Καταπολέμησε την αϋπνία με αυτό τον τρόπο-Θα κοιμάσαι σαν ποuλάκι!

Δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς τα βράδια; Το επόμενο πρωί αντιμετωπίζετε όλες τις συνέπειες μιας αϋπνίας : αδυναμία εστίασης και συγκέντρωσης, χαμηλή ενέργεια, χαμηλή παραγωγικότητα. Η χρόνια στέρηση ύπνου μπορεί να επηρεάσει τη συνολική υγεία και την ποιότητα ζωής σας. Ας δούμε τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να κοιμηθείτε σε λίγα λεπτά…..

Δεν είναι μυστικό ότι ο ύπνος είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία μας καθώς επιτρέπει στο σώμα να επισκευάσει, να ξεκουραστεί και να είναι έτοιμος για την επόμενη μέρα. Ο ύπνος μας βοηθά όχι μόνο να αισθανόμαστε καλύτερα αλλά και να είμαστε σε φόρμα και να φαίνεσαι καλά. Μερικές φορές είναι πολύ δύσκολο να αποσπάσετε τα πιεστικά προβλήματα, να χαλαρώσετε και να κοιμηθείτε ήρεμα. Η αϋπνία μπορεί να οδηγήσει σε ορμονική ανισορροπία, παχυσαρκία, υψηλή αρτηριακή πίεση και μπορεί ακόμη και να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Είναι σημαντικό να δώσουμε στο σώμα μας αρκετό χρόνο για να ξεκουραστεί, οι ειδικοί του ύπνου συνιστούν να κοιμηθούν τουλάχιστον 8 ώρες. Ακολουθούν μερικές συμβουλές:

1. Προετοιμασία

Ετοιμαστείτε για ύπνο εκ των προτέρων, κάντε μπάνιο, φορέστε νυχτικά, κάντε ένα κρεβάτι και βεβαιωθείτε ότι δεν σας αποσπούν την προσοχή. Επιλέξτε την πιο άνετη θέση και μεγιστοποιήστε την άνεσή σας.

2. Νιώσε το σώμα σου

Χαλαρώστε ξαπλωμένος, νιώστε κάθε κελί του σώματός σας, πάρτε τρεις βαθιές αναπνοές και επεκτείνετε την εισπνοή και εκπνεύστε. Εστιάστε στον αέρα που περνά μέσα από τα ρουθούνια, μετά το στομάχι και βγαίνει από το στόμα.

3. Χαλαρώστε

Συγκεντρωθείτε σε κάθε μέρος του σώματος από το κεφάλι έως τα δάχτυλα χαλαρώνοντας συνειδητά. Αυτό θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε το μυαλό σας όπως χαλαρώνετε το σώμα σας.

4. Επαναλάβετε

Επαναλάβετε το τελετουργικό μερικές φορές συγκεντρώνοντας σε κάθε μέρος του σώματος ξεχωριστά, αυτό θα βελτιώσει τη σύνδεση μυαλού-μυός και θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να ηρεμήσετε το σώμα. Συνεχίστε να αναπνέετε βαθιά κατά τη διάρκεια του τελετουργικού. Παραμείνετε σε αυτήν την τεχνική για μια εβδομάδα και θα είστε σε θέση να ηρεμήσετε το μυαλό και το σώμα σας ευκολότερα. Όσο περισσότερο εξασκηθείτε τόσο πιο γρήγορα κοιμάστε.

Διαβάστε περισσότερα