Connect with us

LIFE

Η δίαιτα των 3 ημερών: Χάσε βάρος εύκολα και γρήγορα χωρίς να χάνεις τον χρόνο σου!

Published

on

αδυνάτισμα κοιλιάς, αδυνάτισμα βελονισμός, αδυνάτισμα στα 50, αδυνάτισμα στήθους, αδυνάτισμα ποδιών, αδυνάτισμα με περπάτημα , αδυνάτισμα με χάπια

Οι γρήγορες δίαιτες θα γίνουν ένα πραγματικό ραβδί για όσους θέλουν να χάσουν γρήγορα υπερβολικό βάρος πριν από ένα σημαντικό γεγονός. Θα μιλήσουμε για ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα διατροφής 3 ημερών. Οι γρήγορες δίαιτες είναι αρκετά αυστηρές, οπότε το σώμα αντιμετωπίζει πραγματικό άγχος όταν περιορίζετε σοβαρά τα τρόφιμα σας, ακόμη και για 3 ημέρες.

Μια τέτοια δίαιτα είναι καλύτερα να δοκιμάσετε το καλοκαίρι, επειδή θέλετε να τρώτε λιγότερο όταν είναι ζεστό από ό, τι σε κρύες εποχές. Το σχέδιο γεύματος αυτής της διατροφής είναι πολύ ελαφρύ και απλό, ώστε να μπορείτε να χάσετε εύκολα έως και 7 κιλά. Όλα εξαρτώνται από το αρχικό σας βάρος. Μπορείτε να ασκήσετε ελαφρά, αυτό θα επιταχύνει το αποτέλεσμα.

Μια τέτοια διατροφή σχετίζεται με δραματικές αλλαγές στη διατροφική σας ρουτίνα , επομένως δεν είναι κατάλληλη για όλους. Μπορείτε να το διατηρήσετε μόνο εάν δεν υπάρχουν προβλήματα υγείας.

Η ταχεία απώλεια βάρους αντενδείκνυται κατηγορηματικά παρουσία τέτοιων ασθενειών:

– γαστρίτιδα

– παθολογία του ουροποιητικού συστήματος ·

– Στομαχικο Ελκος;

– ασθένεια του ενδοκρινικού συστήματος ·

– Διαβήτης;

– ανορεξία

– βουλιμία.

Επίσης, κάποια χρόνια ασθένεια μπορεί να θυμηθεί τον εαυτό της κατά τη διάρκεια αυτής της διατροφής, η οποία μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την κατάσταση του σώματός σας και το νευρικό σύστημα. Αυτή η δίαιτα απαγορεύεται αυστηρά για έγκυες και θηλάζουσες γυναίκες. Θα είναι αποτελεσματικό για όσους:

– περιοδική υπερκατανάλωση τροφής

– τρώει σε καφέ γρήγορου φαγητού.

– παραμελεί τη σωματική δραστηριότητα ·

– Ψάχνετε για μια ευκαιρία να χάσετε βάρος στα πόδια.

Το γεύμα σας μπορεί να είναι το ακόλουθο:

Ημέρα 1

Πρωινό: τοστ με φυστικοβούτυρο, γκρέιπφρουτ, μαύρο τσάι ή καφέ, γκρέιπφρουτ.

Μεσημεριανό: μαύρο καφέ ή τσάι, τόνος με ξηρό τοστ.

Δείπνο: άπαχο κρέας με φασολάκια, καρότα, μήλο, παγωτό βανίλια.

Ημέρα 2

Πρωινό: μαύρος καφές ή τσάι, ξηρό τοστ, αυγά, μπανάνα.

Μεσημεριανό: τυρί cottage και έξι κράκερ.

Δείπνο: μπρόκολο, καρότα, δύο χοτ ντογκ, μπανάνα, παγωτό βανίλια.

Ημέρα 3

Πρωινό: μαύρο τσάι ή καφές, μήλο, τυρί τσένταρ, κράκερ.

Μεσημεριανό: αυγά με ξηρό τοστ.

Δείπνο: τόνος, καρότα, κουνουπίδι, πεπόνι και παγωτό βανίλια.

 

Trending