Μάθε γιατί πρέπει να τρως συχνά πατάτες όταν γυμνάζεσαι-Επιτέλους νοστιμιά και δίαιτα!

Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση πατάτας κατά την άσκηση είναι εξίσου αποτελεσματική με την κατανάλωση ειδικών πηκτών υδατανθράκων. Ένα απλό γεύμα διατηρεί τη γλυκόζη στο αίμα. Προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι οι πηκτές υδατανθράκων αυξάνουν πραγματικά την αποτελεσματικότητα της προπόνησης……

Οι επιστήμονες αποφάσισαν να διερευνήσουν μια εναλλακτική λύση σε αυτά τα εμπορικά προϊόντα. Επέλεξαν πουρέ πατάτας ως εναλλακτική λύση στα γλυκά τζελ.

Οι επιστήμονες έκαναν ένα πείραμα με 12 έμπειρους και καλά εκπαιδευμένους ποδηλάτες. Χωρίστηκαν σε 3 ομάδες: ποδηλάτες που κατανάλωναν μόνο νερό, αυτοί που κατανάλωναν gel υδατανθράκων και συμμετέχοντες που κατανάλωναν ισοδύναμη ποσότητα υδατανθράκων που ελήφθησαν από πατάτες. Όλοι οι συμμετέχοντες έπρεπε να ολοκληρώσουν μια βόλτα με ποδήλατο 120 λεπτών και μια δοκιμή χρόνου. Το πείραμα έδειξε ότι οι πατάτες και οι εμπορικές γέλες αυξάνουν σημαντικά την αθλητική απόδοση ενώ η κατανάλωση νερού δεν επηρεάζει την αθλητική απόδοση.

Το πείραμα αντικατοπτρίζει τυπικές συνθήκες αγώνα, η ομάδα παρακολούθησε τη γλυκόζη στο αίμα των συμμετεχόντων, τη θερμοκρασία του σώματος και άλλους δείκτες. Αποδείχθηκε ότι δεν υπήρχαν διαφορές στην απόδοση μεταξύ των συμμετεχόντων από τη δεύτερη ομάδα και από την τρίτη. Αυτές οι δύο ομάδες έδειξαν πολύ καλύτερα αποτελέσματα απόδοσης σε σύγκριση με την πρώτη ομάδα. Ωστόσο, βρέθηκε επίσης ένα μειονέκτημα. Αυτοί οι αθλητές που έτρωγαν πατάτες είχαν περισσότερες πιθανότητες να αισθανθούν δυσφορία στο στομάχι και στα έντερα.

Διαβάστε περισσότερα