόμοια επίπεδα σωματικής δραστηριότητας.

# 9. Δυσκοιλιότητα – δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι όσο λιγότερα τρόφιμα τρώτε, τόσο λιγότερο κόπρανα σχηματίζεται στο έντερο. Αυτό οδηγεί σε δυσκοιλιότητα, όταν οι άνθρωποι έχουν λίγες κινήσεις του εντέρου και περνούν σκληρά κόπρανα.

Διαβάστε περισσότερα