Κάνε αυτές τις 7 ασκήσεις και απόκτησε πόδια και πίσω όψη…ΜΟΝΤΕΛΟΥ-Ξεκίνα ΤΩΡΑ!

μηροι,μηροι ανατομια,μηροι κοτοπουλου συνταγεσ,μηροι γλουτοι,μηροι που ειναι,μηροι τι ειναι,μηροι που βρισκονται,μηροι ασκησεισ,μηροι αγγλικα

Πολλές γυναίκες ονειρεύονται να χάσουν βάρος στους γοφούς και τους γλουτούς τους. Ωστόσο, η καύση λίπους σε αυτές τις περιοχές του σώματος απαιτεί σκληρή δουλειά. Οι ασκήσεις για την απώλεια βάρους για τους γλουτούς των γοφών πρέπει να γίνονται τακτικά. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος που θα σας βοηθήσει να επιτύχετε την επιτυχία….

Εάν οι μηροί και οι γλουτοί είναι τα πιο προβληματικά μέρη του σώματός σας, τότε ξεκινώντας την άσκηση, μην περιμένετε ένα γρήγορο αποτέλεσμα. Σε τελική ανάλυση, σε αυτήν την περίπτωση, το λίπος από αυτά τα μέρη θα αφήσει το σώμα τελευταίο. Δοκιμάστε αυτές τις 7 ασκήσεις για να πάρετε το άκρο σε σχήμα οποτεδήποτε οπουδήποτε και θα πάρετε το σώμα του ονείρου σας.

Ξεκινάμε την προπόνηση για καύση λίπους με σκουπίδια. Αυτό είναι απαραίτητο για να ζεσταθεί το σώμα και να αυξηθεί ο παλμός. Μετά από 5 λεπτά μπορείτε να αρχίσετε να κάνετε ασκήσεις:

Κάντε 2 σετ των 16 επαναλήψεων.
Πίστωση: BetterMe
Κάντε 2 σετ των 16 επαναλήψεων.
Πίστωση: BetterMe
Ξαπλώστε στο πάτωμα. Τα γόνατά σας πρέπει να είναι λυγισμένα. Στη συνέχεια σηκώστε τους γοφούς σας. Κάντε 2 σετ των 16 επαναλήψεων.
Πίστωση: BetterMe
Κάντε βήματα σε ένα παγκάκι. Κάντε 2 σετ των 16 επαναλήψεων.
Πίστωση: BetterMe
Κάντε 2 σετ των 16 επαναλήψεων.
Πίστωση: BetterMe
Κάντε 2 σετ των 16 επαναλήψεων .
Πίστωση: BetterMe
Πίστωση: BetterMe

Διαβάστε περισσότερα