Καραντίνα και covid-19: 6 τρόποι για να διατηρήσεις τη ψυχική σου υγεία και να απολαύσεις τις επικείμενες γιορτές!

ψυχικη υγεια,ψυχικη υγεια ορισμοσ που,ψυχικη υγεια μεταπτυχιακο λαρισα,ψυχικη υγεια αρθρα,ψυχικη υγεια και ψυχιατρικη,ψυχικη υγεια υπουργειο υγειασ,ψυχικη υγεια μεταπτυχιακο,ψυχικη υγεια αγγλικα

Όλοι γνωρίζουμε πόσο πολύτιμη είναι η υγεία στη ζωή μας. Επομένως, καθένας από εμάς προσπαθεί να κάνει τα πάντα για να είναι υγιής: επισκέπτουμε έναν γιατρό, κάνουμε εξετάσεις αίματος, χρησιμοποιούμε διάφορα φάρμακα και βιταμίνες και προσπαθούμε επίσης να ακολουθήσουμε έναν υγιή τρόπο ζωής….. Όλα αυτά αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της υγείας , αλλά πολλοί από εμάς ξεχνάμε ότι πρέπει να υποστηρίξουμε όχι μόνο την υγεία του σώματός μας αλλά και την υγεία του νου μας.

Τι συμβαίνει με αυτό; Για να είστε υγιείς, πρέπει επίσης να διατηρήσετε το μυαλό σας, επειδή είναι αναπόσπαστο στοιχείο της σωματικής και ψυχικής σας ευεξίας, και χωρίς αυτό, δεν θα μπορούσατε να λειτουργήσετε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έχουμε ετοιμάσει μια λίστα με 6 απλούς τρόπους για να διατηρήσουμε τον εγκέφαλο υγιή και το μυαλό ευκρινές. Επομένως, διαβάστε και σημειώστε!

# 1. Απλά μείνετε σε φόρμα

Όλο και περισσότερες μελέτες δείχνουν ότι η άσκηση διεγείρει την υγεία του εγκεφάλου. Επιπλέον, ο ίδιος ο τύπος της άσκησης είναι σημαντικός και ο χρόνος που αφιερώνετε επίσης. Για παράδειγμα, μια μελέτη που διεξήχθη πριν από 30 χρόνια έδειξε ότι η αερόβια δραστηριότητα οξύνει τις δεξιότητες σκέψης και διαπίστωσε ότι οι πιο κατάλληλοι άνθρωποι ήταν στα 20 τους, τόσο καλύτερες είναι οι δεξιότητες σκέψης και η μνήμη τους στη μέση ηλικία. Επομένως, εάν δεν έχετε αγοράσει ήδη μια συνδρομή στο γυμναστήριο, σταματήστε να χάνετε χρόνο και αγοράστε το το συντομότερο δυνατό.

# 2. Κουρκουμάς για την υγεία του εγκεφάλου

Μια μελέτη έδειξε ότι ο κουρκουμάς μπορεί να ενισχύσει την υγεία του εγκεφάλου, καθώς και την ικανότητά του να επουλωθεί. Ο κουρκουμάς περιέχει αρωματική-κουρκούμη, η οποία διεγείρει περιοχές του εγκεφάλου που εμπλέκονται στην ανάπτυξη των νευρικών κυττάρων. Όπως μπορείτε να δείτε, αυτή η ανακάλυψη μπορεί να είναι μια σημαντική ανακάλυψη στη φαρμακολογία για την εφεύρεση νέων φαρμάκων που προορίζονται για εγκεφαλικά επεισόδια και τη νόσο του Alzheimer.

# 3. Ο καθαρός αέρας είναι απαραίτητος για την υγεία του εγκεφάλου

Ο μολυσμένος αέρας μπορεί να βλάψει την υγεία του εγκεφάλου σας. Μία μελέτη που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνιας έδειξε ότι σχεδόν 15.000 άνδρες και γυναίκες άνω των 50 που ζούσαν σε πιο μολυσμένες περιοχές παρουσίασαν χειρότερη δοκιμή σκέψης. «Κάθε δέκα μικρογραμμάρια ρύπανσης αέρα λεπτών σωματιδίων που βρέθηκαν ανά κυβικό μέτρο συνδέεται με μια πτώση του ενός τρίτου του σημείου στις γνωστικές βαθμολογίες.»

# 4. Πρέπει να μειώσετε τη χοληστερόλη σας

Το γεγονός είναι ότι, εάν μειώσετε τα «κακά» επίπεδα χοληστερόλης, αυτό θα σας βοηθήσει να μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης νόσου του Alzheimer και άνοιας. Μία έρευνα δείχνει ότι τα υψηλότερα επίπεδα «καλής» χοληστερόλης (HDL) και τα χαμηλότερα επίπεδα «κακής» (LDL) στην κυκλοφορία του αίματος συνδέονται με χαμηλότερα επίπεδα πλάκας αμυλοειδούς στον εγκέφαλο. Όταν έχετε αυτές τις ανώμαλες πρωτεΐνες, διατρέχετε τον κίνδυνο της νόσου του Αλτσχάιμερ. Σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει να διατηρήσετε τη χοληστερόλη σας ακολουθώντας μια υγιεινή διατροφή και άσκηση.

# 5. Πρέπει να αποφύγετε τις τοξικές χημικές ουσίες

Γνωρίζετε ότι ο μόλυβδος, ο υδράργυρος και μερικά από τα πιο κοινά γεωργικά φυτοφάρμακα (οργανοφωσφορικά) μπορούν να βλάψουν τον εγκέφαλο των αγέννητων παιδιών μας; Από αυτήν την άποψη, οι Αμερικανοί έχασαν συλλογικά σαράντα ένα εκατομμύριο βαθμούς IQ. Νέα έρευνα δείχνει ότι το φθοριωμένο νερό μπορεί επίσης να οδηγήσει σε εγκεφαλική βλάβη. Επομένως, προσπαθήστε να αποφύγετε τις τοξίνες με οποιοδήποτε τρόπο.

# 6. Σταματήστε το κάπνισμα και το ποτό

Οι περισσότερες μελέτες δείχνουν ότι το κάπνισμα βλάπτει τον εγκέφαλο, επηρεάζοντας τη μάθηση, τη λογική και τη μνήμη. Επιπλέον, το αλκοόλ παίζει επίσης ρόλο στη νευρολογική υγεία. Μία μελέτη εξέτασε τις μαγνητικές τομογραφίες των εγκεφάλων ποντικών μετά το πόσιμο και διαπίστωσε ότι ορισμένες περιοχές του εγκεφάλου είχαν συρρικνωθεί. Αυτές οι μελέτες θέλουν να χρησιμοποιήσουν τα ευρήματά τους για τη μελλοντική θεραπεία του αλκοολισμού. Ωστόσο, πιστεύουμε ότι μπορείτε να σταματήσετε να καπνίζετε και να πίνετε μόνοι σας εάν θέλετε να έχετε υγιές σώμα και εγκέφαλο.