Έτσι θα χάσεις τα περιττά κιλά των διακοπών-Δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο!

Μετά τις διακοπές ο αριθμός των επισκεπτών στα γυμναστήρια αυξάνεται αρκετές φορές. Οι άνθρωποι ψάχνουν για γρήγορα προγράμματα απώλειας βάρους για να απαλλαγούν από τις συνέπειες των καλών διακοπών. Υπάρχουν πολλές δίαιτες που εμφανίζονται στο Διαδίκτυο που υπόσχονται ένα γρήγορο αποτέλεσμα, ωστόσο, οι διατροφολόγοι……

προειδοποιούν ότι αυτές οι δίαιτες δεν είναι μόνο ψευδείς, αλλά είναι επίσης ανθυγιεινές. Μην ανησυχείτε, οι ειδικοί έχουν μοιραστεί κάποιες πληροφορίες σχετικά με το πώς να χάσετε βάρος υγιεινά και με ασφάλεια μετά τις διακοπές.

Αρχικά πρέπει να θέσετε έναν απλό και εφικτό στόχο, αυτό θα σας παρακινήσει να κάνετε μια μικρή προσαρμογή του τρόπου ζωής και θα σας κάνει πιο υγιείς και πιο ευτυχισμένους.

Επιβράδυνση

Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να χάσουν τα επιπλέον κιλά τους όσο το δυνατόν γρηγορότερα, ωστόσο, δεν είναι καλή ιδέα, καθώς μπορεί να οδηγήσει σε διάφορα προβλήματα υγείας, όπως μια διατροφική διαταραχή, ανεπάρκεια θρεπτικών ουσιών, χολόλιθοι κ.λπ. Είναι πολύ καλύτερο να χάσουν βάρος σταδιακά και σταθερά, αυτό δεν θα σας προκαλέσει άγχος και άγχος. Μην ξεχνάτε ότι το αυξημένο επίπεδο κορτιζόλης (ορμόνη του στρες) μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους, οπότε προσπαθήστε να αποφύγετε καταστάσεις άγχους.

Πίνουν νερό

Βεβαιωθείτε ότι πίνετε αρκετό νερό, όχι μόνο θα ενυδατώσει το σώμα σας, αλλά μπορεί επίσης να αποτρέψει την επιθυμία για φαγητό. Το θέμα είναι ότι το πόσιμο νερό μπορεί να σας δώσει μια αίσθηση πληρότητας που θα σας βοηθήσει να αποφύγετε την υπερκατανάλωση τροφής. Πιείτε ένα ποτήρι νερό πριν από το γεύμα σας και θα φάτε λιγότερο από όσο θα μπορούσατε.

Μην παραλείπετε τα γεύματα, κάντε τις προσαρμογές

Οι ειδικοί δεν συνιστούν να παραλείψετε τα γεύματα καθώς επιβραδύνει το μεταβολισμό σας, αποτρέποντας έτσι την απώλεια βάρους. Είναι πολύ καλύτερο να κάνετε μικρές προσαρμογές στο σκεπτικό σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να αντικαταστήσετε γλυκά, λιπαρά κρέατα και εκλεπτυσμένους υδατάνθρακες με γεύματα γεμάτα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως και λιπαρότερες πρωτεΐνες όπως κοτόπουλο ή ψάρι.

Μην στερείτε εντελώς τον εαυτό σας

Δεν χρειάζεται να στερηθείτε από σχεδόν όλα όσα αγαπάτε. Το θέμα είναι ότι θα έχετε πάντα τον πειρασμό για το φαγητό που δεν πρέπει να τρώτε, επομένως είναι καλύτερα να έχετε μία ή δύο ημέρες εξαπάτησης για να σας κρατήσει υγιείς.

Αποφύγετε να τρώτε υπολείμματα

Φυσικά, η σπατάλη φαγητού είναι πάντα κακό. Το νέο έτος είναι η τέλεια στιγμή για να χτίσετε τη σωστή συνήθεια, να καθαρίσετε τα υπολείμματα από το σπίτι σας. Όπως μια επιλογή, μπορείτε να μοιραστείτε τα υπολείμματα με τους γονείς ή την οικογένειά σας. Αυτό θα σας αποτρέψει να τρώτε όλα τα εναπομείναντα διακοπές που είναι αποθηκευμένα στο ψυγείο σας.

Πηγαίνετε εύκολα με τη νέα συνδρομή στο γυμναστήριο

Η επιστροφή από τις διακοπές είναι η συγκεκριμένη στιγμή που οι περισσότεροι άνθρωποι αποφασίζουν να ξεκινήσουν την νέα εργασιακή χρονιά και να ανανεώσουν την εμφάνισή τους για τον χειμώνα που επέρχεται,έτσι όλοι ξεκινούν μια νέα συνδρομή στο γυμναστήριο με ένα πλήρες πακέτο. Οι ειδικοί λένε ότι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι άνθρωποι είναι το all-in την πρώτη εβδομάδα του έτους. Ορίστε ρεαλιστικούς στόχους που είναι αρκετά εφικτοί για εσάς. Μην υποσχεθείτε ότι θα πάτε στο γυμναστήριο 5 φορές την εβδομάδα εάν προπονηθείτε μόλις τους τελευταίους 6 μήνες.

Πηγαίνετε εύκολα στην κλίμακα

Φυσικά, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τα αποτελέσματά σας και ένας από τους πιο σημαντικούς δείκτες είναι το βάρος σας. Ωστόσο, δεν χρειάζεται να ζυγίζετε κάθε φορά πριν και μετά τα γεύματα. Προσπαθήστε να μην εστιάζετε στο βάρος σας όσο μπορεί να σας αποσπάσει από την επίτευξη του στόχου σας. Οι ειδικοί προτείνουν να ζυγίζετε μια φορά την εβδομάδα.

Να είστε προσεκτικοί με τα συμπληρώματα απώλειας βάρους

Πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να επιταχύνουν τη διαδικασία απώλειας βάρους με συμπληρώματα. Ωστόσο, να γνωρίζετε ότι πολλά από αυτά είναι επιβλαβή για την υγεία σας. Πρέπει να καταλάβετε ξεκάθαρα ότι η επίτευξη του στόχου σας θα διαρκέσει λίγο, μην περιμένετε τα μαγικά αποτελέσματα μετά από μια εβδομάδα «υγιούς ζωής». Ωστόσο, εάν είστε σοβαροί στη χρήση συμπληρωμάτων, θα πρέπει πρώτα να μιλήσετε με το γιατρό σας.

Κοιμήσου αρκετά

Η μελέτη δείχνει ότι τα άτομα με στέρηση ύπνου είναι πιο πιθανό να είναι υπέρβαρα. Το θέμα είναι ότι η έλλειψη ύπνου οδηγεί σε ακίδα κορτιζόλης που σηματοδοτεί το σώμα σας να αποθηκεύει λίπος, επιπλέον, αυξάνει την επιθυμία για φαγητό κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Αποκτήστε έναν φίλο προπόνησης

Βρείτε έναν φίλο γυμναστικής που θα σας υποστηρίξει στο δρόμο προς τον στόχο σας. Ο καλύτερος υποψήφιος είναι ένα άτομο που έχει παρόμοιο στόχο ή έναν προσωπικό προπονητή. Αυτός δεν είναι μόνο ένας διασκεδαστικός τρόπος επίτευξης του στόχου σας, αλλά είναι επίσης πιο αποτελεσματικός.

Γράψτε τους στόχους σας

Οι ειδικοί ισχυρίζονται ότι η καταγραφή των εργαλείων και των στόχων απώλειας βάρους σας είναι οι καλύτεροι τρόποι για να παραμείνετε σε καλό δρόμο. Δεν σας παρακινεί μόνο να συνεχίσετε να εργάζεστε σκληρά, αλλά θα σας βοηθήσει επίσης να παρακολουθείτε την πρόοδο της απώλειας βάρους σας. Αυτός είναι ένας καλός τρόπος για να ελέγξετε τη διατροφή σας, την προπόνηση και τον συνολικό τρόπο ζωής σας και να κάνετε τις απαραίτητες προσαρμογές για να επιτύχετε τον στόχο σας.

 

Διαβάστε περισσότερα