Κατακράτηση: Μάθε τι είναι και πως θα απαλλαγείς από αυτό το πρόβλημα υγείας!

κατακρατηση,κατακρατηση υγρων,κατακρατηση υγρων πρησμενα ματια,κατακρατηση υγρων αιτια,κατακρατηση υγρων εξετασεισ,κατακρατηση υγρων στα ματια,κατακρατηση κοπρανων ψυχολογια,κατακρατηση υγρων στο προσωπο,κατακράτηση ούρων,κατακρατηση υγρων βοτανα

Η κατακράτηση νερού συμβαίνει όταν συσσωρεύεται υπερβολικό υγρό στο σώμα και μπορεί να προκαλέσει πρήξιμο στα πόδια και τα χέρια. Μερικές φορές μπορεί να είναι πολύ οδυνηρό, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις, αυτή η κατάσταση δεν είναι σοβαρή. Ωστόσο, σε ορισμένες περιπτώσεις, η κατακράτηση νερού….

μπορεί να είναι σύμπτωμα καρδιακής ανεπάρκειας ή νεφρικής νόσου. Οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να υποφέρουν από κατακράτηση υγρών από τους άνδρες. Αυτό οφείλεται σε ορμονικές ανισορροπίες και κακή διατροφή. Ωστόσο, στις περισσότερες περιπτώσεις, η κατακράτηση νερού είναι ο λόγος για έναν καθιστικό τρόπο ζωής. Ακολουθούν οι πιο κοινές αιτίες κατακράτησης νερού και πώς να την εξαλείψετε:

Αφυδάτωση

Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε την καθημερινή πρόσληψη νερού καθώς η αφυδάτωση οδηγεί σε κατακράτηση νερού στο σώμα μας. Το θέμα είναι ότι το σώμα διατηρεί το νερό όταν είναι αφυδατωμένο. Βεβαιωθείτε ότι πίνετε 8 ποτήρια καθαρό νερό την ημέρα και αποφύγετε τη σόδα και τα ποτά με καφεΐνη.

Ανεπάρκεια μαγνησίου

Η έλλειψη μαγνησίου είναι ένα άλλο πράγμα που μπορεί να οδηγήσει σε κατακράτηση νερού. Το μαγνήσιο είναι ένα μέταλλο που είναι πολύ σημαντικό για το σώμα μας. Η έλλειψη μαγνησίου μπορεί να προκαλέσει σοβαρή ασθένεια. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να διατηρήσετε τη σωστή διατροφή. Ωστόσο, η καθημερινή ανάγκη για μαγνήσιο με τροφή μπορεί να καλύψει πλήρως την ανάγκη για αυτό. Η περιεκτικότητα σε φυτικά τρόφιμα σε μαγνήσιο είναι συνήθως αρκετές φορές υψηλότερη από εκείνη των ζωικών προϊόντων. Μπορείτε να πάρετε μαγνήσιο ως συμπλήρωμα. Τρώτε τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο, όπως ξηροί καρποί, σπανάκι, μαύρη σοκολάτα, ξηροί καρποί, δημητριακά ολικής αλέσεως, μπιζέλια, σκούρα πράσινα λαχανικά και αβοκάντο.

Υπερβολική πρόσληψη νατρίου

Τα άτομα που δεν πίνουν αρκετό νερό και καταναλώνουν τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο (μπέικον, ζαμπόν, λουκάνικο, σαρδέλες, χαβιάρι) υποφέρουν από κατακράτηση νερού καθώς το σώμα αρχίζει να συσσωρεύει νερό. Επομένως, είναι καλύτερο να περιορίσετε τις τροφές πλούσιες σε νάτριο στη διατροφή σας. Σημείωση: αποφύγετε να τρώτε μεταποιημένα τρόφιμα καθώς περιέχουν ζάχαρη και νάτριο που θα οδηγήσουν σε οίδημα.

Ανεπάρκεια βιταμίνης Β6

Η έλλειψη βιταμίνης Β προκαλεί τη συσσώρευση περίσσειας υγρού στο σώμα, οπότε πρέπει να αναπληρωθεί συμπεριλαμβάνοντας στη διατροφή σας τρόφιμα πλούσια σε αυτήν τη βιταμίνη: αποξηραμένα φρούτα, κοτόπουλο, μπανάνες, γαλοπούλα, τόνος, ηλιόσποροι, φιστίκια, πατάτες με δέρμα και άπαχο βόειο κρέας. Φάτε μια ισορροπημένη διατροφή. Αποφύγετε την υπερβολική κατανάλωση αλμυρών, τηγανητών, καπνιστών, λιπαρών και υψηλών υδατανθράκων τροφίμων.

Ανεπάρκεια καλίου

Μερικές φορές ο λόγος για την κατακράτηση νερού γίνεται έλλειψη καλίου στο σώμα. Σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει να τρώτε πατάτες, φύκια, φασόλια, φακές, αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς, ειδικά φουντούκια και αμύγδαλα. Ο χυμός ραπανάκι με μέλι και καρπούζια μπορεί επίσης να βοηθήσει στο οίδημα. Το κάλιο είναι εξαιρετικά σημαντικό για την υγεία μας καθώς ρυθμίζει την ισορροπία του νερού και βελτιώνει τη λειτουργία των ιστών, των οργάνων του σώματος και των κυττάρων.

Εδώ είναι η λίστα των φυτών με διουρητικά αποτελέσματα που θα σας βοηθήσουν να μειώσετε το οίδημα: Μάραθο, πικραλίδα, μαϊντανό, σκόρδο, ιβίσκος, αλογοουρά, αραβοσιτέλαιο, τσουκνίδα.

Διαβάστε περισσότερα