Γιατί οι γυναίκες κερδίζουν βάρος μετά την εμμηνόπαυση; 5 τρόποι για να το αποφύγετε!

εμμηνοπαυση,εμμηνοπαυση συμπτωματα,εμμηνοπαυση και πονοσ στην κοιλια,εμμηνοπαυση βιταμινεσ,εμμηνοπαυση και πονοι περιοδου,εμμηνοπαυση στα 60,εμμηνοπαυση και πονοι στη πλατη,εμμηνοπαυση και υποθερμια,εμμηνοπαυση και εγκυμοσυνη

Γίνεται όλο και πιο δύσκολο για τις γυναίκες μετά από 45 να διατηρήσουν το βάρος τους στο ίδιο επίπεδο. Οι ορμονικές αλλαγές που εμφανίζονται κατά την εμμηνόπαυση, επιδεινώνουν την κατάσταση. Στις γυναίκες κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης, το λίπος εναποτίθεται στη μέση και την κοιλιά και όχι στους γοφούς, γεγονός……

που αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη, καρδιαγγειακών παθήσεων και ορισμένων τύπων καρκίνου.

Αν και είναι πολύ δύσκολο να αποχαιρετήσετε τα ενοχλητικά κιλά κατά την εμμηνόπαυση, υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση βάρους. Ορισμένες γυναίκες έχουν γενετική προδιάθεση για υπέρβαρο. Επιπλέον, η μείωση της δραστηριότητας, η οποία συχνά σχετίζεται με την ηλικία, μπορεί να οδηγήσει σε επιπλέον κιλά.

Είναι πολύ δύσκολο να αποφευχθεί η αύξηση βάρους κατά την εμμηνόπαυση , αλλά ένας υγιεινός τρόπος ζωής, η άσκηση και η υγιεινή διατροφή μπορούν να ελαχιστοποιήσουν αυτήν τη διαδικασία.

Σήμερα, θα μιλήσουμε για τις κύριες αιτίες της αύξησης βάρους και πώς να αποφύγετε την αύξηση βάρους:

# 1. Άγχος και συναισθήματα. Μια γυναίκα αισθάνεται ότι δεν είναι πραγματικά ελκυστική. Οι αγχωτικές καταστάσεις μπορούν συχνά να κάνουν τις γυναίκες να τρώνε επιβλαβή τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες.

# 2. Τοξίνες. Ο μεταβολισμός επιβραδύνεται και οι τοξίνες συσσωρεύονται στο σώμα.

# 3. Ανισορροπία ορμονών . Με ανισορροπία και ανεπάρκεια των σεξουαλικών ορμονών, μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των 5-10 κιλών σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτά τα επιπλέον κιλά γίνονται πολύ δύσκολα να χάσετε.

# 4. Κακός ύπνος. Ο καλός ύπνος είναι ο μούστος για όλα τα άτομα, ειδικά για γυναίκες άνω των 45 ετών. Γι ‘αυτό, όλες οι γυναίκες πρέπει να κοιμούνται για τουλάχιστον 7 ώρες κάθε μέρα.

Υπάρχουν 5 τρόποι για να αποφύγετε την αύξηση βάρους:

# 1. Εάν μια γυναίκα είναι υπό πίεση, είναι πιο δύσκολο για αυτήν να χάσει βάρος. Έτσι, πρέπει να αντιμετωπίσετε το άγχος. Προσπαθήστε να κάνετε γιόγκα, να περπατήσετε περισσότερο και να επικοινωνήσετε με φίλους.

# 2. Αλλάξτε τις διατροφικές σας συνήθειες. Πρέπει να τρώτε υγιεινά τρόφιμα, να πίνετε περισσότερο νερό και να μειώσετε την κατανάλωση αλκοόλ και καφέ.

# 3. Ομαλοποιήστε το ορμονικό υπόβαθρο.

# 4. Προσπαθήστε να μην κάνετε υπερβολική άσκηση. Ωστόσο, θα πρέπει να είστε σωματικά δραστήριοι.

# 5. Βελτιώστε την ποιότητα του ύπνου .

 

Διαβάστε περισσότερα