Φρόντισε την υγεία σου κάνοντας διάδρομο-Κέρδισε ζωή!

Ένας καρδιο προσομοιωτής μπορεί να αποφέρει τεράστια οφέλη για την υγεία, την απώλεια βάρους και την ψυχολογική σας κατάσταση. Οι προπονήσεις Treadmill σας βοηθούν επίσης να διατηρήσετε καλή διάθεση. Οι άνθρωποι που κάνουν τακτικά ασκήσεις διαδρόμου ή πηγαίνουν για τζόκινγκ δεν υποφέρουν από λήθαργο, υπνηλία κατά τη διάρκεια……

της ημέρας και δεν έχουν προβλήματα με τον νυχτερινό ύπνο.

Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι διαμαρτύρονται για πόνο στο γόνατο μετά την άσκηση στο πέλμα. Η τακτική προπόνηση έχει θετική επίδραση στην εικόνα του σώματος, αλλά πρέπει να τηρούνται προφυλάξεις ασφαλείας. Οι ειδικοί της φυσικής κατάστασης ισχυρίζονται ότι η άσκηση σε διάδρομο μπορεί να επηρεάσει τα γόνατα, ειδικά εάν αναρρώνετε από τραυματισμό. Ωστόσο, η σωστή τεχνική θα σας αποτρέψει από τραυματισμούς ή πόνους στο γόνατο κατά την άσκηση. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για το πώς να αποφύγετε τραυματισμούς στο γόνατο κατά τη διάρκεια της προπόνησης:

Επιλέξτε τα σωστά παπούτσια

Όλοι οι ειδικοί γυμναστικής συμφωνούν ότι το πιο σημαντικό στοιχείο της στολής ενός δρομέα είναι τα παπούτσια. Βεβαιωθείτε ότι τα πόδια σας αισθάνονται άνετα και στηριγμένα, αυτό θα σας βοηθήσει να αποφύγετε και να εξαλείψετε τον πόνο. Ωστόσο, δεν είναι πάντα δυνατό να επιλέξετε τα σωστά παπούτσια γι ‘αυτό είναι καλύτερο να συμβουλευτείτε ειδικούς όταν τα αγοράζετε.

Δοκιμάστε πρώτα να περπατήσετε

Εάν υποφέρετε από πόνο στο γόνατο, δεν χρειάζεται να σταματήσετε να ασκείστε, απλά πρέπει να ρυθμίσετε το ρυθμό και τα φορτία. Το περπάτημα σε διάδρομο είναι εξίσου αποτελεσματικό με το τρέξιμο, αυξάνει την αντοχή, εκπαιδεύει και δυναμώνει τους μυς και τα γόνατα. Οι συνεδρίες με τα πόδια θα σας βοηθήσουν να συνηθίσετε τη σωστή τεχνική άσκησης. Οι ειδικοί της φυσικής κατάστασης λένε ότι σχεδόν όλοι ασκούν το χτύπημα από τα τακούνια έως τα δάχτυλα όταν περπατούν κανονικά, κάτι που είναι πολύ πιο υγιεινό για τα γόνατά σας, οπότε προσπαθήστε να το εφαρμόσετε καθώς ενισχύετε την ταχύτητά σας.

Παραμείνετε στη λειτουργία άνεσης

Μην προσπαθείτε να εκπλήξετε τους άλλους, ειδικά εάν έχετε τραυματισμό στο γόνατο ή αισθανθείτε δυσφορία κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Οι ειδικοί προτείνουν να εστιάσετε σε μια μακρά και αργή διαδρομή, αυξάνοντας σταδιακά το φορτίο.

Εστιάστε στη στάση σας

Το φορτίο στη σπονδυλική στήλη αυξάνεται στον διάδρομο, οπότε βεβαιωθείτε ότι διατηρείτε τη σωστή θέση του σώματος όταν εργάζεστε για να αποφύγετε τον πόνο στην πλάτη. Εάν αισθανθείτε δυσφορία στην πλάτη ή χαλαρώσετε, είναι καλύτερα να μειώσετε την ταχύτητα της ζώνης και να εστιάσετε στη στάση σας. Οι ειδικοί γυμναστικής συνιστούν να αποφεύγετε να παρακολουθείτε τηλεόραση ενώ ασκείτε σε διάδρομο καθώς οδηγεί σε λανθασμένη στάση του σώματος. Βεβαιωθείτε ότι έχετε κρατήσει τον πυρήνα εμπλεγμένο, τα χέρια κινούνται το ένα προς το άλλο, κατά μήκος του σώματος, οι ώμοι τραβηγμένοι κάτω από τα αυτιά σας.

Μην αποφεύγετε τις διασταυρούμενες προπονήσεις

Οι ειδικοί μιλούν για τη σημασία της διασταυρούμενης προπόνησης καθώς ενισχύουν τους μυς, καθιστώντας τους πιο ανθεκτικούς και αποτρέπουν τραυματισμούς κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Ο Φυσιοθεραπευτής Lauren Lobert συνιστά να κάνετε γέφυρες γλουτένης, ώσεις ισχίου, clamshells και παρεκτροπή, καθώς είναι απαραίτητο να διατηρείτε τα πόδια και τους γοφούς σας δυνατούς για να αποφύγετε πόνους στο γόνατο όταν εργάζεστε σε διάδρομο ή τζόκινγκ.

Διαβάστε περισσότερα