Κάνε αυτές τις 4 ασκήσεις και θα αποκτήσεις πόδια των ονείρων σου!

Όσον αφορά την άσκηση, οι περισσότεροι άνθρωποι αγνοούν ασκήσεις που ενισχύουν τους πυελικούς μύες. Προτιμούν να ασκούν την πλάτη, τους γλουτούς, τους κοιλιακούς και τα χέρια τους για να χαράξουν όμορφο, δυνατό σώμα. Ωστόσο, αυτή η προσέγγιση δεν είναι καλή. Η ύπαρξη ισχυρών πυελικών μυών μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε…….

τον κίνδυνο ακράτειας ούρων, να ενισχύσετε τη λίμπιντο σας και να βελτιώσετε τη δύναμη του πυρήνα σας. Το πυελικό δάπεδο λειτουργεί για τη στήριξη της ουροδόχου κύστης, της μήτρας, του κόλπου και του ορθού. Έτσι, εάν οι πυελικοί μύες σας είναι αδύναμοι, το σώμα σας δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά. Για να διατηρήσετε το πυελικό σας έδαφος δυνατό , πρέπει να μάθετε πώς να το εκπαιδεύετε.

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος άσκησης των πυελικών μυών σας είναι να κάνετε ασκήσεις Kegel. Αυτές οι ασκήσεις είναι απλές ασκήσεις σύσφιξης και απελευθέρωσης που μπορείτε να εκτελέσετε παντού για να τονίσετε τους μυς του πυελικού εδάφους. Πρώτα λοιπόν, πρέπει να αγοράσετε μπάλες Kegel και να εξασκηθείτε μαζί τους.

Ωστόσο, μπορείτε επίσης να κάνετε μια ειδική προπόνηση για την περιοχή της πυέλου σας. Σε αυτό το άρθρο, θα θέλαμε να σας δείξουμε μια προπόνηση που μπορεί να σας βοηθήσει να τονίσετε τους πυελικούς μύες σας. Δημιουργήθηκε από τον ιδρυτή της Beyond Basics Physical Therapy στη Νέα Υόρκη, Amy Stein. Αυτή η προπόνηση περιλαμβάνει αρκετές απλές ασκήσεις όπως, γέφυρες, καταλήψεις τοίχων, βύσματα άλματος και νεκρά σφάλματα. Για να δείτε καλά αποτελέσματα, πρέπει να εκτελείτε 10 επαναλήψεις κάθε άσκησης τουλάχιστον 5 φορές την εβδομάδα.

# 1. Γέφυρες

Πίστωση: BetterMe

# 2. Βαθιά καθίσματα

Πίστωση: BetterMe

# 3. Άλματα

Πίστωση: BetterMe

# 4. Εναλλαγές ποδιών

Πίστωση: BetterMe

Διαβάστε περισσότερα