Μάθε γιατί πρέπει να βάλεις τα παντζάρια στην διατροφή σου!

παντζαρια,παντζαρια στην καταψυξη,παντζαρια καλλιεργεια,παντζαρια εποχη,παντζαρια βραστα,παντζαρια σαλατα,παντζαρια τουρσι,παντζαρια συνταγεσ,παντζαρια ακησ

Δεν έχετε συνηθίσει να τρώτε παντζάρια; Να γνωρίζετε ότι αυτό το λαχανικό έχει πολλά οφέλη για την υγεία. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε τι είναι! Τα παντζάρια είναι ένα λαχανικό που πολύ συχνά μένει εκτός της διατροφής μας, το οποίο είναι κρίμα, δεδομένου ότι έχει πολλά οφέλη για την υγεία κάποιου……..

Είναι ένας πραγματικός σύμμαχος για μια πιο υγιή ζωή. Μάθετε περισσότερα για αυτό το λαχανικό που πρέπει να προσθέσετε στη διατροφική σας ρουτίνα αμέσως!

Αυτό το λαχανικό ρίζας είναι γεμάτο βιταμίνες και φυτικές ίνες. Είναι ένας τέλειος τρόπος για να γεμίσετε μαγνήσιο, μέταλλα, ασβέστιο και κάλιο.

Διατηρεί την καρδιά

Για την πρόβλεψη πιθανών καρδιαγγειακών παθήσεων, τα παντζάρια είναι ιδανικά. Χάρη στην υψηλή συγκέντρωση καλίου και αντιοξειδωτικών, βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και στη μείωση της χοληστερόλης. Τα καρδιακά προβλήματα είναι συνεπώς αναμενόμενα και, πάνω απ ‘όλα, μπορούν να αποφευχθούν.

Περιορίζει τις φλεγμονώδεις ασθένειες

Εάν υπάρχει ένα πράγμα που είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, είναι τα παντζάρια. Επομένως, είναι ένας τέλειος σύμμαχος για την πρόληψη της ανάπτυξης χρόνιων φλεγμονωδών ασθενειών, όπως η παχυσαρκία ή η νόσος του Crohn, για παράδειγμα. Στην ιδανική περίπτωση, πρέπει να καταναλώνονται, σε οποιαδήποτε μορφή, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.

Προλαμβάνει τον καρκίνο

Το Betanin είναι ο εχθρός του καρκίνου επειδή βοηθά στην καταστροφή των καρκινικών κυττάρων . Καλά νέα, τα παντζάρια περιέχουν αυτό! Επομένως, μην διστάσετε να το συμπεριλάβετε τακτικά στη ρουτίνα διατροφής σας.

Καθαρίζει το συκώτι

Μετά από λίγο περίσσεια ζάχαρης, λίπους ή αλκοόλ, τα παντζάρια είναι η λύση που αναζητάτε. Περιέχει βεταΐνη, ένα συστατικό με αντιοξειδωτικές ιδιότητες που μπορούν να προστατεύσουν το συκώτι. Προσθέστε ωμό παντζάρι στους χυμούς σας και θα νιώσετε πολύ καλύτερα.

Φροντίζει τα μάτια σας

Δεν το σκεφτόμαστε αρκετά συχνά, αλλά είναι σημαντικό να φροντίζετε και τα μάτια σας. Και για αυτό, τα παντζάρια είναι ο καλύτερος σύμμαχός σας, ή πιο συγκεκριμένα, τα φύλλα τους είναι. Περιέχουν καροτενοειδή, ισχυρά αντιοξειδωτικά που βοηθούν στο φιλτράρισμα του μπλε φωτός και επομένως περιορίζουν έντονα τα προβλήματα καταρράκτη και αμφιβληστροειδούς. Καταναλώστε αυτά τα φύλλα σε χυμό, σαλάτα ή όπως θα κάνατε αν ήταν σπανάκι.

Πώς να φάτε και να μαγειρέψετε παντζάρια;

Παρόλο που τα παντζάρια φαίνονται καλά σε χαρτί, η γεύση τους συνήθως απέχει πολύ από το να είναι μεγάλη επιτυχία. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το καταναλώσετε! Σε χυμούς, smoothies, ως ωμό λαχανικό, σε σούπες και γαζπάχους, ή μαγειρεμένα, τα παντζάρια έρχονται σε όλες τις μορφές, ακόμη και σε αρτοσκευάσματα! Ακολουθούν μερικές ιδέες για το πώς να τις απολαύσετε και να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτό το λαχανικό:

Χυμός μήλου παντζαριού και ροδιού
Κόκκινο λάχανο, καρότο και παντζάρι λαχανοσαλάτα
Χούμους παντζαριών με κατσικίσιο τυρί
Παντζάρι με ψητό μέλι στο φούρνο
Τριμμένο παντζάρι με κύμινο
Βελούδινο κέικ παντζαριού

Διαβάστε περισσότερα