Μάθε πως θα κάψεις θερμίδες εύκολα και γρήγορα-Δες τι λένε οι έρευνες!

θερμιδες,καψιμο θερμιδων,καψιμο θερμιδων κολυμπι,καψιμο θερμιδων με σχοινακι,καψιμο θερμιδων με βαρη,καψιμο θερμιδων με ποδηλατο

Δεν είστε λάτρης της άσκησης, αλλά θέλετε να κάψετε επιπλέον θερμίδες; Είτε το πιστεύετε είτε όχι, το να κάνετε ένα ζεστό και ατμόλουτρο θα μπορούσε να σας ωθήσει προς τη σωστή κατεύθυνση για να κάψετε λίγο λίπος – και τι καλύτερη ώρα να το κάνετε τώρα που ο χειμώνας είναι πάνω μας; Παρακολουθήστε το βίντεό μας για να μάθετε περισσότερα για αυτό….

Ο Δρ Steve Faulkner, ερευνητής στο Πανεπιστήμιο Loughborough ανέπτυξε μια μελέτη με την ομάδα του για την ανίχνευση της παθητικής θερμότητας με 14 συμμετέχοντες. Πρώτα, πήγαν με ποδήλατο 1 ώρας και στη συνέχεια βυθίστηκαν για 1 ώρα σε ένα ζεστό μπάνιο στους 40 βαθμούς. Ποιο ήταν το αποτέλεσμα; Το ποδήλατο διάρκειας 1 ώρας έκαψε περισσότερες θερμίδες, αλλά το μπάνιο 1 ώρας έκαιγε όσο 30 λεπτά με τα πόδια! Ακόμα απίστευτο.

Το χρόνιο άγχος μπορεί επίσης να αυξήσει την παραγωγή ινσουλίνης, μια άλλη ορμόνη που συνδέεται στενά με την αύξηση βάρους. Το πάγκρεας παράγει ινσουλίνη όποτε υπάρχει ραγδαία αύξηση του σακχάρου στο αίμα. Ένας από τους τρόπους με τους οποίους η ινσουλίνη μειώνει τη γλυκόζη στο αίμα είναι να πείτε στον οργανισμό να αποθηκεύει επιθετικά υπερβολικούς υδατάνθρακες ως λίπος. Η ινσουλίνη σηματοδοτεί επίσης το σώμα να μην απελευθερώνει αποθηκευμένο λίπος. Το χρόνιο στρες και η συνοδευτική παραγωγή ινσουλίνης είναι ιδιαίτερα προβληματικά σε μια κατάσταση γνωστή ως αντίσταση στην ινσουλίνη, στην οποία τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα παραμένουν αυξημένα παρά την αυξημένη παραγωγή ινσουλίνης λόγω της μη ανταπόκρισης των κυττάρων στόχων για αυτήν την ορμόνη. Συνδυάστε το με τα τυπικά σνακ με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες που καταναλώνουμε όταν αισθανόμαστε άγχος και δεν αγαπάμε και ανοίγουμε το δρόμο για γρήγορη και εύκολη αύξηση βάρους. Όταν πρόκειται για απώλεια βάρους, τότε,

Το Πανεπιστήμιο του Loughborough εξέτασε επίσης το επίπεδο σακχάρου στο αίμα και ανακάλυψε ότι ήταν παρόμοιο και για τις δύο εξετάσεις. Ωστόσο, μετά το φαγητό, ήταν περίπου 10% χαμηλότερο όταν οι συμμετέχοντες πήραν ζεστό μπάνιο. Ένα άλλο πλεονέκτημα για ένα ζεστό μπάνιο είναι ότι μπορεί να μειώσει τη φλεγμονή και να λειτουργήσει ως ένα εξαιρετικό ανακουφιστικό άγχος! Την επόμενη φορά, παραλείψτε το ντους και κάντε μπάνιο, επειδή είναι καλό για τη σωματική και ψυχική σας ευεξία.

Διαβάστε περισσότερα