Φτιάξε τους κοιλιακούς των ονείρων σου και διώξε κάθε ανασφάλεια-Να ο τρόπος!

κοιλιακοι,κοιλιακοι προσαγωγοι,κοιλιακοι θερμιδεσ,κοιλιακοι ασκησεισ,κοιλιακοι μυσ,κοιλιακοι αγγλικα,κοιλιακοι στο σπιτι,κοιλιακοι στη θαλασσα

Το ζήτημα του πώς να απαλλαγείτε από το λίπος στην κοιλιά, ανησυχεί εξίσου τόσο τους άνδρες όσο και τις γυναίκες. Οι μη αισθητικές πτυχές λίπους ή η διόγκωση της κοιλιάς μπύρας προκαλούν σοβαρές εμπειρίες σχετικά με την εμφάνισή τους και τον λόγο για την εύρεση διαφόρων μεθόδων που θα βοηθούσαν γρήγορα και….

αποτελεσματικά στην απομάκρυνση του λίπους από το στομάχι. Οι λιπαρές καταθέσεις μπορούν να χωριστούν σε δύο τύπους. Το πρώτο από αυτά είναι ο υποδόριος λιπώδης ιστός: βρίσκεται στο σώμα παντού, η ομαλότητα των γραμμών και το περίγραμμα του σώματος εξαρτώνται από αυτό, μπορεί να πιάσει με τα δάχτυλα και το λίπος να φαίνεται στην κοιλιά.

Ο κύριος φυσιολογικός στόχος αυτής της περιοχής συσσώρευσης λίπους είναι να προστατεύσει το σώμα από την απώλεια θερμότητας και να δημιουργήσει μια αποθήκη για την αποθήκευση ενέργειας στο απόθεμα. Αυτό το στρώμα αποθέσεων λίπους μπορεί να αυξηθεί και να μειωθεί, ανάλογα με τις ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες και τον καθιστικό τρόπο ζωής.

Ένα άλλο στρώμα λίπους είναι εσωτερικό ή σπλαχνικό, υπάρχει γύρω από τα εσωτερικά όργανα και διαφέρει από τον υποδόριο ιστό λόγω υψηλής ευαισθησίας στις ορμόνες. Οι ορμονικές αποτυχίες στο σώμα προκαλούν συχνότερα την υπερβολική ανάπτυξή του και το σπλαχνικό λίπος συσσωρεύεται στην κοιλιά – εδώ τα λιποκύτταρα έχουν τους πιο ευαίσθητους σε ορμόνες υποδοχείς.

Ωστόσο, σκεφτόμαστε πώς να αφαιρέσετε λίπος από το στομάχι, πρέπει να καταλάβετε τους λόγους για την εμφάνισή του, προκειμένου να επιλέξετε τον σωστό τρόπο διόρθωσης του βάρους. Οι άνθρωποι που σκοπεύουν να απομακρύνουν γρήγορα το λίπος από το στομάχι πρώτα απ ‘όλα προσπαθούν να αλλάξουν τις διατροφικές τους συνήθειες. Μερικοί από αυτούς αποκλείουν επειγόντως τρόφιμα που περιέχουν ζάχαρη από τη διατροφή, άλλοι άνθρωποι προσπαθούν να χάσουν βάρος σε μια δίαιτα χωρίς λιπαρά, αλλά η πιο αποτελεσματική μέθοδος για να απαλλαγείτε από το λίπος στο στομάχι είναι να ομαλοποιήσετε το σχήμα διατροφής. Υπάρχουν 9 αποτελεσματικές συμβουλές για να απαλλαγείτε από το υπερβολικό λίπος:

# 1. Ποτέ μην σταματάτε να κινείστε. Υπάρχει αδυναμία στο σπλαχνικό λίπος – επηρεάζεται έντονα από καρδιο ασκήσεις. Κάψτε λίπος, τρέξιμο, ποδηλασία, κολύμπι, οποιοδήποτε φορτίο που επιταχύνει τον καρδιακό σας ρυθμό. Το κύριο πράγμα δεν είναι να εγκαταλείψετε την επιθυμία σας να απαλλαγείτε από ανεπιθύμητες καταθέσεις. Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι για την καύση σπλαχνικού λίπους πρέπει να τρέχετε περίπου 20 χιλιόμετρα την εβδομάδα.

# 2. Αυτή τη φορά, φάτε πρωτεΐνη όπως το εννοείτε. Είναι ευρέως γνωστό ότι η πρωτεΐνη παίζει σημαντικό ρόλο στη μείωση του βάρους . Ωστόσο, πρέπει να γνωρίζετε γιατί η πρωτεΐνη πρέπει να επικρατήσει στο πιάτο σας: με την ηλικία, το σώμα αρχίζει να παράγει περισσότερη ινσουλίνη, επειδή οι μύες και τα λιπώδη κύτταρα σταματούν να ανταποκρίνονται σε αυτήν. Δηλαδή, η ινσουλίνη είναι υπεύθυνη για την εναπόθεση λίπους στο σώμα, ειδικά στην κοιλιακή περιοχή. Η δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες σας προστατεύει από την αντίσταση στην ινσουλίνη.

# 3. Βάλτε τα πολυακόρεστα. Μια σουηδική μελέτη που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο του 2015 έδειξε ότι τα κορεσμένα οξέα βοηθούν στην απόθεση περισσότερου σπλαχνικού λίπους στο σώμα. Τα πολυακόρεστα οξέα δεν έχουν τέτοια επιβλαβή αποτελέσματα. Θυμηθείτε: ένας μεγάλος αριθμός πολυακόρεστων οξέων βρίσκεται σε ξηρούς καρπούς, σπόρους και ψάρια.

# 4. Σκάσε επάνω. Σύμφωνα με ιαπωνική έρευνα που δημοσιεύθηκε το 2009, τα άτομα με παχυσαρκία που καταναλώνουν μία έως δύο κουταλιές ξύδι κάθε μέρα για 8 εβδομάδες, έκαψαν σημαντική ποσότητα λίπους, ειδικά σπλαχνική. Εξηγείται από το γεγονός ότι το οξικό οξύ, που περιέχεται στο ξύδι, είναι σε θέση να παράγει πρωτεΐνη που βοηθά στην καύση λίπους.

# 5. Δοκιμάστε τη γιόγκα. Τυχόν χαλαρωτικές ασκήσεις, ακόμη και βαθιά αναπνοή, βοηθούν στη μείωση της ποσότητας της ορμόνης του στρες – κορτιζόλης, η οποία σχετίζεται με την εναπόθεση λίπους στην κοιλιακή περιοχή.

# 6. Καλόν ύπνο. Μια άλλη πρόσφατη μελέτη δείχνει ότι υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ της ποσότητας λίπους στο στομάχι και του ύπνου . Τα άτομα που κοιμούνται λιγότερο από 5 ώρες είναι πιο επιρρεπή σε αποθέσεις λίπους από εκείνα που κοιμούνται 6 έως 7 ώρες την ημέρα. Λοιπόν, προσέξτε το καθεστώς σας.

# 7. Μην σηκωθείτε πολύ αργά τα σαββατοκύριακα. Οι γυναίκες που κοιμούνται και ξυπνούν την ίδια ώρα κάθε μέρα έχουν χαμηλότερο επίπεδο σωματικού λίπους. Ο χαοτικός ύπνος οδηγεί στην αποτυχία του εσωτερικού ρολογιού, το οποίο, με τη σειρά του, προκαλεί την παραγωγή κορτιζόλης, υπεύθυνη για τη συσσώρευση λίπους στο σώμα.

# 8. Γίνετε η βασίλισσα του πράσινου τσαγιού. Έχει αποδειχθεί ότι τα αντιοξειδωτικά των κατεχινών που περιέχονται στο πράσινο τσάι βοηθούν στην απώλεια περισσότερου λίπους κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Θα πρέπει να καταναλώνετε 625 mg πράσινου τσαγιού, που ισούται με 2-3 φλιτζάνια τσάι κάθε μέρα.

# 9. Γίνετε ιδιότροποι για τις ίνες. Η χρήση αυτών των στοιχείων επηρεάζει επίσης το σχήμα του στομάχου σας. Όσο περισσότερες φυτικές ίνες τρώτε, τόσο λιγότερο λίπος θα εναποτίθεται στο στομάχι σας. Οι ίνες βρίσκονται σε μπιζέλια, βρώμη, όσπρια, εσπεριδοειδή, μήλα, καρότα σε μεγάλες ποσότητες. Αυτά τα τρόφιμα είναι αρκετά εύκολο να συμπεριληφθούν στη διατροφή σας.

 

Διαβάστε περισσότερα