Η ΤΕΛΕΙΑ δίαιτα για να χάσεις όλα τα περιττά κιλά σε 1 μήνα-Θα την δοκιμάσεις;

διαιτα,διαιτα τριων φασεων,διαιτα για διαβητικουσ,διαιτα εξπρεσ,διαιτα ντουκαν,διαιτα μοναδων,διαιτα κετο,διαιτα με αυγα

Είναι αδύνατο να αδυνατίσετε χωρίς ένα αποτελεσματικό, ισορροπημένο σχέδιο διατροφής. Ωστόσο, εάν θέλετε να αποκτήσετε φόρμα σε ένα μήνα, θα πρέπει να βρείτε κίνητρο για να αλλάξετε τις διατροφικές σας συνήθειες. Θα θέλαμε να σας δείξουμε ένα εκπληκτικό πρόγραμμα διατροφής ενός μηνός, το οποίο μπορεί να….

σας βοηθήσει να αδυνατίσετε εύκολα χωρίς να λιμοκτονήσετε. Εάν συμπληρώσετε αυτό το σχέδιο υγιεινής διατροφής με μια τακτική ρουτίνα προπόνησης, θα είστε σε θέση να χαράξετε ένα υγιές, λεπτό σώμα σε ένα μήνα.

Σας προτείνουμε πολλές επιλογές για σνακ, πρωινό, μεσημεριανό γεύμα και δείπνο και σας επιτρέπεται να επιλέξετε τι να φάτε από την παρακάτω λίστα. Για να επιτύχετε τους στόχους σας για απώλεια βάρους, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να τηρείτε αυστηρά αυτό το σχέδιο διατροφής. Ενδιαφέρεσαι? Κάντε κύλιση προς τα κάτω για να δείτε αυτό το σχέδιο διατροφής.

Πρόγραμμα διατροφής ενός μήνα

Όταν ξυπνάτε το πρωί, θα πρέπει να ξεκινήσετε τη μέρα σας με δύο ποτήρια ζεστό νερό. Θα σας βοηθήσει να αποτοξινώσετε το σώμα σας και να βελτιώσετε το μεταβολισμό.

Μισή ώρα αργότερα θα πρέπει να πιείτε ένα αποτοξινωτικό ποτό. Τα πρωινά detox ποτά είναι ευεργετικά για την απώλεια βάρους σας, καθώς βελτιώνουν την πέψη και επιταχύνουν την καύση λίπους. Υπάρχουν πολλές επιλογές:

Νερό λεμονιού

Ανακατέψτε ένα κουτάλι μέλι με φρέσκο χυμό λεμονιού και ένα ποτήρι ζεστό νερό.

Ποτό αποτοξίνωσης ACV

Ανακατέψτε ένα κουτάλι ξύδι μήλου μηλίτη με μισό κουταλάκι του γλυκού πιπέρι καγιέν και ένα ποτήρι ζεστό νερό.

Ποτό αγγουριού

Ανακατέψτε ένα αγγούρι με φύλλα μέντας και ανακατέψτε το με τζίντζερ σε σκόνη, μισό κουταλάκι του γλυκού θαλασσινό αλάτι και νερό.

Επιλογές πρωινού

– πλιγούρι βρώμης με μέλι, μάνγκο και καρύδα.

– ένα ποτήρι χυμό καρύδας με μπισκότα βρώμης.

– πλιγούρι βρώμης με φυστικοβούτυρο και αποξηραμένα φρούτα.

– ανανά, σπανάκι smoothie.

– ομελέτα με βότανα και ντομάτες.

Επιλογές μεσημεριανού γεύματος

– καστανό ρύζι με ψητό στήθος κοτόπουλου.

– Κορεάτικο σκουμπρί στη σχάρα.

– ζυμαρικά κολοκυθάκια με τόνο.

– σαλάτα από ζυμαρικά μπρόκολου με αυγά.

– σαλάτα με φακές ρυζιού με παντζάρι και σάλτσα φέτας.

Επιλογές δείπνου

– μισό αβοκάντο με ντομάτες και αγγούρια.

– τυρί cottage με τριαντάφυλλα.

– σούπα κοτόπουλου και μπρόκολου.

– ψητό σολομό με λαχανικά.

– κόκκινη σούπα φακής.

Επιλογές σνακ

– δύο βραστά αυγά.

– μια χούφτα αμύγδαλα.

– ένα πράσινο μήλο.

– μια χούφτα ξηρών ημερομηνιών.

– ένα ποτήρι χυμό πορτοκάλι.

– μπάρα πρωτεΐνης.

– βρασμένα λαχανάκια Βρυξελλών με χούμους

– καρότα.

– ένα πορτοκάλι.

– ένα φλιτζάνι ψιλοκομμένη παπάγια.

Βεβαιωθείτε ότι πίνετε ένα ποτήρι ζεστό νερό πριν από το κρεβάτι, καθώς είναι ευεργετικό για την απώλεια βάρους σας.

 

 

Διαβάστε περισσότερα