Γυμνάζεσαι στο σπίτι; Αυτά είναι ΟΛΑ όσα πρέπει να γνωρίζεις!

γυμναστικη στο σπιτι,γυμναστικη ,συσφιξη,συσφιξη γλουτων,συσφιξη λαιμου και οβαλ,συσφιξη σωματοσ,συσφιξη στηθουσ,συσφιξη προσωπου,συσφιξη δερματοσ,συσφιξη κοιλιασ,συσφιξη μπρατσων

Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι το να πηγαίνετε στο γυμναστήριο είναι ο μόνος τρόπος για να χάσετε βάρος, να ενισχύσετε τους μυς και να απαλλαγείτε από το υπερβολικό λίπος. Ωστόσο, το γυμναστήριο δεν είναι καλή επιλογή για όλους λόγω έλλειψης χρόνου, προγράμματος εργασίας και παιδιών που χρειάζονται το χρόνο και…..

την προσοχή σας. Καλα ΝΕΑ! Μπορείτε να φέρετε το σώμα σας σε τέλειο σχήμα στο σπίτι, εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα. Σας προσφέρουμε έτοιμες προπονήσεις στο σπίτι με ένα πρόγραμμα άσκησης και συμβουλές άσκησης για αποτελεσματική απώλεια βάρους.

Πώς να ασκηθείτε στο σπίτι

Πρώτα από όλα είναι σημαντικό να αποκτήσετε χώρο για τις προπονήσεις σας όπου θα κάνετε τακτικά την προπόνηση. Ρυθμίστε τον χώρο προπόνησης στο σπίτι σας με τρόπο που ενθαρρύνεστε και ενθουσιαστείτε για την προπόνηση και θα είστε σε θέση να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα. Να είστε προσεκτικοί και να είστε έτοιμοι να ξεπεράσετε τα εμπόδια καθώς η άσκηση στο σπίτι συνοδεύεται από τις προκλήσεις της. Το θέμα είναι ότι υπάρχουν ένα εκατομμύριο πράγματα στο σπίτι που μπορούν να σας αποσπάσουν από την προπόνηση, όπως τηλεόραση, υπολογιστή, μουσικά όργανα, φαγητό κ.λπ.

Ολόσωμη προπόνηση στο σπίτι

Οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν να εργάζονται σε ένα συγκεκριμένο μέρος του σώματος που είναι πιο προβληματικό, ωστόσο, οι ειδικοί προτείνουν να επικεντρωθούν στην υγιή, βιώσιμη ανάπτυξη ολόκληρου του σώματός σας. Οι προπονήσεις ολόκληρου του σώματος πρέπει να είναι η κορυφαία προτεραιότητά σας, μπορούν να περιλαμβάνουν τις ακόλουθες ασκήσεις: hip-ups, flutter kick, και single-leg glute γέφυρες.

Προπόνηση στο στήθος στο σπίτι

Περάστε τουλάχιστον 10 λεπτά για μια προπόνηση στο στήθος, αυτό θα ενισχύσει την υγεία σας και θα ενισχύσει τους μυς. Είναι καλύτερα να συνδυάσετε παραδοσιακές και πλυομετρικές ασκήσεις ενώ εκπαιδεύετε τους μυς του στήθους σας.

Προπόνηση κοιλιακών στο σπίτι

Όλοι ονειρεύονται ένα επίπεδο στομάχι, ευτυχώς, οι ασκήσεις κοιλιακών είναι εύκολο να γίνουν στο σπίτι, οπότε θα μπορείτε να πάρετε κοιλιακούς του ονείρου σας σε χρόνο μηδέν. Το μόνο πράγμα που χρειάζεστε είναι χώρος για να τσακίσει, να βυθιστεί, να κλωτσήσει το σώμα σας.

Τα πόδια προπονούνται στο σπίτι

Πολλοί άνθρωποι αφήνουν έναν καθιστικό τρόπο ζωής κοιτάζοντας μια οθόνη υπολογιστή, φυσικά, αυτό οφείλεται στην ειδικότητα της εργασίας. Φροντίστε να φροντίσετε τα πόδια σας κάνοντας μερικές απλές προπονήσεις όλη την ημέρα. Θα πρέπει να περιλαμβάνει πεζοπορία, σκαλοπάτια αναρρίχησης, σκαρφάλωμα και ανύψωση μοσχάρι.

Βραχίονα προπονήσεις στο σπίτι

Είναι σημαντικό να επιλύσετε τους μυς των βραχιόνων σας εξίσου (τρικέφαλος και δικέφαλος) για να διατηρήσετε την ισορροπία. Το πιο συνηθισμένο λάθος εδώ είναι ότι πολλοί άνθρωποι τείνουν να υπερφορτώνουν τους δικέφαλους μυς τους καθώς δείχνει μια αξιοσημείωτη διαφορά μεγέθους γρηγορότερα από τους τρικέφαλους μυς.

Πίσω προπονήσεις στο σπίτι

Οι περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν να αναζητούν προπόνηση στην πλάτη μόνο μετά από πόνο στην πλάτη ή αδυναμία. Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο πόνος στην πλάτη είναι αποτέλεσμα καθιστικού τρόπου ζωής. Είναι πολύ καλύτερο να εκπαιδεύετε την πλάτη σας πριν εμφανιστούν προβλήματα, θα αναπτύξει τους μυς της πλάτης σας, θα τους ενισχύσει και θα αποτρέψει τραυματισμούς.

Καρδιο προπόνηση στο σπίτι

Πολλοί άνθρωποι συνδέουν το καρδιο με το τρέξιμο που είναι σωστό, ωστόσο, εάν δεν θέλετε να τρέχετε, υπάρχουν πολλές άλλες ασκήσεις καρδιο που μπορούν να συμπεριληφθούν στην καθημερινή σας ρουτίνα. Η προπόνηση με καρδιο θα ενισχύσει την υγεία της καρδιάς σας και θα βελτιώσει την αντοχή σας. Εάν θέλετε να επιτύχετε έναν στόχο απώλειας βάρους, τότε η καρδιο άσκηση είναι απαραίτητη στη ρουτίνα προπόνησής σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα σχοινί άλματος, σκάλες για την προπόνηση σας ή μπορείτε να χορέψετε. Οι ειδικοί προτείνουν να εκτελέσετε έναν συνδυασμό κλασικών καρδιακών κινήσεων, όπως τζάκετ, μπορπέι και ορειβάτες.

Προπόνηση στο σπίτι

Μπορείτε να κάνετε κλασικές ασκήσεις πισινό στο σπίτι, όπως καταλήψεις, lunges ή μια σειρά από διαφορετικά άλματα. Αυτό όχι μόνο θα ενισχύσει τη συνολική υγεία σας, αλλά θα σας βοηθήσει να φτιάξετε τους γλουτούς των ονείρων σας.

Γιόγκα στο σπίτι

Φροντίστε να αφιερώσετε αρκετό χρόνο όχι μόνο στη γυμναστική και στη γυμναστική αλλά και στη γιόγκα. Θα τεντώσει τους μυς σας κάνοντάς σας πιο ευέλικτους. Επιπλέον, η γιόγκα έχει αποδειχθεί ότι είναι μια αποτελεσματική μέθοδος ανάπτυξης δύναμης σε όλο το σώμα.

Προπονήσεις για να χάσετε βάρος

Εάν θέλετε να κάψετε θερμίδες τότε θα πρέπει να κάνετε προπόνηση υψηλής έντασης. Οι ειδικοί προτείνουν να κάνετε προπόνηση υψηλής έντασης (HIT) στο σπίτι για να χάσετε αποτελεσματικά το βάρος. Επίσης, μπορείτε να δοκιμάσετε την προπόνηση tabaca που είναι μια μορφή HIT όπου εκτελείτε μια άσκηση για 8 γύρους – 20 δευτερόλεπτα και 10 δευτερόλεπτα μακριά.

Προπόνηση ώμου στο σπίτι

Φροντίστε το κεντρικό σας μέρος του σώματος. Οι ασκήσεις ώμων θα βοηθήσουν στο εύρος κίνησής σας, το οποίο με τη σειρά του σας δίνει τη σταθερότητα να εκτελείτε ποικίλες κινήσεις στην καθημερινή σας ζωή. Δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείτε βάρη στο σπίτι για να εκπαιδεύσετε τους ώμους. Μπορείτε να κάνετε παραδοσιακές push-ups, στρατιωτικές πρέσες ή να πάρετε μερικά μπουκάλια ελαφρού νερού και να κάνετε μερικές πλευρικές αυξήσεις.

Πυγμαχία που εργάζεται στο σπίτι

Εάν έχετε κουραστεί από τακτικές προπονήσεις καρδιο, μπορείτε να δοκιμάσετε προπόνηση kickboxing. Η πυγμαχία ή το kickboxing όχι μόνο θα ενισχύσουν τη συνολική υγεία σας αλλά θα αναπτύξουν τον συντονισμό σας, θα σας κάνουν πιο ανθεκτικούς στο άγχος και θα σας βοηθήσουν να κάψετε θερμίδες.

Διαβάστε περισσότερα