Γιατί αυξάνεται το βάρος σου κατά την διάρκεια του PMS; Μάθε τις αιτίες και τη αντιμετώπιση!

εμμηνος ρηση,εμμηνος ρυση αγγλικα,εμμηνος ρυση και χειρουργειο,εμμηνος ρυση και μαγεια,εμμηνος ρυση μετα τα 40,εμμηνος ρυση γατας,εμμηνος ρυση συμπτωματα,εμμηνος ρυση ονειροκριτης,εμμηνος ρυση κυκλος

Σχεδόν κάθε γυναίκα αντιμετωπίζει πρόβλημα αύξησης βάρους κατά τη διάρκεια των περιόδων της που οφείλεται κυρίως σε ορμονικές διακυμάνσεις. Οι γυναίκες μπορούν να κερδίσουν έως και 5 επιπλέον κιλά κατά τη διάρκεια του PMS. Οι ειδικοί λένε ότι έχουμε την τάση να παίρνουμε επιπλέον κιλά μέχρι την πρώτη ημέρα της περιόδου, αλλά σε….

περίπτωση μεταβολικών ή άλλων προβλημάτων υγείας, η περίοδος αύξησης του βάρους μπορεί να διαρκέσει ακόμη περισσότερο. Ας δούμε τι επιπλέον μέτρα μπορούν να ληφθούν για να αποφευχθεί η αύξηση βάρους κατά τη διάρκεια περιόδων.

Οι κύριες αιτίες αύξησης βάρους κατά τη διάρκεια του PMS

Η κατακράτηση νερού είναι ο πιο κοινός λόγος για αύξηση βάρους κατά τη διάρκεια του PMS. Συνήθως, οι γυναίκες παραπονούνται για αίσθημα βαρύτητας στο στήθος ή το στομάχι ή ακόμη και λίγο πρήξιμο στα πόδια ή τα χέρια. Όλα αυτά τα συμπτώματα δείχνουν ότι έχετε κατακράτηση νερού, επομένως κερδίσατε μερικά επιπλέον κιλά. Μην ανησυχείτε, έχει να κάνει με το νερό. Θα αρχίσετε να το χάνετε όταν ξεκινά η περίοδος και θα πάρει το σώμα σας περίπου 3-4 ημέρες για να το ξεφορτωθείτε. Ωστόσο, είναι ατομικό, όλα εξαρτώνται από τις διατροφικές σας συνήθειες και τον τρόπο ζωής σας.

Πολλές γυναίκες υποφέρουν από δυσκοιλιότητα, δυσπεψία και φούσκωμα κατά τη διάρκεια του PMS τους. Αυξημένα επίπεδα προγεστερόνης επιβραδύνουν την κίνηση του εντέρου, έτσι ώστε το πεπτικό σύστημα γίνεται πολύ αργό. Η ακατάλληλη ορμονική ισορροπία που είναι συχνή κατά τη διάρκεια περιόδων εμποδίζει τη διαδικασία πέψης, με αποτέλεσμα η διαταραγμένη πέψη να οδηγεί σε αύξηση βάρους.

Πολλές γυναίκες προτιμούν να παραλείπουν τις προπονήσεις κατά τη διάρκεια των περιόδων που δεν είναι καλή ιδέα. Το θέμα είναι ότι κατά τη διάρκεια του PMS οι γυναίκες τείνουν να τρώνε υπερβολικά λόγω της αυξημένης επιθυμίας για τροφή που προκαλείται από ορμονική ανισορροπία. Η λαχτάρα των τροφίμων, ειδικά για τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα, μπορεί να προκληθεί από χαμηλό επίπεδο μαγνησίου στο σώμα. Συνήθως, το επίπεδο του μαγνησίου απολιπώνεται πριν από το PMS. Αυτό οδηγεί σε χαμηλότερα επίπεδα ινσουλίνης, η οποία αυξάνει την επιθυμία για γλυκόζη (γλυκά, κέικ κ.λπ.) Επίσης, ένα από τα πιο συνηθισμένα συμπτώματα του PMS είναι η αλλαγή της διάθεσης που συχνά συνδέεται με την επιθυμία για φαγητό. Επομένως, είναι καλύτερο να ασκήσετε αναπνευστικές ασκήσεις και εύκολη γιόγκα, αυτό θα διευκολύνει τις κράμπες της εμμήνου ρύσεως και θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τον εαυτό σας σε καλή κατάσταση.

Ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς να αποφύγετε την αύξηση βάρους κατά τη διάρκεια περιόδων:

• Είναι καλύτερο να εφοδιάζετε την κουζίνα σας με υγιεινά σνακ εκ των προτέρων (φρούτα, μπράουνις με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, ποπ κορν).

• Μειώστε την κατανάλωση καφεΐνης, θα κάνει πιο ήρεμο.

• Το πόσιμο νερό θα διατηρήσει τον μεταβολισμό σας ενεργό, έτσι θα αποτρέψει την αύξηση βάρους.

• Μην παραλείπετε τα γεύματα και μην έχετε σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας, θα αποτρέψει το μεταβολισμό σας να σταματήσει, να ισορροπήσει τις ορμόνες σας και να σας κρατήσει κορεσμένο.

• Μειώστε το αλάτι και τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο, καθώς μπορεί να οδηγήσει σε κατακράτηση νερού στο σώμα σας και να οδηγήσει σε βάρος νερού.

• Εάν δεν αισθάνεστε πιθανό να πάτε στο γυμναστήριο κατά τη διάρκεια του PMS, αντικαταστήστε το με γιόγκα, ελαφριά γυμναστική ή κάντε την προπόνηση στο σπίτι. Αλλά μην το παραλείψετε.

 

Διαβάστε περισσότερα