Connect with us

LIFE

Έτσι θα καταφέρεις να διατηρήσεις τα κιλά που έχασες-Πανεύκολο κόλπο χωρίς κόπο…

Published

on

βαρος και διαιτα,κιλα,κιλα σε λιτρα,κιλα για μπαρα,κιλα σε γραμμαρια,κιλα σε λιβρεσ,κιλα εγκυμοσυνησ,κιλα,κιλα ανα υψοσ,κιλα εγκυμοσυνη,κιλα ανα ηλικια

Μετά από αρκετές εβδομάδες θέλησης και διατροφής, έχετε φτάσει στο ιδανικό σας βάρος. Δυστυχώς, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ότι αυτό δεν θα διαρκέσει πολύ. Σύμφωνα με την Υπηρεσία Ασφάλειας Τροφίμων, το 80% των ατόμων που ξεκινούν μια δίαιτα ανακτούν το βάρος ένα χρόνο αργότερα…..

Μακριά από εμάς μέχρι ντροπή σώματος. Η περίοδος των διακοπών μόλις τελείωσε, οπότε είναι φυσιολογικό να έχουμε λίγο βάρος μετά από όλη την ώρα που περάσαμε στο τραπέζι! Από την άλλη πλευρά, όσοι έχουν ξεκινήσει ή σκέφτονται μια δίαιτα για να χάσουν βάρος πιθανώς χρειάζονται λίγη βοήθεια για να αποφύγουν το yo-yo αποτέλεσμα, το οποίο δυστυχώς είναι πολύ συνηθισμένο μετά την απώλεια βάρους.

Μην ξεχνάτε ότι πριν ξεκινήσετε μια δίαιτα, είναι απαραίτητο να κάνετε έναν έλεγχο με το γιατρό σας για να προσδιορίσετε εύλογους και εξατομικευμένους στόχους, οι οποίοι αντιστοιχούν στη μορφολογία και το μεταβολισμό κάθε ατόμου.

Πάρτε το χρόνο σας και υιοθετήστε έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής
Εάν οι δίαιτες ταχείας ή / και μονοδιαιτητικής πράγματι σας κάνουν να χάσετε βάρος γρήγορα, είναι επίσης η εγγύηση ότι τελικά θα κερδίσετε ξανά το βάρος! Πολύ περιοριστικοί, ματαιώνουν τις επιθυμίες μας και όταν αποφασίζουμε ότι είναι αρκετό, τείνουμε να αντισταθμίζουμε ρίχνοντας τον εαυτό μας σε πολύ λιπαρά και θερμίδες τρόφιμα.

Το αποτέλεσμα? Κερδίζετε ό, τι χάσατε. Επιπλέον, τα σώματά μας, τα οποία θα έχουν στερηθεί ορισμένα θρεπτικά συστατικά απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία, θα τείνουν να αποθηκεύουν περισσότερα από αυτά που τρώτε εν αναμονή μιας μελλοντικής διατροφής! Όχι μόνο θα ανακτήσετε το χαμένο βάρος, αλλά περισσότερο βάρος, που δεν είχατε πριν, θα προστεθεί στην κλίμακα. Είναι ο τρόπος με τον οποίο το σώμα δημιουργεί τα αποθέματά του … για κάθε περίπτωση.

Πρέπει λοιπόν να αποδεχτούμε την ιδέα ότι για να χάσετε βάρος με βιώσιμο και λογικό τρόπο, απαιτείται υπομονή. Κατά μέσο όρο, θα πρέπει να στοχεύσετε απώλεια 500 γραμμαρίων έως 1 κιλό την εβδομάδα και πρέπει να υιοθετήσετε μια δίαιτα στην οποία αντιπροσωπεύονται όλες οι κατηγορίες τροφίμων.

Για να διατηρήσετε το σωματικό σας βάρος και να αποφύγετε την ανεπάρκεια, συνεχίστε να παρατηρείτε μια εξισορρόπηση της διατροφής σας ακολουθώντας, ιδίως, τις συστάσεις της ΠΟΥ.

Υιοθετήστε σωματική δραστηριότητα που ενισχύει τη μυϊκή μάζα
Ενώ η διατροφή παίζει προφανώς βασικό ρόλο στην απώλεια βάρους, η σωματική δραστηριότητα δεν πρέπει να παραμελείτε ούτε για τη διατήρηση της απώλειας βάρους. Ο κανόνας είναι απλός: για να απαλλαγείτε από λίγη πέτρα, είναι απαραίτητο να μειώσετε την πρόσληψη θερμίδων και να αυξήσετε την ενεργειακή σας απόδοση. Και η άσκηση, με τα πολλά αποδεδειγμένα οφέλη της σωματικής και ψυχικής υγείας, είναι ο ιδανικός τρόπος για να διατηρήσετε το ιδανικό σας βάρος.

Επομένως, βασιστείτε σε μια καρδιολογική πειθαρχία (γρήγορο περπάτημα, τρέξιμο, κολύμπι, ποδηλασία) για να λιώσετε το λίπος και να επιλέξετε μια μυϊκή δραστηριότητα (προπόνηση σώματος, προπόνηση αντίστασης …) που θα αυξήσει τη μυϊκή μάζα. Όσο υψηλότερο είναι το επίπεδο ενέργειας, τόσο περισσότερο αυξάνετε το βασικό μεταβολικό σας ρυθμό και επομένως καίτε περισσότερη ενέργεια και θερμίδες. «Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να στοχεύετε σε 3 προπονήσεις προπόνησης δύναμης την εβδομάδα», λέει ο Brad Schoenfeld, καθηγητής επιστήμης άσκησης στο Lehman College στη Νέα Υόρκη, ΗΠΑ. Αυτό θα διατηρήσει ή θα αυξήσει το άπαχο σώμα σας.

Κοιμηθείτε καλύτερα

«Ένα υγιές μυαλό σε ένα υγιές σώμα». Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι όλα συνδέονται. Εάν παρά την ισορροπημένη διατροφή και τη στοχευμένη σωματική δραστηριότητα, το χαμένο βάρος έχει επιστρέψει, ίσως χρειαστεί να αναζητήσετε τον λόγο για αυτό ως προς την ψυχική ευεξία.

Σήμερα, είναι γνωστό: η έλλειψη ύπνου και οι κλιμακωτοί ρυθμοί οδηγούν σε αύξηση βάρους. Μια μετα-μελέτη που δημοσιεύθηκε στο European Journal of Clinical Nutrition έδειξε ότι τα άτομα που κοιμούνται μεταξύ 3 και 5 και μισής ώρας τη νύχτα κατανάλωσαν 385 επιπλέον θερμίδες την επόμενη ημέρα σε σύγκριση με εκείνους που έλαβαν 7 έως 12 ώρες ύπνου.

Επομένως, δεν πρέπει να διστάσετε να ζητήσετε βοήθεια εάν υποφέρετε από διαταραχές του ύπνου, προκειμένου, μεταξύ άλλων, να μην αυξήσετε το βάρος.

Trending