Έτσι θα χάσεις το περιττό βάρος ανάλογα τον σωματότυπό σου-Άμεσα ορατά αποτελέσματα!

Η κρίση παχυσαρκίας της Αμερικής φαίνεται πιο ασταμάτητη από ποτέ. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο, για να μάθουν περισσότερα για αυτήν την ασθένεια, οι ερευνητές έχουν μελετήσει αδιάκοπα άτομα που εμπίπτουν στο παχύσαρκο εύρος βάρους.Είναι πολύ δύσκολο να κατανοήσουμε τους παράγοντες παχυσαρκίας, καθώς όλοι οι……

άνθρωποι έχουν διαφορετικά σχήματα και μέρη του σώματος που φαίνεται να αποθηκεύουν πεισματικά λίπος. Ωστόσο, οι επιστήμονες κατάφεραν να ανακαλύψουν ότι ο δείκτης μάζας σώματος δεν είναι ο μόνος τρόπος για την αναγνώριση της παχυσαρκίας.

Σε αυτό το άρθρο, θα θέλαμε να σας δείξουμε έξι τύπους σωματικού λίπους σύμφωνα με τις μελέτες και πώς να απαλλαγείτε με ασφάλεια από κάθε τύπο λίπους. Χρησιμοποιώντας αυτές τις συμβουλές, θα μπορέσετε τελικά να αποκτήσετε φόρμα! 

Πίστωση: Freepik

# 1. Νέες υγιείς γυναίκες

Το λίπος βρίσκεται στους μηpούς, τους γοφοuς και τους μαστοuς.

Τι να κάνετε: Εάν είστε νεαρή γυναίκα, η αύξηση του βάρους μπορεί να σας θέσει σε κίνδυνο να αναπτύξετε διαβήτη τύπου 2, επομένως είναι απαραίτητο να περιορίσετε την κατανάλωση ζάχαρης.

Μια άλλη αιτία της παχυσαρκίας σε υγιείς, νεαρές γυναίκες είναι οι παρενέργειες των μεθόδων ελέγχου των γεννήσεων. Ορισμένα χάπια ελέγχου των γεννήσεων μπορεί να επηρεάσουν την υγεία σας και να οδηγήσουν σε ορμονική ανισορροπία, η οποία μπορεί να προκαλέσει κατάθλιψη και αύξηση βάρους.

Πίστωση: Freepik

# 2. Άνδρες με βαριά κατανάλωση

Το λίπος βρίσκεται στην περιοχή της κοιλιάς.

Τι να κάνετε: Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η αυξημένη κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους. Οι άνδρες με βαριά κατανάλωση βιώνουν μεγαλύτερες πιθανότητες παχυσαρκίας.

Είναι εύκολο να παρατηρήσετε πώς μπορεί να εμφανιστεί μια «κοιλιά μπύρας». Ευτυχώς, είναι εύκολο να απαλλαγούμε από αυτό το πρόβλημα! Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να περιορίσετε την κατανάλωση αλκοόλ, να τρώτε υγιεινά τρόφιμα και να ασκείστε τακτικά. Ωστόσο, δεν συνιστούμε τζόκινγκ για άτομα με παχυσαρκία, καθώς μπορεί να προκαλέσει πόνο στις αρθρώσεις. Είναι καλύτερα να κάνετε ασκήσεις καύσης λίπους που είναι ασφαλείς για τις αρθρώσεις σας.

Πίστωση: Freepik

# 3. Πλούσιοι και υγιείς ηλικιωμένοι

Το λίπος βρίσκεται γύρω από την κοιλιά, την πλάτη, τους ώμους και τα χέρια.

Τι πρέπει να κάνετε: Τα άτομα αυτής της κατηγορίας προτιμούν να τρώνε νόστιμα φαγητά και ανθρακούχα ποτά με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες Τείνουν να καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες από τις ανάγκες του σώματός τους. Έτσι, εάν κερδίσετε λίπος στο άνω μέρος του σώματός σας, πρέπει να μειώσετε την ημερήσια πρόσληψη θερμίδων. Μπορεί να είναι δύσκολο να γίνει, αλλά είναι δυνατό.

Ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσετε το ταξίδι απώλειας βάρους σας είναι να περιορίσετε την κατανάλωση προϊόντων ζάχαρης και μεταποιημένων τροφίμων. Ναι, πρέπει επίσης να κόψετε το αλκοόλ και να αρχίσετε να ενεργοποιείτε ξανά. Πιστέψτε μας, μόλις τριάντα λεπτά σωματικής άσκησης την ημέρα θα μεταμορφώσει εντελώς το σώμα σας και θα σας κάνει να νιώσετε πιο υγιείς.

Πίστωση: Freepik

# 4. Hλικιωμένοι που έχουν κάποια ασθένεια

Το λίπος βρίσκεται στους γοφούς, τους γλουτούς, τους μηρούς και τους μόσχους.

Τι να κάνετε: Καθώς μεγαλώνετε, ανεξάρτητα από το πόσο σωματικά ενεργός θέλετε να είστε, οι υψηλές πιθανότητες είναι ότι θα είστε περιορισμένοι. Είτε πρόκειται για σωματική ή ψυχική ασθένεια, είναι σημαντικό να κάνετε ό, τι μπορείτε για να αποτρέψετε την παχυσαρκία.

Εάν πάσχετε από χρόνιες ασθένειες, οι οποίες σας κάνουν να ακολουθείτε έναν καθιστικό τρόπο ζωής, πρέπει να βρείτε έναν άλλο τρόπο για να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος.

Για να απαλλαγείτε από το υπερβολικό βάρος και να απαλύνει τον πόνο, πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας και να βρείτε ασκήσεις που είναι καλές για εσάς. Θα πρέπει επίσης να κόψετε τα αλμυρά τρόφιμα, τα οποία μπορεί να προκαλέσουν κατακράτηση υγρών.

Πίστωση: Freepik

# 5. Δυστυχισμένοι και ανήσυχοι μεσήλικες

Το λίπος βρίσκεται στην κάτω κοιλιακή περιοχή.

Τι να κάνετε: Έχουν γίνει πολλές μελέτες σχετικά με τη σύνδεση μεταξύ άγχους, άγχους και αύξησης βάρους. Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που βιώνουν άγχος και άγχος που προκαλούνται από εργασιακά προβλήματα, οικογενειακά προβλήματα, δυσκολίες στη ζωή και οικονομικά προβλήματα έχουν σημαντική αύξηση στην αύξηση βάρους.

Τα δυσαρεστημένα και ανήσυχα άτομα συνήθως αποθηκεύουν λίπος στην κάτω κοιλιά τους. Για να εξαλειφθεί αυτό το χαμηλότερο λίπος στην κοιλιά, είναι πολύ σημαντικό να βρούμε έναν τρόπο για να διαχειριστείτε το άγχος. Εάν έχετε το ίδιο πρόβλημα, μπορείτε να δοκιμάσετε γιόγκα ή διαλογισμό για να ανακουφίσετε τα επίπεδα άγχους και να βρείτε μια ισορροπία μεταξύ του σώματος και του μυαλού σας.

Πίστωση: Freepik

# 6. Κακή υγεία

Το λίπος βρίσκεται στην περιοχή της κοιλιάς και στην άνω πλάτη.

Τι να κάνετε: Μπορεί να είναι πολύ δύσκολο να αντιμετωπίσετε τα προβλήματα υγείας σας, ειδικά εάν έχετε δώδεκα ασθένειες. Στην περίπτωση της παχυσαρκίας, τα άτομα με κακή υγεία μπορεί να κερδίσουν επιπλέον βάρος στην κοιλιακή περιοχή και στην άνω περιοχή της πλάτης που είναι συνδυασμός ανθυγιεινής διατροφής και έλλειψης σωματικής άσκησης.

Η εφαρμογή BetterMe σας βοηθά να αυξήσετε την αυτοεκτίμησή σας και να επιτύχετε τους προσωπικούς σας στόχους ανοίγοντας τις πόρτες στον κόσμο της φυσικής κατάστασης και του υγιεινού τρόπου ζωής. Δοκιμάστε το τώρα για να δείτε την καλύτερη έκδοση του εαυτού σας το συντομότερο δυνατό.

Τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να κάνετε είναι να αρχίσετε να κοιμάστε αρκετά και να περιορίσετε την κατανάλωση ανθυγιεινών προϊόντων. Ενώ οι ανισορροπίες των ορμονών προκαλούν αύξηση βάρους, το γρήγορο φαγητό, η σόδα και άλλες ανθυγιεινές θεραπείες είναι γεμάτες με φλεγμονώδη συστατικά που μπορεί να οδηγήσουν σε ασθένεια. Και είναι πολύ σημαντικό να είσαι σωματικά ενεργός. Ξεκινήστε με δέκα λεπτά με τα πόδια την ημέρα και, στη συνέχεια, αυξήστε τον χρόνο περπατήματος σε μία ώρα την ημέρα.

Διαβάστε περισσότερα