Φτιάξε μέση δαχτυλίδι και ξεφορτώσου τα παχάκια οριστικά-5 τρόποι για να πείτε οριστικά αντίο στην κοιλίτσα!

Κορίτσι, ξέρω ότι είσαι έξυπνη και ξέρω ότι η μείωση βάρους είναι μύθος και η μεμονωμένη προπόνηση δεν θα σου δώσει κανένα αποτέλεσμα. Ωστόσο, η καρδιο άσκηση κάπτει το λίπος σε όλο το σώμα και για να πάρει μια καθορισμένη μέση με ένα πιο λεπτό, βελτιωμένο στομάχι, συνδυάζει την καρδιο με πλάγιες ασκήσεις…….

Βήμα 1. Άσκηση με καρδιο τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα για 45 λεπτά ή περισσότερο. Μπορείτε να κάνετε οποιοδήποτε είδος καρδιο της επιλογής σας: ποδηλασία, κολύμπι, τζόκινγκ ή ακόμη και γρήγορο περπάτημα. Όσο πιο έντονη είναι η άσκηση, τόσο περισσότερες θερμίδες καίγονται, οπότε μπορεί να χάσετε βάρος πιο γρήγορα.

Βήμα 2. Ο χρόνος σας αρέσει σε εύπεπτα τρόφιμα που δεν προκαλούν φούσκωμα. Σας αρέσουν οι μικρές μερίδες στην κοιλιά. Μην τρώτε απλούς υδατάνθρακες και ζάχαρη και τρώτε 3 φορές την ημέρα, αποφεύγοντας τα σνακ. Γιατί; Η ινσουλίνη, ορμόνη αποθήκευσης λίπους, απελευθερώνεται κάθε φορά που τρώτε και δεν σας αφήνει να κάψετε βαθύ λιπώδες λίπος. Η προσθήκη ζάχαρης είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να καθαρίσετε τη διατροφή σας. Η προστιθέμενη ζάχαρη βρίσκεται σε τρόφιμα και ποτά όπως μπισκότα, καραμέλες, ακόμη και αθλητικά ποτά και αναψυκτικά. Επομένως, μην τρώτε υπερβολικά και πηγαίνετε για πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και υγιή λίπη. Μειώστε τον αριθμό των θερμίδων που τρώτε κατά 300. Για να χάσετε μια λίβρα την εβδομάδα μόνο μέσω δίαιτας, μειώστε 500 θερμίδες την ημέρα.

Βήμα 3. Εργαστείτε στις πλάγιες και τον πυρήνα σας, τους μυς που τυλίγονται γύρω από τη μέση σας. Δοκιμάστε να κάνετε ρωσικές ανατροπές, ανυψωτικά πόδια, καταλήψεις, πλαϊνές σανίδες και σανίδες Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε ζεστή γιόγκα, επειδή χάρη στην υψηλή θερμοκρασία στο δωμάτιο, καίτε θερμίδες πιο αποτελεσματικά ενώ το σπλαχνικό λίπος λιώνει στα μάτια σας!

Βήμα 4. Δοκιμάστε διαλείπουσα νηστεία 16/8. Έχετε ένα 8ωρο παράθυρο φαγητού και για τις υπόλοιπες 16 ώρες νηστεύετε. Μια μεγάλη ανασκόπηση μελετών διαπίστωσε ότι η διαλείπουσα νηστεία βοήθησε στη μείωση του σπλαχνικού λίπους κατά 10% σε διάστημα 6-10 εβδομάδων! Τρώτε και χάνετε βάρος! Σύμφωνα με τον dr. Daryl Gioffre, διατροφολόγος διασημοτήτων, όταν νηστεύετε για 16 ώρες, τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και ινσουλίνης σας είναι χαμηλότερα, γεγονός που αυξάνει το μεταβολικό σας ρυθμό. Όταν συμβαίνει αυτό, το σώμα σας δεν έχει άλλη επιλογή από το να αρχίσετε να καίτε το αποθηκευμένο λίπος του σώματός σας για ενέργεια.

Βήμα 5. Παρακολουθήστε τα αποτελέσματά σας: πάρτε τις μετρήσεις του ισχίου και της μέσης σας, τραβήξτε μια φωτογραφία της μέσης σας και ζυγίστε τον εαυτό σας. Ελέγξτε τις ίδιες μετρήσεις και φωτογραφία μετά από δύο εβδομάδες μετά το σχέδιό σας. Θα ερωτευτείτε τα αποτελέσματα! Συνεχίστε και εργαστείτε σκληρά για το στόχο σας!

Κορίτσια, χρειάζεστε μια ολιστική προσέγγιση για να χάσετε το βάρος από την πλευρά σας. Αλλά είμαι βέβαιος ότι αν ακολουθήσετε αυτά τα 5 βήματα, δεν θα αναγνωρίσετε την περιποιημένη μέση σας σε 3 εβδομάδες!

Διαβάστε περισσότερα
ΚΥΡΙΑΚΗ ΧΑΤΖΗ

Δημοσίευση από ΚΥΡΙΑΚΗ ΧΑΤΖΗ

Πάντοτε με τραβούσε η δημοσιογραφία. Είμαι απόφοιτη Ιδ.ΙΕΚ και απο την πρώτη στιγμή ξεκίνησα να γράφω πρώτα ως blogger και στην συνέχεια κάνοντας την πρακτική μου σε διάφορες ιστοσελίδες. Πλέον θεωρώ ότι είμαι κατασταλαγμένη και ξέρω ποια είναι η είδηση που ενδιαφέρει τον κόσμο. Μου αρέσει να ταξιδεύω και όποτε μπορώ το κάνω. Λατρεύω την χώρα μας και την φωτογραφία. Δεν υπάρχει περίπτωση να με δεις στην φύση και να μην έχω φωτογραφική μηχανή μαζί μου