Εξαφάνιση μία για πάντα το λίπος-Ακολούθησε το πρόγραμμα των 9 ασκήσεων και απογείωσε την εμφάνισή σου!

αδυνατισμα,αδυνατισμα με βελονισμο,αδυνατισμα κοιλιασ,αδυνατισμα χαπια,αδυνατισμα προσφορεσ,αδυνατισμα προσωπου,αδυνατισμα γρηγορο,αδυνατισμα ποδιων

Το HIIT περιέχει αρκετούς κύκλους 10-12 σωματικών ασκήσεων (τόσο δύναμη όσο και καρδιο), ακολουθώντας ο ένας μετά τον άλλο με ελάχιστη ανάπαυση. Συνολικά, πραγματοποιούνται 3 έως 10 ομάδες ασκήσεων κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης και μια παύση 1-3 λεπτών γίνεται αποκλειστικά μεταξύ κύκλων…..

Το κύριο πλεονέκτημα του HIIT είναι η καύση λίπους χωρίς απώλεια μυϊκής μάζας, γεγονός που καθιστά την προπόνηση αυτή ιδανική επιλογή για απώλεια βάρους και ξήρανση. Ωστόσο, δεν είναι πολύ αποτελεσματικό για την αύξηση της μυϊκής μάζας. Είναι απαραίτητο να κατανοήσουμε ότι το HIIT δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για σκοπούς μαζικής ανάπτυξης.

Για την ανάπτυξη των μυών, οι ασκήσεις μεγάλης αντοχής που εκτελούνται με χαμηλό αριθμό επαναλήψεων και μεγάλες παύσεις είναι καλές. Στην πραγματικότητα, το HIIT είναι ακριβώς το αντίθετο. Η κυκλική προπόνηση διεγείρει την άντληση μυών με αίμα και προκαλεί ενεργή παραγωγή γαλακτικού οξέος.

Δεδομένου ότι το γαλακτικό οξύ είναι μια τοξίνη, το σώμα ξοδεύει πολλή ενέργεια για τη χρήση του. Σύμφωνα με το γεγονός ότι όλες οι ασκήσεις στην προπόνηση HIIT πραγματοποιούνται με ελάχιστες διακοπές, αποστραγγίζει το γλυκογόνο στους μύες – το οποίο με τη σειρά του αναγκάζει το σώμα να χρησιμοποιήσει το λίπος ως το κύριο καύσιμο και επίσης αυξάνει το επίπεδο του γαλακτικού οξέος και της αυξητικής ορμόνης.

Το HIIT αναπτύχθηκε ως τρόπος ανοικοδόμησης του μεταβολισμού f ή της πιο αποτελεσματικής καύσης λίπους – γι ‘αυτό η τακτική προπόνηση υψηλής έντασης διδάσκει στο σώμα να αποθηκεύει ενέργεια κυρίως για σωματική δραστηριότητα και να μην στέλνει πλεόνασμα θερμίδων στο υποδόριο λίπος.

Μεταξύ άλλων, η άσκηση με ελάχιστες διακοπές προκαλεί την παραγωγή αυξητικής ορμόνης. Παρά το όνομα, αυτή η ορμόνη είναι υπεύθυνη όχι για την ανάπτυξη των μυών, αλλά για την καύση λίπους και την αύξηση της ανακούφισης των μυών, χάρη στο οποίο το HIIT στεγνώνει κυριολεκτικά τους μυς.

Οι ασκήσεις HIIT πρέπει ταυτόχρονα να περιλαμβάνουν όσο το δυνατόν περισσότερες μυϊκές ομάδες. Πριν από την έναρξη της προπόνησης, απαιτείται προθέρμανση, που αποτελείται από λίγα λεπτά καρδιο. Στο τέλος της προπόνησης 5-10 λεπτά αργού καρδιο θα είναι καλό.

Ωστόσο, η κυκλική προπόνηση απαγορεύεται αυστηρά για όσους έχουν υψηλή αρτηριακή πίεση, έχουν καρδιακά προβλήματα ή άλλες χρόνιες ασθένειες. Αυτή η προπόνηση δεν πρέπει να συνδυάζεται με δίαιτες χωρίς υδατάνθρακες – μπορεί να προκαλέσει υπογλυκαιμία και λιποθυμία.

Πίστωση: BetterMe

Διαβάστε περισσότερα