Connect with us

NEWS

Η κατανάλωση αυτών των τροφίμων με μέτρο μπορεί να αποτρέψει τον καρκίνο!

Published

on

Τα λαχανικά και τα φρούτα μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου του πνεύμονα, του στομάχου και του λάρυγγα. Ωστόσο, η κατανάλωση ορισμένων τροφίμων πρέπει να μειωθεί για να αποφευχθεί η ανάπτυξη καρκίνου. Οι καρκίνοι αποτελούν την κύρια αιτία πρόωρης θνησιμότητας από το 2004. Σύμφωνα με το…. Εθνικό Ινστιτούτο Ερευνών για τον Καρκίνο, καταγράφηκαν 380.000 νέες περιπτώσεις καρκίνου το 2018. Ο καρκίνος του προστάτη είναι ο πιο συνηθισμένος στους άνδρες. Μεταξύ των γυναικών, ο καρκίνος του μαστού παραμένει ο πιο συνηθισμένος.

Είναι γνωστό ότι ένας ισορροπημένος τρόπος ζωής βοηθάει να παραμείνουμε υγιείς . Το Εθνικό Ινστιτούτο Έρευνας για τον Καρκίνο δηλώνει ότι μια διαφοροποιημένη και ισορροπημένη διατροφή βοηθά στην πρόληψη του κινδύνου ανάπτυξης καρκίνου κατά τη διάρκεια της ζωής του. Το ινστιτούτο επισημαίνει:

Αντιθέτως, μια μη ισορροπημένη διατροφή είναι η αιτία 19.000 νέων περιπτώσεων καρκίνου ετησίως.
Ποια τρόφιμα πρέπει να περιορίζονται για τη μείωση του κινδύνου καρκίνου;
Ένα πράγμα που πρέπει να θυμόμαστε είναι ότι δεν υπάρχουν «αντικαρκινικά» τρόφιμα. Ωστόσο, μια υγιεινή διατροφή βοηθά στην πρόληψη της νόσου. Το NCRI λέει:

Για να μειώσετε τον κίνδυνο καρκίνου, είναι σημαντικό να εξισορροπήσετε τη συνολική πρόσληψη, εστιάζοντας σε αυτό που προστατεύει και μειώνει αυτό που μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη καρκίνου. Μια ισορροπημένη διατροφή συμβάλλει επίσης στον περιορισμό του κινδύνου να γίνει υπέρβαρο ή παχύσαρκο.

Το ινστιτούτο συνιστά τη μείωση της ποσότητας κόκκινου κρέατος από τη διατροφή κάποιου. Γιατί είναι αυτό? Η υπερβολική κατανάλωση χοιρινού κρέατος, μοσχαρίσιου κρέατος, αρνιού, αλόγου και προβάτου μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρκίνου.

Το 2015, ο Διεθνής Οργανισμός Έρευνας για τον Καρκίνο ανέφερε επίσης ότι η υπερβολική πρόσληψη κρέατος είναι πιθανό να είναι καρκινογόνο για τον άνθρωπο. Προειδοποίησε επίσης για αλλαντικά , τα κρέατα που διατηρούνται από το κάπνισμα, το στέγνωμα ή το αλάτι. Αυτά τα τρόφιμα ταξινομούνται ως αποδεδειγμένα ανθρώπινα καρκινογόνα. Κάθε χρόνο, 5.600 νέες περιπτώσεις καρκίνου του παχέος εντέρου και του ορθού προκαλούνται από την υπερβολική κατανάλωση κόκκινου κρέατος και αλλαντικών.

Ορισμένες μέθοδοι μαγειρέματος μπορεί επίσης να αυξήσει τον κίνδυνο s . Το μαγείρεμα του κόκκινου κρέατος σε θερμοκρασία πάνω από 200 ° C ή η άμεση έκθεσή του σε φλόγες όταν ψήνετε ή ψήνετε στη σχάρα θα μπορούσαν να οδηγήσουν στο σχηματισμό καρκινογόνων ή πιθανώς καρκινογόνων ουσιών. Το NCRI επισημαίνει:

Ωστόσο, υπάρχουν διαθέσιμα περιορισμένα επιστημονικά δεδομένα για να εξαχθεί το συμπέρασμα ότι υπάρχει σχέση με τον κίνδυνο καρκίνου του στομάχου. Είναι πιο συνετό να μην καταναλώνετε συχνά, ή σε μεγάλες ποσότητες, πυρωμένα τρόφιμα.
Για να περιορίσετε τον κίνδυνο καρκίνου, συνιστάται:

Μειώστε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος σε λιγότερο από 500 γραμμάρια την εβδομάδα, δηλαδή, το ισοδύναμο με 3 έως 4 μπριζόλες.
Προτιμήστε τα πουλερικά, τα ψάρια, τα αυγά και τα όσπρια.
Μειώστε την κατανάλωση αλλαντικών σε λιγότερο από 150 γραμμάρια την εβδομάδα.
Η λήψη συμπληρωμάτων διατροφής δεν συνιστάται για την πρόληψη του καρκίνου, καθώς αυτό μπορεί να παρουσιάζει κινδύνους για την υγεία. Αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να περιέχουν σημαντικές ποσότητες β-καροτένιο . Αυτός ο πρόδρομος βιταμίνης Α μπορεί να είναι παράγοντας κινδύνου για καρκίνο του πνεύμονα σε καπνιστές και πρώην καπνιστές. Συγκεκριμένα, επιδεινώνει τις καρκινογόνες επιδράσεις του καπνού και αυξάνει την παραγωγή ελευθέρων ριζών.

Ποιες τροφές πρέπει να καταναλώνονται για την πρόληψη του καρκίνου;
Αρκετές κατηγορίες τροφίμων παίζουν προστατευτικό ρόλο κατά του καρκίνου. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για προϊόντα πλούσια σε φυτικές ίνες . Συνιστάται να προτιμάτε τα όσπρια (φακές, ρεβίθια, φασόλια νεφρών), λαχανικά, φρούτα και προϊόντα δημητριακών (ψωμί ολικής αλέσεως, ζυμαρικά ολικής αλέσεως, ρύζι ολικής αλέσεως) για τον περιορισμό του κινδύνου εμφάνισης καρκίνου.

Η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε φυτικές ίνες σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου. Τα λαχανικά και τα φρούτα δρουν επίσης για την πρόληψη καρκίνων του στόματος, του φάρυγγα, του λάρυγγα, του ρινοφάρυγγα, του οισοφάγου, του πνεύμονα, του στομάχου, του παχέος εντέρου και του ορθού.

Το NCRI συνιστά την κατανάλωση 5 μερίδων φρούτων και λαχανικών την ημέρα . Ένα μέρος είναι το ισοδύναμο των 80 έως 100 γραμμαρίων, δηλαδή, ένα μήλο, μια ντομάτα, δύο βερίκοκα ή ένα μπολ με σούπα. Ωστόσο, είναι καλύτερο να αποφεύγετε τους χυμούς φρούτων που περιέχουν γενικά λίγη ίνα και συχνά είναι πολύ γλυκοί.

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το γάλα, το γιαούρτι και το τυρί έχουν επίσης θετικό αντίκτυπο στην πρόληψη του καρκίνου. Αυτές οι τροφές βοηθούν στην πρόληψη του καρκίνου του παχέος εντέρου. Το NCRI προσθέτει:

Το Εθνικό Πρόγραμμα Διατροφής προτείνει τώρα την κατανάλωση δύο γαλακτοκομικών προϊόντων την ημέρα, εναλλάσσοντάς τα (γάλα, τυρί, απλό γιαούρτι). Η πολύ χαμηλή κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων (λιγότερα από 2 προϊόντα την ημέρα) θα μπορούσε να συμβάλει σε περίπου 850 νέες περιπτώσεις καρκίνου του παχέος εντέρου ανά έτος.
Ο θηλασμός μπορεί επίσης να είναι ευεργετικός κατά του καρκίνου του μαστού στις γυναίκες. Σύμφωνα με το NCRI:

Θετικές επιδράσεις παρατηρούνται μετά από 6 μήνες θηλασμού κατά τη διάρκεια της ζωής (όλα τα παιδιά σε συνδυασμό)

Advertisement

Trending